۷۶۰۰۱۶
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

وزیر کشور:‌

قانون بازنشستگان پس از ابلاغ اجرایى مى‌شود

وزیر کشور درباره اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در وزارت کشور گفت: این قانون هر زمانی که به ما ابلاغ شود، اجرا می شود لذا همه باید از قانون تبعیت کنیم.

خبرگزاری ایلنا: عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که «با توجه به تایید کلیات قانون منع بکارگیری بازنشستگان در شورای نگهبان، این قانون چه زمانی در وزارت کشور اجرایی می شود؟»، اظهار داشت: این قانون هر زمانی که به ما ابلاغ شود، اجرا می شود لذا همه باید از قانون تبعیت کنیم.

وی با بیان اینکه دو ماه فرصت اجرای این قانون پیش بینی شده است، افزود: آنچه به تصویب شورای نگهبان می رسد را باید بر اساس آن، سوابق استانداران را انطباق داده زیرا برخی از آنها عودت داده شده یا بازخرید شده و عده ای هم بازنشسته هستند فلذا هر تعدادی که منطبق با این قانون باشد را انجام خواهیم داد.

رحمانی فضلی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر برخی ایرادات ساختاری در نظام اداری گفت: نظام اداری ما نظامی متمرکز است، علاوه بر آن، قوانین و مقرراتی داریم که در برخی از موارد، مسیر کار را پیچیده و طولانی می کند زیرا برای اینکه کارها با سهولت و دقت و با سرعت پیش برود، حتما باید این مسیر را کوتاه کنیم.

وی ادامه داد: دولت به همین منظور در واگذاری اختیارات از مرکز به استانها تاکنون بیش از ۱۷۰ مورد اختیارات را به استانها واگذار کرده اما همچنان این تعداد واگذاری ها در مقابل حجم اختیارات کم است و اعتقاد و نظر دولت هم این است که اختیارات بیشتری واگذار شود تا انشاالله بتوانیم با واگذاری اختیارات و کوتاه کردن این مسیر، کار مردم را سریع تر انجام دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آدمها سراغ دارم 35 ساله در اداره نشسته تکان نمیخوره هر وقت برایش نامه میآید میگوید من جانباز هستم رفتم 5 سال تمدید کردم دست به سیاه سفید نمیزند در اداره فقط جای دیگر جوانان را اشغال کرده !!!

    • میلاد

      آقای فضلی پس می خواستی اجرایی نشه شرکت نفت پر از بازنشسته شده....

    • بی نام

      کشور به چنین قانونی لازم دارد بسیار قانون خوبی است راه را برای جوانان باز می کنند یک نور امید ونوید برای جوانان است . امیدوارم این قانون در صنوف خدماتی و اتاق اصناف کل کشور هم انجام بشود و صنوف هم بیمه بشوند وباز نشسته گی داشته بشوند ایجاد اشتغال کشور زیاد میشود ازدواج جوانان ازدیاد می شود ودر 15 سال دیگر رشد جمعیت جوان زیاد می شود اگر این قانون اجرا نشود در 15 سال دیگر نیروی کار جوان نداریم کشور دچار جمعیت پیر می شود .

    • بدون نام

      .:
      چرا بخشنامه قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت در سال ۱۳۹۷ مصوبه مجلس شورای اسلامی و تٱئید شورای نگهبان، به دستگاه های اجرائی ابلاغ نمی شود؟

    • حسن

      هر روز هر روز گذاشتید پشت بازنشستگان فشار میدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج