جاباما
۷۵۹۷۲۶
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

تهرانی‌ها در بهار ۹۷ چقدر زکات پرداخت کردند؟

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه زکات استان در بهار ۹۷ گفت: مردم استان تهران در بهار سال جاری بیش از چهار میلیارد و ۳۵۶ میلیون تومان زکات پرداخت کردند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه زکات استان در بهار ۹۷ گفت: مردم استان تهران در بهار سال جاری بیش از چهار میلیارد و ۳۵۶ میلیون تومان زکات پرداخت کردند.

حمیدرضا شیران با اشاره به اینکه مردم استان در بهار امسال چهار میلیارد و ۳۵۶ میلیون تومان زکات پرداخت کرده‌اند، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف این نهاد در سال ۹۷ استفاده از ظرفیت نیکوکاران و مردم نوع‌دوست برای رفع نیازهای محرومان است.

وی مبلغ ذکر شده را شامل زکات واجب، زکات مستحب، زکات فطریه و کفارات بوده برشمرد و بیان کرد: زکات برای تهیه جهیزیه نوعروسان، درمان، تحصیل، آزادی زندانیان، احداث، مرمت و بازسازی مسکن و معیشت نیازمندان هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران تاکید کرد: زکات جمع آوری شده علاوه بر امور نیازمندان برای پروژه‌های عمرانی از جمله مسجد، خانه عالم، حوزه‌های علمیه، کتابخانه، حسینیه و فاطمیه هزینه می‌شود که در استان تهران سه مسجد احداث و یک مورد مرمت و بازسازی مساجد از محل زکات انجام شده است.

شیران به اقلامی که زکات واجب به آن‌ها تعلق می‌گیرد اشاره کرد و ادامه داد: گندم، جو، خرما، کشمش، گاو، گوسفند، شتر، طلا و نقره اقلامی هستند که زکات واجب آن‌ها باید پرداخت شود.

وی با بیان اینکه ۳۴۵ عامل افتخاری زکات در استان تهران وجود دارند، افزود: ۸۱ مبلغ (تبلیغ کننده) افتخاری و مقطعی زکات در استان با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا خجالت داره
      خود مردم محتاج شدند

    • ه ع

      این خبر صحت ندارد زیرا مقارن با دور ریختن صندوق های صدقات و تحریم کمیته امداد بود در ثانی اگررکسانی هم پرداخت کردند بیمار مغذی هستند

    • AAAAA

      مردم چقدر زکات دادن همان قدر که دولتی ها دادن یعنی صفر.

    • بدون نام

      پولهاتون را بدید به کسانی که محتاج هستند و اطراف شما هستند . ...

    • بدون نام

      مسولين در بهار ۹۷ چقدر چاپیدن؟

    • جهرمی

      بابا به این کمیته اعتباری کیست والله خودتون دور برتان نگاه کنید حتما تواقوام یاهمسایگانتان یکی دوتا دست کم هست

    • بدون نام

      ازدفتر مرجع تقلید سوال کردم وتوضیح دادم شرایط یکی از بستگان را و فرمودند نیاز به مراجعه به دفتر مرجعیت معظم له نیست به خانواده اطرافیان تعلق میگرد .کمیته امداد میخواد بگه دارند و بیارند به ما بدن ولی کسی خودش سراغ دارد مستقیم میتونه بدست نیازمند برسونه...توبره گدایی تحت نام کمیته ........! سوال کنید از دفاتر مراجع تقلید در مورد خمس و زکات و زکات فطریه ؛ فقط سهم سادات به سادات .

    • بدون نام

      پولا تون رو بدید به مستمندانی که میشناسید. والله ثواب داره . تا اینکه بدهید به جایی که خودش کلی حقوق بگیر و هزینه های جاری داره .

    • بدون نام

      من یه قرونم نمیدم به شماها کی هاپولی کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج