۷۵۹۸۴۹
۵۲ نظر
۵۰۰۱
۵۲ نظر
۵۰۰۱
پ

برانکو: استقلال تیم سوم عالی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل تیم جدید لیگ بازی می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با نفت مسجد سلیمان از سری رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر جام خلیج فارس گفت: هفته چهارم لیگ است و مقابل تیم جدید لیگ بازی می‌کنیم. سال قبل پارس جنوبی تیم جدید بود و چقدر خوب عمل کرد و ما را تعقیب می‌کرد.

وی ادامه داد: فصل گذشته دیدید که پارس جنوبی چقدر در لیگ برتر خوب عمل کرد و سایه به سایه ما آمد. به این دلیل بازی مقابل تیم جدید لیگ برتری سخت خواهد بود چون حریف بسیار با انگیزه است. مشخصه مهم تیم نفت مسجد سلیمان تغییر سرمربی‌اش است.

آنها عبدالله ویسی را آورده‌اند که با استقلال خوزستان قهرمان لیگ شده و بازیکنان جدیدی را هم آورده‌اند و به تیمشان اضافه کرده‌اند. یکی از مشخصات بارز این تیم داشتن بازیکنانی با کیفیت و با تجربه است که بین ۲۵ تا ۳۰ سال هستند و در بهترین سنشان قرار دارند. بازی با چنین تیمی می‌تواند برای ما مشکل‌ساز باشد، همیشه تکرار کرده‌ام که هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و انتظار برد ساده‌ای مقابل حریف نداریم.

وی ادامه داد: می‌دانیم که حرف ما با انگیزه و محکم خواهد بود و همه کار انجام می‌دهد تا نتیجه بگیرد، ما خودمان را با این آمار که تا به حال گل نزده‌اند، گول نمی‌زنیم چرا که آنها مقابل همه حریفان موقعیت گل داشتند به خصوص در بازی با فولاد که بازی سختی بود.

می‌توانم دقیق‌تر بگویم که آنها مثل فولاد تیم بسیار خوبی هستند و بازی سختی با آنها داریم اما به هر حال انگیزه ما مثل همیشه برد خواهد بود و نیاز به تکرار نیست. درباره تیم خودم هم باید بگویم که همه بازیکنان سلامت هستند فقط سیدجلال حسینی مشکل کوچکی دارد که باید ببینیم تا فردا آماده می‌شود یا نه.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اتفاقات روی سکوهای ورزشگاه این تیم و اینکه این مسائل چقدر روی تیمش تأثیرگذار خواهد بود، افزود: من از همینجا از همه هوادارانمان دعوت می‌کنم تا فردا به استادیوم بیایند و ورزشگاه را پر کنند تا تیم خود را تشویق نمایند.

مهمترین موضوع هواداران هستند و همه تلاش ما برای آنهاست و افتخار می‌کنیم به هوادارانی که داریم چرا که یار دوازدهم ما هستند و این مسئله را فردا نشان خواهند داد اما به هر حال همیشه سوء تفاهم‌هایی وجود دارد. هرچند که نام پرسپولیس از همه چیز مهمتر است و ما با وحدتی که در ۳ سال اخیر داشتیم، نتایج خوبی گرفتیم. بازیکنان می‌توانند اشتباه کنند اما هواداران می‌دانند که آنها همه توانشان را برای تیم گذاشتند و من به بازیکنانم تبریک می‌گویم و به آنها افتخار می‌کنم.

آن چیزی که هواداران ما فهمیدند این است که بازیکنانم ۹۰ دقیقه انرژی گذاشتند و به همین دلیل حتی اگر باختیم آنها را بخشیده‌اند چون می‌دانند که در فوتبال مثل زندگی برد و باخت وجود دارد و بازیکنانم همه توانشان را گذاشته‌اند.

وی در مورد تعطیلی لیگ و بازی با الدحیل و برنامه‌های تیم ملی گفت: نمی‌دانم برنامه به چه شکل خواهد شد چون از برنامه تیم ملی خبر ندارم، تا حالا کسی به ما و باشگاه ما اطلاعی نداده است که خواهد بود یا نخواهد بود، و چه کسی سرمربی خواهد بود یا نخواهد بود.

وی در مورد بازی با الدوحیل قطر گفت: شما دیدید که الدوحیل و السد قطر چه شروعی امسال داشتند واضح است که سخت ترینمسابقه ما در این دوره است.

برانکو در مورد اینکه تیم‌های قعرنشین مقابل پرسپولیس ضد فوتبال بازی می‌کنند و حتی وقت کشی می‌کنند تا یک امتیاز بگیرند مثل بزی استقلال خوزستان، گفت: در مورد حرکت غیر ورزشی داور و تیم داوری تصمیم می‌گیرند اما تا زمانی که من در پرسپولیس هستم و تیم پرسپولیس فقط حواسشان مربوط به فوتبال خواهد بود. کارت زرد هم می‌گیریم اما این کارت زردها به خاطر دوئل‌های ورزشی است نه غیر ورزشی. در مورد رفتارهای غیر ورزشی هم اختیاراتی است که داوران دارند.

وی افزود: ما بازیکنان مهمی را از دست داده‌ایم اما همچنان صدرنشین هستیم. طبیعی است که تلاش می‌کنیم سخت ترین کار را انجام بدهیم و هم کسب نتیجه کنیم و هم بازی زیبایی برای هوادارانمان ارائه دهیم.

برانکو در مورد اینکه تیم ملی ایران اکنون در رده ۳۲ جهان است و آیا فوتبال ایران شایستگی حضور در چنین رده‌ای را دارد، اظهارداشت: من در این مورد نمی‌توانم نظر بدهم. اما زمانی که من سرمربی تیم ملی ایران بودم تیم ملی در رده ۱۷ رده بندی فیفا قرار داشت، فیفا هم معیارهای خاص خودش را دارد که اکنون نمی‌خواهم وارد جزئیات آن شوم. طبیعی است که وقتی تیم ملی به جام جهانی صعود کرده در جمع ۳۲ تیم برتر جهان حضور دارد.

خبرنگاری از پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در مورد اهدای سوپرجام و تکلیف این جام سوال کرد که مدیر رسانه‌ای پرسپولیس گفت: اعضای هیأت مدیره باشگاه پیگیر سوپرجام هستند، پرسپولیس اکنون قهرمان سوپرجام شده است و آقای گرشاسبی هم در جلسه‌ای که با آقای تاج داشت این را گفت.

سوپرجام برای ما تمام شده و ما قهرمان این جام هستیم و منتظریم که سازمان لیگ جام قهرمانی را هرچه سریعتر اهدا کند، ما آماده دریافت این جام هستیم.

در ادامه این نشست خبری، خمارلو درباره بحث جذب ایمن حسین که عکسی از او منتشر شده که لوگوی پرسپولیس روی آن است، اظهارداشت: ما وقتی به بازیکنی پیشنهاد می‌دهیم روی کاغذ A۴ نمی‌نویسیم بلکه سربرگ باشگاه روی آن است. اینطور هم نیست که گفته می‌شود بلکه هنوز آقای گرشاسبی چیزی امضا نکرده است.

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در خصوص عوض شدن داور بازی فردا اظهارداشت: ما این مسئله را از نماینده سازمان لیگ پرسیدیم و آنها هم گفتند که اطلاع خاصی در این باره ندارند و شاید بحث رفت و آمد در میان است.

برانکو درباره ایمن حسین تصریح کرد: ما درباره او از سال قبل حرف زدیم و او جوان آینده‌داری است اما اینکه چقدر به درد ما می‌خورد در آینده مشخص می‌شود، اما جایگاه هیچ بازیکنی تضمین شده نیست.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه طی یک مقایسه آماری مشخص شده که عملکرد شفر در تیم استقلال در ۲۵ بازی بهتر از عملکرد برانکو در ۲۵ بازی بوده، افزود: من به شفر تبریک می‌گویم! اما آیا مشخص شده که چه تیمی قهرمان شده است؟! استقلال تیم سوم عالی است اما من الان گریه نمی‌کنم و به این رکوردها توجهی ندارم چرا که برای من مهم پرسپولیس است که قهرمان شود.

در پایان این نشست خبری سرمربی تیم پرسپولیس سالگرد ورود اولین گروه از آزادگان کشورمان را به همه مردم ایران تبریک گفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کمال

      ازیه لنگی غیرحرفه ای چه انتظارمیره جانم عمرخربین

      پاسخ ها

      • مسعود

        داداش اصل مطلب رو بخون ب تیترها توجه نکن

      • بدون نام

        شما سنگ پای قزوینید ۶تاییها

    • حسین

      بدین همون سوپر جلم را به لنگیها
      خودشون رو کشتند
      یک ستاره دیه
      گه هم بهشون بدین
      خخخخخ
      مرد هستین بیایین وسط زمین

      پاسخ ها

      • amir fathei

        مرد بودیم اومدیم وسط زمین، مثل شما از ی تیم نصفه نیمه نرسیدیم، کیسه کش جماعت فقط دنبال بهونست، بچه لوث وزارت ورزش......

      • حسن

        مرد بودید فرار نمیکردید ترکیه. غمی نیست هفته هستم که به هم بخوریم بادکنک آبی میترکه. همین هوادارا که برای شفر. هورا میکشن برن به زبان آلمانی یاد بگیرن بگن شفر حیا کن استقلال رو رها کن.Lass mich fühlen Verzicht

      • بدون نام

        آقا حسین ما مرد بودیم وآماده مبارزه اما این نامردها بودند که حاضر به مبارزه نشدند.

      • M. f

        ما آمدیم شما فرار کردین ترکیه چون میدونستین آبکش میشین پس فعلا....

      • بدون نام

        شما مردبودین فرار نمیکردین کجای دنیا قانون هست روز بازی بازی نکنی بعد ادعا بکنی طرف ترسیده جدأ شما یه پا کارشناسین

    • حسین

      بدین همین سوپر جام رو به لنگیها
      خودشون رو کشتند یک ستاره جعلی هم بهشون بدین شاید خوشحال بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا فتاحی وحسن زاده با دوداور بیژن حیدری وپیام حیدری هستن به امیدخدا دوباره پرسپولیس قهرمانه

      • بدون نام

        امروز به امید پیام حیدری که ممنون هستیم از کمیته داورا برنده هستیم باپنالتی که حیدری برامون میگیره پرسپولیس

      • بدون نام

        پرسپولیس یعنی بیژن حیدری وپیام حیدری چهل بازی بدون باخت پرسپولیس

      • بدون نام

        فوتبال شده فتاحی لنگی با داور حیدری بیست پنالتی به سود پرسپولیس جعلی

      • بدون نام

        چراداوربازی شد حیدری اگر بدون قضاوت حیدری ببرین درسته لنگیا کثیف

      • بدون نام

        هوادار نمیدونه این تیم مال کیه

      • Ali es

        سلام.ستاره شمل جعلیه. اگه به سایتAFCبرید و اساسنامه رو بخونید میبینید که هیچ صحبتی راجب ستاره زدن پس از قهرمانی نشده.میتونید به لوگو الهلال مراجعه کنید و با این همه قهرمانی ببینید که ستاره ندارن .و این ستاره جعلی زاییده فتح ا...زاده است.

    • بدون نام

      شفر چند هفته از لیگ گذشته بود اومد . کم آوردی بوق بزن آقای لنگویچ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیب بیب بیب صدای بوق لنگویچ

    • بدون نام

      مرتیکه عقده ای

      پاسخ ها

      • شهاب

        عقده ی ها شما ها کیسه کش ها هستین که چند سال زیر سرورتون بدین بهتون فشار اومده و جالبه خیلی هم با حوصله مصاحبه مرد بزرگی چون برانکو رو خوندین پس مشخصه چقدر نتایج پرسپولیس کبیر براتون مهمه.چون از ششتقلال که آبی واستون گرم نمیشه

      • Gladiyator

        اقایه مربی استقلالیاکاری میکنن که ازکوری خونی پشیمون بشی ولی قول میدن وقتی بازی تموم شد یه ستاره اشانتیون بهت بدن تاگریه نکنی

      • تاج سوراخ کن

        ششتقلالیها از ترس سوپر جام فرار کردن ترکیه ولی حالا دم دراوردن که اگه مردهستین بیاین تو میدون
        والا رو را برم .رو که نیست سنگ پای قزوینه

      • بدون نام

        باز هم برانگو از قهرمانی گفت تیم کیسه رید بخودش دقیقا مثل سوپر جام از ترس پا به فرار خخخخخخحخخخ

      • بدون نام

        چستقلالی ها لطفا ساکت اون دهن گشادتون رو ببندید پرفسور برانکو یعنی عشق پرسپولیس ها یعنی خط قرمز ما هواستون به تیم دره پیتتون باشه دمت گرم برانکو تیم سوم رو خوب اومدی بدجور سوزوندیشون

    • محسن

      هرچی ادم بی شعور نفهم وغیره است توی لنگه

    • بدون نام

      آقای برانکو.نتایج شما در لیگ قهرمانان آسیا گویای همه مسائل است.شش شکست سه گله ویک شکست چهار گله سهم شما در آسیا بوده است.در همین لیگ خودمان هم اگر توانستید یک بازی را بدون پنالتی یا اخراج بازیکن حریف را ببرید بعد تیم دو ستاره آسیا را تیم سوم بنامید

    • بدون نام

      برانکو تو از فوتبال چیزی بلد بودی از مکزیک با اون تیم رویایی ایران که کریمی و مهدوی کیا و هاشمیان و خیلیها بودن سه تا نمیخوردی. قهرمانی با کمک فدراسیون و داوری تحفه ای نیست. ۴ فینال آسیایی حسرت لنگیهاست و بس

    • بدون نام

      لنگ باسه تاتیم ضعیف بازی کرده فکر کده خوب بازی می کند
      استقلال باسه تیم قوی بازی کرده لنگ بی خاصیت

    • مهرداد

      کاش شرف داشت میگفت برانکو یعنی وزیر ورزش سازمان لیگ رئیس جمهور و و و . تنها نیستی مرد . نگران نباش بارسلون و رئال هم بیان همه کاری میکنن تو فکر کنی چیزی حالیت هست اصلا هم معلوم نیست دلال هستی و دورت پر شده از دزد بیت المال

    • مهدى سرخ

      جالبه اين همه پيام از دونفر ارسال شده، شوفر تيمى ميلياردى و پرستاره كه منصوريان بسته بود و داشت ته جدول دست و پا ميزد رو گرفت، ولى برانكو تيمى كه تو يه سال چهارتا مدير عامل و مربى عوض كرد و دوتا بازيكن درست حسابى نداشت و رده هشتم جدول بود رو تحويل گرفت اونم اواخر فصل !

    • بی نام

      هر که گفت نون وپنیر برانگوه تویکی برو بمیر،احمق عقده ای ،علیمنصور درست گفت تیم سوم پایتخت،بیچاره اگه سفارشای فدراسیون لنگی وآقا زاده وزیر بی همه چیز نبود تو این دوسه سال هیچ گوهی نبودین مرتیکه الدنگ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خفه شو بی تربیت...!ا

    • بدون نام

      خیلی زر میزنی دلال لنگی کی روش حق داره حالتوبگیره

    • پیر مرد پرسپولیسی

      حسین جان ،:ما مرد بودیم اومدیم وسط زمین ،شما بزدل بودید رفتید ترکیه قایم شدین ، آبها که از آسیاب افتاد برگشتید و دم درآوردین..انشاالله رفت و برگشت دمتون رو هم قیچی می کنیم ،هرچند که شما پررو تر از این حرفها تشریف دارید..

    • بدون نام

      برانگو خجالت بکش پولوفسول قلابی مدرک پولوفسولیت هم مثل تیم جعلیت جعلیه تا کی با ..ر برادران حیدری کثیف مثل خودتون میخواین داماد بشین بابا دست از این همه بردهای الکی و با ناداوری بردارین و مثل یه مرد ببرین هر چند نام مرد برازنده تو نیست
      این پیام مرا چاپ کنید

    • abitarin

      اینه شخصیت مربیشون. حتی خود لنگیا هم میدونن برانکو در قهرمانی لنگ هیچ تاثیری نداشت. فدراسیون فوتبال وزیر ورزش و کمیته داوران لنگ را قهرمان کردند.

    • بهمن

      هرچی کیسه عقده ایی ریختن اینجا دارن عقده گشایی میکنن که 66 ساله که قهرمان لیگ نشدن ههههه آب رو بریزید همونجا اره قربوووونش هههع

    • علی

      آب کمه چیه تپو تپ این کیسه های فلک زده رو میسوزونید مجبورن آب بریزن...ولشون کنید حیوونکیا رو

    • کامران کبانی

      پرسپولیس اصلا با لیگ ایران قابل مقایسه نیست فقط اروپا . کیسه کش کیسه بکش ... آن شاله سومین قهرمانی

    • بدون نام

      شب دراز است و قلندر بیدار....
      آقای برانکو اون چشمکی که شفر آخر فصل گذشته و بعد از تبریکی که بهش گفتی زد و لبخند زد این فصل برات تعبیر میشه....

    • بدون نام

      هر کاری بکنید کیسه سوم میشه

    • بدون نام

      کثیف ترازفوتبال ایران ندیدم داوربازی روعوض میکنن دلیلم نمیارن مربی لنگ دلالی میکنه هیچی نمیگن سوپرجام ویه ستاره مال شما ولی بترسین دربی نزدیکه برین امام زاده ها دخیل ببندین ونظرکنیدتاج بهتون رحم کنه

    • بدون نام

      داداش من چندتا کاپ دارم می خوای بیا اینا رو بدم بهت تازمانی که کاپ بهتون میدن بزاری تو ویترینت

    • بدون نام

      تیم سوم پخخخخخخخخخخخخ اتیش زدی کیسه کشارو خخخخخخخخخ

    • محمد رضا افشار

      دمت گرم برانکو خوب کیسه کش ها رو قهوه ای میکنی

    • بدون نام

      استقلال با همین سومی که میگی جرت میده. امسال سالیه که به خاطر باخت وحشتناک به سرودن اخراج بشی.میگی نه بشین و ببین. امسال سال برانکو حیا کن هست.

    • بدون نام

      فعلا تیمای ته جدول رو ببر. دور بگیر.

    • داوید

      انصافا خداوکیلی چرت گفته چون شفر هفته دهم پارسال اومد و اگه از اول بود استقلال قهرمان میشد اینو از اندازه امتیازات دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته دهم به بعد میشه متوجه شد

    • ارتش سرخ ایران

      کیسه کشای بدبخت، بدجوری آتیش گرفتن، پماد بدم؟

    • بدون نام

      کیسه شفر امروز اولین شکست را هم دشت کرد و نشان داد باید باز هم فقط برای سهمیه بجنگد چون فردا اختلاف امتیاز ش با پرسپولیس دو برابر خواهد شد

    • بدون نام

      خاک بر سر اونایی که به وزیر ورزش فحش دادن و خاک بر سر وزیری که بخاطر دوتا فحش 30 میلیارد پول بیت المال رو از بین برد با خرید اینهمه بازیکن . طبق سایت رسمی نقل و انتقالات 13 بازیکن استقال گرفته این فصل. وزیری که مستقیم به مدیرعامل ذوب اهن زنگ میزنه که تبریزی رو بدین استقلال دیگه تکلیف روشنه امسال به هر قیمتی هست میخان استقلال رو قهرمان کنند به هررر قیمتی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج