جاباما
۷۶۰۱۳۳
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

احتمال ایجاد واحد پولی جدید در برابر دلار

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دومای روسیه گفت که استفاده آمریکا از دلار به عنوان ابزار فشار، به ایجاد واحد پولی جدیدی می انجامد.

خبرگزاری ایلنا: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دومای روسیه در گفت‌وگو با خبرنگار آناتولی تصریح کرد که استفاده آمریکا از دلار به عنوان وسیله‌ای برای اعمال فشار بر کشورها باعث ایجاد واحد‌ پولی جدید در عرصه جهانی خواهد شد.

آکساکوو با بیان اینکه کشورهای عضو بریکس (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) در خصوص احتمال استفاده از واحد پولی جدید در مبادلات بین خود تبادل نظر کرده‌اند، گفت: «ایجاد واحد پولی جدید برای بریکس اقدام مناسبی خواهد بود. کشورهای عضو بریکس نیمی از جمعیت و ۳۰ درصد از صنایع جهان را در اختیار دارند».

این عضو مجلس دومای روسیه ضمن اشاره به احتمال اتمام روند ایجاد واحد پولی جدید طی پنج سال، گفت: «این مساله به آمریکا بستگی دارد. اگر آمریکا به اعمال فشار از طریق ابزار دلار ادامه دهد، دیگر کشورها نیز از مبادله محصولات خود با دلار آمریکا امتناع خواهند کرد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو ایران هم باید اجرا بشه فقط دست دولت دزد نباید باشد.

    • بدون نام

      هه به همین خیال باش ،

    • بدون نام

      چرت و پرت

    • لبخند

      حتما

    • بدون نام

      وقتی میگی دلار یعنی شرکتهایی که دارای دانش بالا در تولید و ارتقاء محصولات هستند . و همه مردم دنیا آنها را بخوبی میشناسند . بنابراین برای دسترسی به کالا و خدمات آنها دلار نیاز است . اگر پول دیگری باشد باید شرکتهای رقیبی برای شرکتهای آمریکایی پشتیبان این پول باشند . خب این شرکتها کدامند و کجایند. به همین استدلال ساده متوجه میشویم که اگر قرار باشد پولی با دلار رقابت کند نیاز به رقابت علمی و تکنولوژی وجود دارد خب کدام شرکتها مرد این میدان هستند . بطور حتم هیچ شرکتی در هیچ کشور دیگری دارای توان رقابت با شرکتهای آمریکایی را ندارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج