۷۶۰۲۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رحمتی: فریاد زدم پنالتی و داور اخراجم کرد

مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت:‌ در دقیقه ۹۰ دیدار مقابل فولاد خوزستان در یک صحنه فریاد زدم، پنالتی اما داور فقط به همین دلیل من را از روی نیمکت اخراج کرد.

تسنیم: کیانوش رحمتی، مربی نساجی درباره شکست ۲ بر یک مقابل فولاد خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: در نیمه اول بازی خیلی خوبی بود. بازیکنان با توجه به گرمای شدید هوا خیلی خوب بازی را شروع کردند و حتی به گل اول هم رسیدیم. طبیعی بود بعد از آن فولاد برای جبران نتیجه حمله کند.

وی ادامه داد: من هیچ بحثی در مورد داور ندارم، اما قضاوت بنیادی‌فر قطعاً روی نتیجه تأثیرگذار بود. او یک پنالتی در دقیقه ۱۹ برای ما نگرفت و از طرفی هم یک پنالتی بی‌دلیل برای فولاد گرفت. شما می‌دانید وقتی از تیم میزبان پیش هستید و بازی به تساوی کشیده می‌شود،‌ انگیزه و انرژی مضاعفی به تیم حریف تزریق می‌شود.

به هر حال فکر می‌کنم به هیچ وجه در این بازی مستحق باخت نبودیم. با آمدن ولسیانی و احمد عبدالله‌زاده هفته به هفته بهتر می‌شویم و به شرایطی که مدنظر خودمان و باشگاه است،‌ خواهیم رسید.

رحمتی: فریاد زدم پنالتی و داور اخراجم کرد

مربی تیم نساجی در مورد اعتراضاتش به قضاوت موعود بنیادی‌فر که در لحظات پایانی منجر به اخراجش از روی نیمکت شد، گفت: اعتراض من به صحنه مشکوک به پنالتی دقیقه 90 روی امید سینگ بود که پس از بازی فیلم آن را دیدم و واقعاً پنالتی هم نبود! من در این صحنه فقط فریاد زدم، پنالتی. داور هم به راحتی به همین دلیل من را از کنار زمین اخراج کرد. قبول دارم این صحنه پنالتی نبود، اما صحنه‌های دیگر بازی باید کارشناسی شود.

رحمتی در ادامه گفت: مردم قائمشهر و تیم نساجی پس از 24 سال سختی با یک مالک خصوصی به لیگ برتر صعود کرده‌اند. شما نگاه کنید در دو بازی قبلی مقابل تراکتورسازی و پارس جنوبی داور دو گل سالم ما را آفساید گرفت. بازی مقابل فولاد هم که یک پنالتی اشتباه برای حریف گرفتند.

این مردم 24 سال رنج کشیدند و بخش خصوصی هم در این تیم در حال هزینه کردن است،‌ طوری نشود که همه را نا امید کنیم. ما به داوری اعتماد داریم و هیچ بحثی روی شخص خاصی نداریم و به همه داوران احترام می‌گذارم، اما در سه بازی از چهار بازی،‌ اشتباهات تأثیرگذاری علیه ما رخ داده است. شما نگاه کنید وقتی از چهار بازی در سه بازی آن این اشتباهات رخ می‌دهد، شما باید چه کار کنید؟

وی در پایان یادآور شد: بیشتر بازیکنان ما جوانانی هستند که نیاز به تجربه بیشتر در لیگ برتر دارند، اما با تمام وجود تلاش می‌کنند. ما در هر بازی کمترین فرصت را به تیم حریف می‌دهیم، ولی متأسفانه در برخی اوقات اشتباهات داوری یا اشتباهات فردی باعث می‌شود گل بخوریم. مطمئن باشید هفته به هفته تیم ما بهتر و هماهنگ‌تر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج