جاباما
۷۶۰۶۳۲
۶ نظر
۵۰۸۶
۶ نظر
۵۰۸۶
پ

چهره‌های سرشناسی که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند

در دنیای هالیوود هنرمندان بزرگی هستند که همانند سنگ و شیشه عمل می‌کنند و هرگز نباید در کنار یکدیگر برای ساخت فیلم همکاری کنند. این هنرپیشه‌ها سوابق اختلاف‌های مختلفی را دارند و تهیه‌کنندگان هالیوودی ترجیح می‌دهند در یک فیلم آن‌ها را کنار یکدیگر قرار ندهند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: همکاری در هر کاری باعث پیشرفت و موفقیت است و در دنیای هنر و سینما نیز آثار زیادی را سراغ داریم که همکاری هنرپیشه‌ها به شهرت و محبوبیت این آثار کمک زیادی کرده است.

اما این سکه روی دیگری نیز دارد و در دنیای هالیوود هنرمندان بزرگی هستند که همانند سنگ و شیشه عمل می‌کنند و هرگز نباید در کنار یکدیگر برای ساخت فیلم همکاری کنند. این هنرپیشه‌ها سوابق اختلاف‌های مختلفی را دارند و تهیه‌کنندگان هالیوودی ترجیح می‌دهند در یک فیلم آن‌ها را کنار یکدیگر قرار ندهند.

عدم همکاری این چهره‌‌های سرشناس در نوع خود بسیار جالب توجه است، به همین دلیل در ادامه به چهره‌های سرشناسی اشاره خواهیم کرد که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند.

نیکی میناژ و ماریا کری

چهره‌های سرشناسی که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند

تهیه‌کنندگان برنامه پرطرفدار امریکن آیدل در سال ۲۰۱۲ طی ضبط این برنامه در شارلوت نیویورک سیتی نیکی میناژ و ماریا کری را به عنوان داور در کنار یکدیگر قرار دادند. این دو چهره سرشناس تحمل یکدیگر را نداشتند و پس از مدتی نیکی میناژ به ماریا کری بد و بیراه گفت. تمامی این صحنه از طریق وب‌سایت TMZ در اینترنت منتشر شد و دست به دست میان طرفداران چرخید.

این امر باعث شد تا همکاران ماریا کری مدعی شوند نیکی میناژ گفته وی اگر اسلحه‌ای داشت حتماً به ماریا کری شلیک می‌کرد تا از شرش خلاص شود. در این زمینه نایجل لیتگو، تهیه‌کننده برنامه امریکن آیدل مدعی شد که چنین تهمتی پایه و اساسی ندارد.

پس از اینکه قائله ختم به‌خیر شد و آب‌ها از آسیاب افتاد این دو هنرمند بزرگ دوباره مثل دو حرفه‌ای در برنامه امریکن آیدل حضور پیدا کردند و مدتی بعد نیز ماریا کری ادعا کرد این دعوا دست‌گلی بوده است که تهیه‌کنندگان برنامه از کری و میناژ درخواست کرده بودند تا این دو چهره دعوای زرگری را برای جلب توجه تماشاچیان انجام دهند.

در نهایت نیز مشخص نشد که این دعوا واقعی یا اینکه از پیش طراحی شده بود چرا که مدتی بعد نایجل لیتگو در مصاحبه‌ای متذکر شود که دعوای میناژ و کری در برنامه امریکن آیدل کاملاً واقعی بود و مقصر این دعوا نیز به ادعای وی ماری کری بوده است.

خصومت ماری کری و نیکی‌ میناژ از آن زمان تاکنون ادامه دارد و بعید به نظر می‌رسد این دو چهره سرشناس را در آینده در یک پروژه در کنار هم ببینیم.

جرج کلونی و دیوید اُو راسل

چهره‌های سرشناسی که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند

جرج کلونی جای پای خود را در دنیای سینما و تلویزیون در سال ۱۹۹۷ با سریال E.R محکم کرده بود که از وی درخواست شد در فیلم سه‌ پادشاه به کارگردانی دیوید او راسل نقش‌آفرینی کند. جرج کلونی در حین حضور در صحنه فیلم‌برداری این فیلم به مطبوعات گفت دیوید او راسل دائماً از اعضای گروه شکایت می‌کرد و همین غرولند‌های او راسل باعث درگیری وی در حین فیلم‌برداری شده بود.

کلونی مدعی شد برای جدا کردن این درگیری به سمت دیوید او راسل رفته و این کارگردان با سر به صورت کلونی زده بود، کلونی هم دست روی دست نگذاشته و با دیوید او راسل درگیر شده بود.
جرج کلونی بعداً به مجلات گفت که خرخره دیوید او راسل را در دست داشته و می‌خواست او را بکشد. خوشبختانه این مشاجره به فرآیند ساخت فیلم سه پادشاه اشکالی وارد نکرد اما از آن زمان تاکنون دیگر هرگز خبری از همکاری بین کلونی و دیوید او راسل به میان نیامده است.

تینا فِی و پاریس هیلتون

چهره‌های سرشناسی که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند

این دو چهره سرشناس هالیوود در برنامه شنبه شب‌ها زنده، حسابی از خجالت یکدیگر در آمدند. در این برنامه از فی درخواست شد نظرش را در مورد پاریس هیلتون بگوید و فی نیز بدون هیچ رودربایستی گفت به نظر او پاریس هیلتون یک تکه آشغال است.

تینا فی هنرمندی است که از اظهار نظرهای رک و راست در خصوص سایرین هیچ ابایی ندارد و تاکنون سایر چهره‌های سرشناس دیگری نیز طعم زبان تند وی را چشیده‌اند. با این حساب بعید به نظر می‌رسد پاریس هیلتون به همین راحتی از تینا فی بگذرد و در آینده شاهد حضور این دو چهره‌سرشناس در کنار یکدیگر باشیم.

جیمز فرانکو و تایریس گیبسون

چهره‌های سرشناسی که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند

در حین فیلم‌برداری فیلم آناپولیس در سال ۲۰۰۶ جیمز فرانکو و تایریس به شدت با یکدیگر مشاجره کردند. این دعوا به اندازه‌ای بود که حتی یک سال بعد نیز دلخوری را در دل این دو چهره‌سرشناس باقی گذاشته بود.

در نتیجه در سال ۲۰۰۷ گیبسون در برنامه معروف Elle گفت آنقدر از دست جیمز فرانکو عصبانی شده بود که می‌خواست خانه‌اش را به آتش بکشد. این‌گونه که پیداست مشاجره این دو هنرپیشه ریشه در سبک بازیگری فرانکو داشته است.

جیمز فرانکو نیز مدت‌ها بعد مدعی شد در گذشته شیوه‌ای غیرقابل کنترل برای بازیگری را انتخاب کرده بود که مشاجره‌‌هایی را به دنبال داشته است. در فیلم آناپولیس صحنه‌ مشت‌زنی وجود داشت که گیبسون دائماً از فرانکو مشت می‌خورد و ظاهراً فرانکو بیش از حد در نقش خود فرو رفته بود که همین امر مشاجره این دو را به دنبال داشت.

فرانکو مدتی بعد از در معذرت‌خواهی با گیبسون وارد شد و سعی کرد این اتفاق را از دلش در بیاورد اما تایریس گیبسون علاقه‌‌‌ای به آشتی نشان نداد و در نتیجه روابط این دو هنرپیشه از همان زمان به بعد شکر آب باقی ماند تا در آینده این دو چهره سرشناس را در کنار یکدیگر شاهد نباشیم.

بروس ویلیس و کوین اسمیت

چهره‌های سرشناسی که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند

کوین اسمیت در سال ۲۰۰۹ با دستمزد اندکی قرارداد کارگردانی فیلم Cop out را امضا کرد و یک سال بعد شاهد اکران این فیلم بودیم. این اولین تجربه کارگرانی اسمیت بود که فیلمنامه آن را ننوشته بود.

متأسفانه اسمیت از این فیلم تجربه خوبی را به خانه نبرد و در مصاحبه‌ رادیویی در برنامه WTF with Marc Maron مدعی شد همکاری با بروس ویلیس برای او تجربه بسیار بدی بوده است. وی اشاره کرد بروس ویلیس هیچ کمکی به پیشبرد فیلم نکرد و حتی حاضر نشد برای پوستر تبلیغاتی آن چند دقیقه روی صندلی بنشیند تا از وی عکس بگیرند.

گله‌گذاری‌های اسمیت به همین‌جا ختم نشد و در مصاحبه‌ای طولانی‌تر مدعی شد او از همان روز اول می‌دانسته است که ویلیس به ۲ دلیل در این فیلم همکاری خوبی نخواهد داشت. ویلیس ادعای اول را ترس بروس ویلیس از توانایی بالای تریسی مورگان در گفتن متن‌های بداهه دانست. دلیل دوم نیز توقع ویلیس برای پول در این فیلم بود.

بروس ویلیس پاسخی برای صحبت‌های کوین اسمیت مطرح نکرد اما این دو چهره‌سرشناس پس از اتمام پروژه ساخت فیلم Cop Out هر کدام به راه خود رفتند و بعید به نظر می‌رسد مسیر این دو هنرمند در آینده با هم تلاقی داشته باشد.

چارلی شین و سلما بلِیر

چهره‌های سرشناسی که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند

در سال ۲۰۱۳ سلما بلیر تهدید کرد که از چارلی شین و شرکت لایونزگیت به دلیل اخراج وی از سریال Anger Managment شکایت خواهد کرد. بر اساس گزارشی که مجله TMZ در این زمینه منتشر کرد بلیر مدعی شده بود که آن‌ها برنامه را متوقف کرده‌اند به این دلیل که سلما بلیر چارلی شین را متهم کرده بود که همیشه در خواندن و ازحفظ کردن دیالوگ‌ها مشکل دارد.

در این بین منابع آگاه از این سریال تلویزیونی به TMZ گفتند که نقش سلما بلیر در این مجموعه قرار نبوده است یک نقش طولانی و بلند‌مدت باشد و در نتیجه پس از اینکه شکایت‌های بلیر در خصوص حافظه ضعیف چارلی شین به گوش وی رسیده است او تصمیم گرفت تا سلما بلیر را زودتر از چیزی که انتظار می‌رفت از مجموعه کنار بگذارد.

ظاهراً فرآیند اخراج بلیر توسط شین خیلی هم خوب پیش نرفته و در این بین دشنام‌های زشتی نیز از جانب چارلی شین به سلما بلیر گفته شده است.

در این بین سلما بلیر و شرکت لایونزگیت توانستند با هم کنار بیایند اما ظاهراً چارلی شین از این ماجرا هنوز هم دلخور است و در سال ۲۰۱۷ طی مصاحبه‌ای گفته بود که حاضر نیست در کنار جماعت بازیگرانی مانند سلما بلیر قرار بگیرد.

کیفر ساترلند و فردی پرینز جونیور

چهره‌های سرشناسی که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند

ما ایرانی‌ها کیفر ساترلند را با سریال ۲۴ به‌خوبی می‌شناسیم، این هنرپیشه خوش‌صدا و پرکار مانند تمام انسان‌ها در کنار خصایص خوب اخلاقی، نکات منفی نیز دارد که یکی از این موارد علاقه وی به مشروبات الکی است. جالب است بدانید ساترلند تاکنون ۴ مرتبه به خاطر رانندگی با حالت غیرعادی جریمه شده است.

ساترلند در کنار طرفداران بسیار زیاد، دشمن قسم‌ خورده‌ای نیز دارد. این دشمن قسم خورده کسی نیست به غیر از فردی پرینز جونیور. وی مدتی پیش به پایگاه خبری ای‌بی‌سی نیوز گفت ساترلند غیرحرفه‌ا‌ی‌ترین هنرپیشه‌ای است که میشناسد. پرینز در ادامه صحبت‌های خود گفته بود که این حرف‌ها را حاضر است جلوی خود ساترلند نیز بزند و به نظر وی تمامی هنرپیشه‌هایی که با کیفرساترلند همکاری داشته‌اند او را به عنوان یک هنرپیشه غیرحرفه‌ای می‌شناسند.

فردی پرینز جونیور که تجربه همکاری با کیفر سالترلند را در سریال ۲۴ در کارنامه خود دارد پس از این سریال با ویسن‌ مک‌ماهون همکاری در برنامه‌های تبلیغاتی مسابقات کشتی‌کج را شروع کرد. جالب اینجاست که فردی پرینز جونیور تجربه تبلیغات مسابقات کشتی‌کج را بهتر از همکاری با ساترلند می‌داند و با این حساب بدون شک خبری از حضور این دو ستاره در یک مجموعه سینمایی یا تلویزیونی را نخواهیم شنید.

لوسی لیو و بیل مورای

چهره‌های سرشناسی که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند

لوسی لیو ستاره‌ زیباروی مجموعه فیلم‌های فرشتگان چارلی در حین ساخت اولین نسخه از این فیلم‌ها با بیل مورای درگیری زیادی داشت. گفته می‌شود که بیل مورای فرآیند فیلم‌برداری را متوقف و شروع به دشنام دادن لوسی لیو کرده بود.

لوسی لیو هم دست روی دست نگذاشته و بی‌احترامی بیل مورای را با چند مشت آبدار پاسخ داده است. در نتیجه بیل مورای برای ساخت نسخه دوم فیلم فرشتگان چارلی شرط کرده بود که لوسی لیو نباید در این فیلم بازی کند.

تهیه‌کنندگان این مجموعه هم که حاضر نبودند لوسی لیو را کنار بگذارند در نسخه دوم، برنی مک را جایگزین بیل مورای کردند. به این ترتیب خبری از همکاری این دو چهره سرشناس در فیلم‌های آینده هالیوودی نخواهد بود.

شیا لبوف و الک بالدوین

چهره‌های سرشناسی که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند

در سال ۲۰۱۳ قرار بود شیا لبوف و الک بالدوین در مجموعه‌ای با نام Orphans حضور پیدا کنند اما شیا لبوف از این مجموعه اخراج شد. ظاهراً دلیل این اخراج درخواست الک بالدوین برای عدم حضور وی در این مجموعه بوده است.

بالدوین در مصاحبه‌ای با مجله والچر مدعی شد شیا لبوف شیوه‌ای خاص از تمرین و آمادگی برای حضور در فیلم‌ها را دارد و در حین تمرین این مجموعه به او گفته است که بالدوین بازی لبوف را کند و آهسته می‌کند و در نتیجه بالدوین از کارگردان درخواست کرد تا شیا لبوف را از این مجموعه کنار بگذارند.

حدود یک سال بعد لبوف در مصاحبه‌ای گفت وی روش بازیگری خاصی دارد که این روش او را به هنرپیشه بهتری تبدیل می‌کند. شیا لبوف در ادامه صحبت‌های خود گفت پس از اخراج وی توسط بالدوین حسابی از دستش دلخور شده و درصدد برآمده بود تا حق بالدوین را کف دستش بگذارد. ظاهراً لبوف حتی آدرس خانه بالدوین را هم پیدا کرده بود اما خوشبختانه اتفاق خاصی را بین این دو چهره‌سرشناس شاهد نبودیم.

لبوف مدعی است دیگر کینه‌ای از بالدوین در سینه ندارد اما بعید به نظر می‌رسد این بازیگرها دوباره در کنار هم حضور پیدا کنند.

تام هاردی و شارلیز ترون

چهره‌های سرشناسی که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند

این دو سوپراستار سینمای هالیوود در فیلم مدمکس: جاده خشم، حسابی خوش درخشیدند و باعث شدند این فیلم چندین جایزه از جوایز اسکار را از آن خود کند. اما ظاهراً تام هاردی و شارلیز ترون در پشت صحنه‌ این فیلم با هم درگیر شده بودند.

در همین راستا شارلیز ترون در مصاحبه‌ای ادعا کرد روزگار سختی را در کنار تام هاردی در فیلم مدمکس داشته است و حتی کارگران این فیلم آقای جورج میلر در مصاحبه‌ای با مجله پیپل گفته بود که این دو هنرپیشه میانه خوبی با هم در پشت‌صحنه‌ این فیلم نداشتند.

ترون مدعی شد اخلاق تام هاردی و شرایط سخت فیلم‌برداری فیلم مد‌مکس که بیشتر صحنه‌های آن در یک کامیون در حال حرکت صورت می‌گرفت باعث شد تا اعصاب هر دو بازیگر به هم بریزد.

سایر هنرپیشه‌ها نیز در فیلم مدمکس اوضاع روحی خوبی نداشته‌اند چرا که این فیلم حدود ۶ ماه در صحرا فیلم‌برداری شده بود و گرمای هوا و شرایط سخت محیطی آن‌ها را در موقعیت‌های دشواری قرار می‌داد. در این بین خبرهایی از ساخت نسخه دوم آن به گوش می‌رسد و به احتمال زیاد یک بار دیگر تام هاردی و شارلیز ترون باید یکدیگر را در این فیلم تحمل کنند.

در این قسمت به پایان فهرست چهره‌های سرشناسی رسیدیم که اجازه همکاری با یکدیگر را ندارند. پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم هنرپیشه‌‌های دیگری را می‌شناسید که میانه خوبی با هم ندارند در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ساترلند موجود مزخرفيه اينو شهره آغداشلو هم گفته بود

    • یلداY

      آنجلینا جولی و جنیفر آنیستون
      کیتی پری و تیلور سوییف

    • بدون نام

      جعفر و اسخر دو بازیگر به نام هالییوود

    • بدون نام

      کیتی و تیلور اشتی کردن

    • بدون نام

      امریکن ایدل فقط این سری که کیتی پری بود قشنگ بود

    • Hater

      نیکی میناج روانیه
      نه صدا داره نه هنرمنده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج