جاباما
۷۶۰۳۱۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تقوی: کاش همه استقلال مثل طارق همام بود

محمد تقوی، پیشکسوت باشگاه استقلال به تعریف و تمجید از بازی طارق همام، بازیکن عراقی استقلال پرداخته و اعتقاد دارد که همه بازیکنان باید مثل او با انگیزه بازی می کردند.

ایران ورزشی: محمد تقوی، یکی از پیشکسوتان نامی فوتبال ایران درباره باخت استقلال مقابل پارس جم می‌گوید:«نقاط قوت استقلال در بازی های قبل تبدیل به نقاط ضعف این تیم مقابل پارس جم شد.

استقلال در مقابل تیم هایی که سازمان دفاعی مناسبی نداشت(تراکتورسازی) به خوبی موفق به گلزنی شد اما پارس جم چنین شرایطی نداشت و آن ها سازمان یافته بازی کردند. جمی ها از جلو آمدن استقلال به زمین شان بهترین استفاده را کردند و گل شان هم روی همین وضعیت به ثمر رسید. منتظری در زمان گل خوردن استقلال باید هوشیارترعمل می‌کرد. »

تقوی: کاش همه استقلال مثل طارق همام بود

تقوی به فقدان بازیکن محوری دراستقلال اشاره دارد:« استقلال بازیکنی ندارد که قفل بازی را باز کند وکلیدی باشد. در بازی با پارس جم که حریف سریع و فشرده بازی می‌کرد به وضوح کمبود چنین بازیکنی را در استقلال دیدیم. فرشید اسماعیلی بارها در این بازی موقعیت از دست داد چون بازیکنان به خوبی روی دست او حرکت نمی‌کردند. البته او مقصر نبود.»

تقوی ادامه داد:« بازیکنان وقتی راهی ندارند و می خواهند از توپ های بلند استفاده کنند باید با تعداد نفرات بیشتری به سمت دروازه پارس حمله می‌کردند واجازه نمی‌دانند که جمی ها ضد حمله بزنند. استقلال به قول فوتبالی ها باید تیم جم را در زمینش خفه می‌کرد که موفق نبود.»

تقوی با تمجید از طارق همان گفت:«بازیکن عراقی با انرژی بازی کرد. من دوست داشتم همه بازیکنان استقلال مانند همام بازی می‌کردند و تلاش می‌کردند. شکست در فلسفه استقلال جایی ندارد. » تقوی توصیه ای به استقلالی ها دارد:«با این حال اعتقاد دارم که این شکست باید ازذهن بازیکنان پاک شود وخودش را آماده بازی هفته آینده مقابل السد کند. استقلال بازی مهمی مقابل حریف قطری دارد واین شکست باید از ذهن این تیم پاک شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج