۷۶۰۱۵۹
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

بازگشایی مرز خسروی منوط به توافق با عراق

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه امنیت زائران در مراسم اربعین حسینی(ع) خط قرمز پلیس است، اظهار داشت: ناجا از تمام توان و ظرفیت خود برای تسهیل روند تردد و امنیت زائران درمراسم اربعین حسینی(ع) استفاده خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه امنیت زائران در مراسم اربعین حسینی(ع) خط قرمز پلیس است، اظهار داشت: ناجا از تمام توان و ظرفیت خود برای تسهیل روند تردد و امنیت زائران درمراسم اربعین حسینی(ع) استفاده خواهد کرد.

سردار اشتری در چهاردهمین جلسه قرارگاه مرکزی اربعین حسینی(ع) با بیان اینکه برقراری امنیت در کشور از مهم‌ترین مطالبات مردم به شمار می‌رود، افزود: نیروی انتظامی از جمله سازمانی‌هایی است که بیشترین تماس را با مردم دارد و در طول سال میلیون‌ها خدمت به هموطنان ارائه می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی باید مأمن امن مردم باشد، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر پلیس توانسته با اعتمادسازی، مشارکت مردم را در برقراری امنیت همراه و همگام سازد که نتیجه آن امنیت قابل قبولی است که امروز کشورمان در بین کشورهای همجوار از آن برخوردار است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نزدیک شدن به ماه‌های محرم، صفر و کنگره عظیم اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: اربعین حسینی(ع) از جمله بزرگترین عملیات‌های خدمات‌رسانی پلیس به مردم به شمار می‌رود که از نظر کمی و کیفی تاثیر به سزایی در داخل و خارج از کشور دارد و از جمله مراسم‌های کم نظیر در بین کشورهای جهان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت زائران در اربعین حسینی(ع) برای نظام جمهوری اسلامی ایران مهم و حیثیتی است و تاثیر جهانی دارد، خاطرنشان کرد: مراسم اربعین حسینی (ع) ریشه در اعتقادات مذهبی دارد و باید با تمام توان و ظرفیت در برگزاری هرچه باشکوهتر آن تلاش کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه از آمادگی کامل پلیس برای ارائه خدمات به زائران در مرز خسروی خبر داد و گفت: در صورت توافق بین دو کشور به زائران اجازه تردد از این مرز داده خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جعفری

      انشااله مشکل اقتصادی هم حل خواهد شد

    • حسن اسدی

      اگرمرزخصروی بازشود خیلی راه نزدیکتر میشود وبه 2/5 ساعت واردکاظمین میشویم .انشاالله که مسعولین درستش کنند .موفق باشید

    • shohrehandy

      بیچاره مامورای نیروی انتظامی همیشه تو اماده باشن چه نوروز و ۱۳ بدر چه محرم و تا اربعین ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج