۷۶۰۰۹۸
۳۲ نظر
۵۰۰۷
۳۲ نظر
۵۰۰۷
پ

جزئیات درگیری با ماموران شهرداری در اهواز

مردم منطقه ای در اهواز با ماموران شهرداری که قصد تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز را داشتند درگیر شدند.

خبرگزاری مهر: مردم منطقه ای در اهواز با ماموران شهرداری که قصد تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز را داشتند درگیر شدند.

شهردار منطقه سه اهواز اظهار کرد: پنجشنبه برای چهارمین بار برای برخورد با ساخت و سازهایی غیرمجاز که حق طبیعی مردم بوده با نیروهای اجرائیات این منطقه برخورد می شود.

مجتبی یوسفی ادامه داد: این ساخت و سازهای غیرمجاز عمدتا در اراضی ملی نفت و دیگر نهادهای دولتی مثل مسکن و شهرسازی است که به عنوان سرانه عمومی برای بهداشت و درمان، بیمارستان، مدرسه و فضای سبز درنظر گرفته شده اند.

وی تصریح کرد: شهرداری برای احقاق حق مردم قصد بازگرداندن این اراضی برای شهر را دارد ولی متأسفانه خیلی به مأموران اجرائیات شهرداری تعدی می شود.

شهردار منطقه سه اهواز بیان کرد: مسکن و شهرسازی برای حفظ اراضی دولتی با کاربری سرانه عمومی در حوزه های مختلف یگان دارد و نباید اجازه دهند که محلات مختلف اهواز به یک منطقه حاشیه ای تبدیل شوند.

یوسفی با گلایه از اینکه یک عده سودجو با هدف زمین خواری نسبت به تصرف این اراضی ملی اقدام کردند، گفت: وظیفه شهرداری تخریب ساخت و ساز غیرمجاز که سرانه فضای سبز نیست را ندارد ولی مسکن و شهرسازی باید از اراضی ملی و دولتی صیانت و برخورد لازم را داشته باشند.

وی عنوان کرد: برای برچیده شدن این ساخت و سازهای غیرمجاز نیاز به یک عزم شهری جدی است و شهرداری نیز به همین منظور حضور پررنگی دارد.

شهردار منطقه سه اهواز گفت: طی هشت ماه اخیر یکی از مراجعان وسط سالن شهرداری منطقه سه روی یکی از پرسنل بنزین ریخت و در مورد دیگری نیز صبح زود به سمت اداره تیراندازی شد.

یوسفی ادامه داد: یک ماه و نیم قبل نیز با کُلت کمری به یکی از نیروهای این شهرداری تیراندازی شد. همچنین به سمت منزل مدیر اجرائیات شهرداری به خاطر جمع آوری قهوه خانه های غیرمجاز که تبعات اجتماعی داشته نیز تیراندازی شد.

وی یادآور شد: پنجشنبه در منطقه زویه اهواز به سمت نیروهای اجرایی حمله و لودر آنها را آتش زدند؛ در و دیوار شهرداری تخریب و دو نفر از نیروها به میزان ۶۰ درصد و ۱۵ درصد دچار سوختگی شدند.

شهردار منطقه سه اهواز در پایان طرح سئوال کرد: چه کسی باید پاسخگوی این مصدومیت ها باشند و اصلا صحیح نیست که با مأموران اجرائیات این شهرداری چنین برخوردهایی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چراخوزستان اینجورهست.دراستادیوم هم شاهد درگیری هستیم

      پاسخ ها

      • m o

        کلا خوزستانی جماعت خون گرمه نباید سر ب سرش گذاشت .
        چ لر چ عرب دوتاشون اگ بری رو اعصابشون بد میبینی

    • هموطن

      این منطقه از نظرشهرداری مشکل داره هرکی میاد میبره ومیره ...شما بیا برو زیتون کارمندی که یکی از گرونترین مناطقه اهوازه رو بیین اگه تونستی از خیبانوش رد بشی ...همشون به علت ساخت وسازهای غیر اصولی ومجوزهایی که صادر میشه بوی فاضلاب داره ومشکل فاضلاب و همچنین آسفالت در حد صفر ....چرا اینارو درست نمیکنی ...

    • بدون نام

      بعضی ماموران شهر داری باید ادب شوند هرچه اراذل اوباش استخدام کردین حقشان بود،

    • بدون نام

      جواب های هوی است شما که چند نفر قول چماق استحدام کردین فکر میکنید قدرت دنیا دست شماست غافل از عزم مردم هستین

    • بدون نام

      اره منم باور کردم؟؟مردم بدبخت دنبال یه کلبه هستن تا زن وبچه شون بیرون نمونند.اونوقت شما هم هی مشغول بریدن گوش مردم با اون هزینه های کمر شکن و مجوز و هزاران چیز من در آوردی.دستشون دردنکنه.چون ماموران شهرداری واقعا پررو شدن

    • بدون نام

      این همان امنیت است که رسانه های ملی میگویند

    • ایرانی

      این همه شهرداری تعدی کرد یه بارم مردم بکنن. چی میشه؟

    • بدون نام

      چرا با دزدی واختلاس برخورد نمی شود این هم حق طبیعی مردم است هر کجا کیر می کند اسم مردم در میان است ولی برخورد با دزدی وانختلاس نه

    • بدون نام

      شما ۴۰ ساله مدرسه و بهداشت و فضای سبز واسه اون بدبختا نساختی حداقل بزار اون زمینا استفاده بشه..شهرداری تنها ارگانی هست که به فکر مردم نیست..مامورای کثافت شما میان به زن دست فروش توی خیابون سیلی میزنن یا یه خانم روستایی که یکماه تخم مرغ جمع کرده به هزار امید که چندرقاز پولشو به یه زخمی بزنه یا نونی بخره برا خونوادش مأمور شما میاد با یه لگد میزنم همه رو میشکونه ..شما حقتونه ..حقتونه اتیشتون بزنن..درود بر غیرت اهوازی ها..

      پاسخ ها

      • ناشناس

        عالی...

    • تبریز

      بیشرفترین آدمای روی زمین همین ماموران شهرداری هستن که یه زمانی لات و اوباش بودن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا همینطوره...
        اگه امار همشونو بگیری میبینی که همشون خلافکارن
        اون فیلم هم که در اومد تو کوچه خلوت داشتن شیشه میکشیدن توی ماشین شهرداری و یکی از پنجره فیلمشونو گرفته بود

    • بهار۹۹

      متاسفانه در شهر اهواز دشمن نقشه های خودش را به طریقی دیگر پیش می بره و مردم هم ساده اندیش هستند

    • سلام سانسورچی

      اگر شهر داری یک کار مثبت انجام دهد همین برخورد با تصرف غیر مجاز شهری و دستفروشان حاشیه جاده ها مخصوصا شهر اهواز هست که واقعا شهر رو به لجن کشیدن. و باعث ترافیک و دردسر زیادی برای عابرین هستند .و خیلی وقتها علارغم تصور مردم گرانفروشی و کم فروشی شگرد این کلاهبردارن هست.

    • بدون نام

      مردم بدبخت ۵۰ متر زمین ندارن خونه بسازن..مرده ها در این مملکت از زنده ها با ارزشترن..مثلا چه نیازی هست که ۳۰ ساله وسط شهر صد هکتار زمین رو قبرستون کردی و مردم زنده بیچاره باید برن حاشیه شهر خونه بسازن اونم شهرداری خراب کنه که سرانه فضای سبز و مدرسه هست..کدوم مدرسه و فضای سبز رو تا حالا ساختین..ما که توی اهواز جز بدبختی و زمین قهوه های و خاکی چیزی نمی‌بینیم..

    • خلاقی

      اهواز کلا باید تعطیل بشه...نه آب نه خاک نه هوا..‌.خشونت هم که از قدیم بوده و حالا تشدید شده ماهم والله گیر کردیم وگرنه رفته بودیم... همش ناامنی همش مریضی

    • رضا

      یک سئوال در ذهن همه میاد
      قبل از اینکه خانه ساخته شود ماموران کجا بودند؟

    • بدون نام

      شما که دم از حق و حقوق مردم می زنید، تا الان چقدر فضای سبز ایجاد کرده بودین؟ الان سرانه فضای سبز چقدره؟ زمینهای شرکتها وادارات دولتی کجا به داد مردم رسیده؟ خونه سازمانی درست کردین و به کارمندای بیچاره دادین؟ به جز مدیران و کله گنده ها. اینقدر به اسم حق مردم، دزدی نکنید، جنایت نکنید

    • بدون نام

      شهرداری نباید کوتاه بیاید اهواز با این ساخت ساز غیر مجاز به ....کشیده شده
      شهرداری حمایت حمایت

    • بدون نام

      قوانین در خوزستان به طرز وحشتناکی افت می کنند .

    • احمدی

      حقتونه

    • نیسان

      متأسفانه بعضی از مأموران شهرداریها وحشیانه مثل برخوردنیروهای اسرائیل بافلسطینان که هیچ گونه رحمی در دلشان نیست .چنین کاری را باید دست قانون داد و از طریق دادگستری و نیروی انتظامی اقدام کرد

    • بدون نام

      اگه زیاد روی مردم تکیه و سوار نشی بهتر جلو سواستفاده را میشه گرفت و برای همصدا پیدا کردن فوری از حفظ حقوق مردم مایه میذارید؟ اگر سرشناس بودند و یا سفارش نماینده را داشته باشند براشون آب یخ هم میبرید!!!! حقوق و زمین مردم ....خجالت بکشید

    • بدون نام

      آقا من در اهواز زندگی میکنم شهرداری در شهر اهواز یعنی رانت ....شهرداری اهواز تا به حال هیچ کار مثبای در کارنامش نداشته

    • hamed

      ماموران شهرداری رو باید بیرن چوب تو استینشون بکنن
      براچی وقتی بچه های دستفروش مردم رو میزدن شما تیتر نمیزدین

    • بدون نام

      چون شهرداری اهواز از مردم پول جریمه میگیرد بعدن میای منزل مردم خراب کند واقعن با وام قرضی مشکلات خونشان بازسازی کند بعدن شهردار خراب میکتد واعصاب مردم خراب میکند وانطوری میشود مردم از گران وبی پول روان شدن

    • m o

      من با جف چشام دیدم ک ماموران چطور میوه های ی زن رو زمین پخش کردن همه این مامورانی ک میارن یعنی ی جورایی قلدر بودن ولی نمیدونن مردم نون شب ندارم و ی خونه میخوان ک شب توش راحت بخوابن

    • بدون نام

      و باز هم پای مردم به میان کشیده شد!!!!!!!!!

    • بدون نام

      امروز صبح در خونه رو باز کردم دیدم تقریبا نزدیک به صد نفر نیروی ضد شورش و با یه دستگاه لودر با چنان سرعت و خشونت دیوارهای خونه این بنده خدا رو خراب کردن .واقعا صحنه وحشتناکی بود .خدا ازشون نگذره مردم رو بدبخت کردن.من همسایه و شاهد صحنه خرابی این خونه بودم.

    • هه

      آخ آخ حالا همون یه جا که مردم خونه ساختن اینا میخواستن بیمارستان و مدرسه و پارک و سینما و همه چی بزنن . حالا یه کم اونورتر بزنید . کشتید این مردمو شماها . اینا بهانست بگید باج میخوایم

    • علی

      عالی شهرداری کلا ن دورغگو هست کلا ن دورغ هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج