جاباما
۷۶۰۷۲۵
۵ نظر
۵۱۰۳
۵ نظر
۵۱۰۳
پ

راهنمای ست کردن کفش و دامن برای خانم‌های خوشتیپ

ست کردن لباس کار ساده‌ای نیست، به خصوص اگر پای ست کردن کفش با لباس تان مطرح باشد. شما برای انتخاب لباس، علاوه بر زیبایی، به راحتی نیز اهمیت می‌دهید، از این رو باید به دنبال ست‌هایی باشید که هر دو خصوصیت را در آن واحد داشته باشد.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: ست کردن لباس کار ساده ای نیست، به خصوص اگر پای ست کردن کفش با لباس تان مطرح باشد. شما برای انتخاب لباس، علاوه بر زیبایی، به راحتی نیز اهمیت می دهید، از این رو باید به دنبال ست هایی باشید که هر دو خصوصیت را در آن واحد داشته باشد.

اگر به دنبال ست کردن دامن با کفش تان هستید اما نمی دانید که چه مدل کفشی را با چه مدل دامنی ست کنید، ما در ادامه مطلب نکاتی را برایتان آورده ایم که می توانید به کمک آنها راحت تر تصمیم بگیرید.

دامن مدادی+ کفش تخت

دامن های مدادی شکل، از این رو که سبکی کلاسیک دارند، هیچگاه از مد نمی افتند. این دامن ها نه تنها در مراسم رسمی، بلکه در میهمانی های دوستانه و کژوال نیز کاربرد دارند.

طراحان مد و فشن پیشنهاد می کنند که این مدل دامن را بهتر است با کفش های تخت به تن کنید. البته کفش های پاشنه دار هم گزینه های خوبی هستند، به شرط آن که دامن تان تا روی زانو یا بلندتر باشد.

راهنمای ست کردن کفش و دامن برای خانم‌های خوشتیپ

دامن ضربدری+ کفش جلو باز

همانطور که از اسمش پیداست، این دامن تا روی زانو بوده و حالتی ضربدری دارد به طوری که زانوهایتان تا حدودی دیده می شون، بنابراین باید کفشی انتخاب کنید که با مدل و ظرافت آن متناسب باشد.

بهترین گزینه برای این مدل دامن، کفش های جلو بازند. البته گزینه های دیگری هم دارید. به عنوان مثال اگر با کفش های جلو باز حس خوبی ندارید، می توانید از کفش های اسپورت کمک بگیرید. در طول فصل های سرد سال نیز کفش های ساق دار نیز می توانند بهترین انتخاب برایتان باشند.

راهنمای ست کردن کفش و دامن برای خانم‌های خوشتیپ

دامن کوتاه چین دار+ کفش پاشنه بلند

یادتان باشد که همیشه با دامن کوتاه چین دار، کفش پاشنه بلند به پا کنید. البته این که پاشنه کفش تان چقدر و چه مدلی باشد، بستگی به خودتان و موقعیتی که می خواهید در آن قرار گیرید، دارد.

به عنوان مثال کفش های پاشنه باریک را برای میهمانی های دوستانه و پاشنه های پهن را برای مراسم رسمی تر به پا کنید. در زمستان و پاییز هم بوت های پاشنه بلند بهترین گزینه برایتان خواهند بود.

راهنمای ست کردن کفش و دامن برای خانم‌های خوشتیپ

دامن گره ای+ کفش تخت

دامن گره ای جزو آن دسته از لباس هایی ست که به هر فرم اندامی می آید. علاوه بر آن، شما می توانید آن را با هر مدل کفشی که دوست دارید ست کنید. خیلی ها کفش های تخت را ترجیح می دهند اما اگر دوست دارید که کمی رسمی تر به نظر برسید، در انتخاب کفش های پاشنه دار، درنگ نکنید.

راهنمای ست کردن کفش و دامن برای خانم‌های خوشتیپ

دامن کوتاه چاک دار+ کفش پاشنه بلند

بدی دامن های کوتاه چاک دار این است که پاهای شما را کوتاه تر از حد معمول نشان می دهد، از این رو بهتر است کفشی پاشنه بلند انتخاب کنید. البته اگر مشکل قد ندارید و با کفش های تخت هم احساس راحتی می کنید، اسنیکر برای موقعیت های غیر رسمی و دوستانه می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

راهنمای ست کردن کفش و دامن برای خانم‌های خوشتیپ

دامن کوتاه+ بوت

این روزها دامن های کوتاه در طرح ها و رنگ های جذابی وجود دارند که به دلیل اسپورت بودن آنها، می توانید با کفش های تخت، به خصوص بوت های بلند برای فصل های پاییز و زمستان، ست کنید. البته کفش های پاشنه بلند هم می توانند جزو گزینه هایتان باشند، به شرط آنکه آنها را خیلی رسمی انتخاب نکنید.

راهنمای ست کردن کفش و دامن برای خانم‌های خوشتیپ

دامن رو زانو+ کفش اسپورت

دامن هایی که قد متوسطی دارند، به سادگی با هر مدل کفش و اکسسوری ست می شوند. به عنوان مثال، اگر تی شرتی ساده و اسپورت به همراه دامن تان پوشیده اید، می توانید به همراه آن یک اسنیکر به پا کنید یا اگر پیراهنی رسمی تر به تن کرده اید، کفش پاشنه بلند انتخاب بهتری برایتان خواهد بود.

راهنمای ست کردن کفش و دامن برای خانم‌های خوشتیپ

دامن ماکسی+ کفش پاشنه بلند

از آنجا که دامن های ماکسی حالتی رسمی تر دارند، برای ست کردن آنها به کفش پاشنه بلند نیاز دارید. از این رو در تابستان کفش های پاشنه بلند ساده و در زمستان نیم بوت های پاشنه بلند را به شما پیشنهاد می دهیم.

راهنمای ست کردن کفش و دامن برای خانم‌های خوشتیپ

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شقایق

      ووی دامن و صندل❤

    • بدون نام

      امسال مد شده بود.حتی بیرون از خونه

    • آتوسا

      زیادم سخت نبود، تقریبا همه مدل کفش با همه مدل دامن ست شد...

      پاسخ ها

      • بینام

        دقیقا همه مدل کفش باهر دامنی هههههه

    • سمیرا

      کلا دامن با کفش پاشنه بلند در مجالس شیکتر و باکلاستره
      منتها ست کردن رنگ کفش با لباس مهمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج