جاباما
۷۶۰۷۳۲
۷۴ نظر
۵۰۰۹
۷۴ نظر
۵۰۰۹
پ

جزئیات جدید در مورد دیپورت اشتباهی یک جانباز

مسئول اداره بنیاد شهید منطقه دو شهر مشهد در خصوص سرنوشت جانباز شهید قاسم رضایی توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری ایلنا: مسئول اداره بنیاد شهید منطقه دو شهر مشهد در خصوص سرنوشت جانباز شهید قاسم رضایی توضیحاتی ارائه کرد.

چند روز قبل خبری تاسف‌بار در رسانه‌ها منتشر شد؛ مبنی بر اینکه یکی از جانبازان اعصاب و روان سال‌های دفاع مقدس در یکی از مناطق تهران گم شده و مدتی بعد در یکی از شهرهای افغانستان فوت می‌کند.

ملکی (مسئول اداره بنیاد شهید منطقه دو شهر مشهد) در این باره گفت: آقای رضایی جانباز ۳۰ درصد بودند که ۲۵ درصد از جانبازی او مربوط به بیماری اعصاب و روان بود و در تیرماه سال گذشته به همراه خانواده عازم تهران می‌شوند و در پارک افسریه مفقود می‌شود.

این فرد بعد از دوماه توسط نیروی انتظامی در قم دستگیر شده و به دلیل اینکه هیچ نوع برگه هویتی به همراه نداشته و هیچ نوع اظهاراتی در خصوص هویت خود نکرده است، توسط نیروی انتظامی به ارودگاه اتباع خارجه تحویل داده شده و بعد از مدتی به مرز میلک اعزام و از آنجا به ولایت نیمروز در افغانستان فرستاده می‌شود.

وی با اشاره به اظهارات فرزند این شهید ادامه داد: در ولایت نیمروز به دلیل گرسنگی و تشنگی فوت شده و در همان منطقه دفن می‌شود. در آنجا ۵۰ قبر است که مشخص نیست، کدام یک از این قبرها متعلق به شهید قاسم رضایی است.

مسؤول اداره بنیاد شهید منطقه ۲ با بیان اینکه خانواده ایشان درخواست بازگشت پیکر این شهید به کشور را دارد، گفت: اداره حقوقی و حراست بنیاد شهید در تلاش است تا با هماهنگی با ناجا و وزارت امور خارجه زمینه بازگشت پیکر این شهید به کشور ایجاد شود. ما نیز به شدت این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم پیکر شهید را به کشور و به خانواده‌اش بازگردانیم.

ملکی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: برای ما هم جای سوال است که چطور می‌شود، فردی که ایرانی بوده از کشور رد مرز شود، اما متاسفانه هیچ‌گونه مدرک شناسایی نیز همراه این فرد نبوده است و به علت بیماری اعصاب و روانی که داشته، هویت خود را فراموش کرده بود.

وی تصریح کرد: خانواده در همان بدو امر که این جانباز گمشده بود به ما مراجعه و درخواست کمک کرد، ما هم به آنها گفتیم که باید به همه مراکز نظامی، انتظامی، بیمارستان‌ها و زندان‌ها مراجعه کنند و در صورت نیاز ما هم مکاتبات لازم را انجام خواهیم داد و همه این اقدامات هم انجام شد. پس از مدتی نیز از سوی دادسرای تهران با خانواده این جانباز تماس گرفته شد و به آنها اطلاع دادند که جانباز قاسم رضایی در قم بازداشت و از طریق مرز به افغانستان فرستاده شده است.

مسؤول اداره بنیاد شهید منطقه ۲ با بیان اینکه خانواده این جانباز به کلانتری تهرانپارس و افسریه مراجعه کرده و مشخصات این فرد را اطلاع داده بودند و مدت‌ها نیز به دنبال او بودند، یادآور شد: ما هم دقیقا نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده که متاسفانه هویت این فرد شناسایی نشده که نیاز به کارهای کارشناسی و بررسی‌‌های بیشتر در این زمینه است. مسئولان حراست بنیاد شهید نیز پیگیر این موضوع هستند.

ملکی با بیان اینکه خانواده شهید نیز از کلانتری و مامورانی که در قم اقدام به دستگیری این فرد کرده‌ بودند، شکایت کردنده‌اند، خاطرنشان کرد: در دادگاه ماموری که این جانباز را بازداشت کرده بود، اشاره کرده است که جانباز اظهارکرده بوده، افغانی است و هویت ایرانی ندارد و فرمی نیز در این خصوص پر کرده است.

مامور نیروی انتظامی نیز در دفاع از خود گفته بود، وقتی فردی بازداشت می‌شود، وظیفه نیروی انتظامی است که در صورت عدم ارائه مدرک از سوی فرد، آن را به اداره اتباع تحویل دهد و ما هم همین اقدام را انجام دادیم.

وی با اشاره به موارد مشابه با ماجرای جانباز رضایی گفت: ما موارد مشابهی در گذشته داشتیم که افرادی توسط نیروی انتظامی بازداشت شده بودند، اما پس از تماس با ما یا خانواده مدارکشان به نیروی انتظامی تحویل داده می‌شد و این افراد آزاد می‌شدند.

اگر این فرد همانجا به نیروی انتظامی می‌گفت که ایرانی بوده و از نیروی انتظامی به ما اطلاع می‌دادند قطعا با ارائه کد ملی و مدارک شناسایی این مشکلات ایجاد نمی‌شد، اما متاسفانه ظاهرا در آن موقع این فرد دچار فراموشی شده و خودش را افغانی معرفی کرده بود.

مسؤول اداره بنیاد شهید منطقه ۲ با اشاره به مشکلات جانبازان اعصاب و روان گفت: ما قطعا باید در مقابل جانبازان اعصاب و روان احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم، خانواده‌ها نیز باید بیشتر مراقب جانبازان اعصاب و روانشان باشند تا مشکلی برای جانباز، خانواده و جامعه ایجاد نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک بر سر ما یعنی نمیتونستین با اثر انگشت احراز هویت کنین یا حالا هر روش دیگه ای.؟ بعد میخواین آمریکا رو هم بگیرین. خاک عالم بر سر ما

      پاسخ ها

      • فرهاد

        واقعا خاک بر سر ما که این همه نوش دارو بعد از مرگ سهراب را بهانه می کنیم، از همه چیزمان که آگاه و مطلع هستید با همه امکانات!!!!!
        یه دیش ماهواره بخواهید پیدا کنید وسط اعماق زمین و آسمان هم باشد، پیدایش می کنید!!! چطور این مهم به بیماری بنده خدا که روحش شاد باشه متصل می کنید.
        افت بر ما. افسوس، افسوس، افسوس

      • بدون نام

        معلوم نیست شاید بعدا دوباره اطلاعات جدیدی بدن و خبر تکذیب بشه
        واقعا باید یه فکری به حال بعضی از رسانه های خبری داخل کشور بکنن امروز تکذیب فردا تایید!
        این ضعف باعث بی اعتمادی مردم به اونا میشه

      • بدون نام

        بنده خدا میگن زبون نداشته بگه ما که داشتیم اگه شانسی تو کلانتری اشنا نداشتیم ما هم میبردن تو میبد یزد یکی از دوستان رو بردن بنده خدا سه هفته بعد قاچاقی اومد داخل

      • بدون نام

        مقصر اصلی خانواده آن مرحوم هستند که توجه به او نداشتن آن همان روز که گم شد به افغانستان فرستاده نشد بلکه مدتها در خیابانها پرسه میزد چرا یک عکسی یک خبری در رسانه های خبری کشور از مشاورالیه نبود ؟ !!!

      • بدون نام

        یه آدم مثل این شهید زندگیش رو برای ما گذاشت و تو سختی و تنهایی بدون یه همزبون به شهادت میرسه اون وقت این مسئولین و آقازاده هاشون دارن کشوری رو که این شهید از جون براش مایه گذاشته رو نابود میکنن

      • بدون نام

        بعضی از مشهدی ها شباهت زیادی با مردم افغانستان دارن
        همین موضوع هم بی تاثیر نبوده
        هیچکس نمی داند در کدام سرزمین خواهد مرد

      • محسن وات؟؟؟

        بابا ما خراسانی ها چیکار کنیم ...... وات وات وات

      • میم

        مسئولای بی کفایت ، چقدر بی مروت و پستید به خدا . اقا جون ، اصلا افغانی باشه ، یه آدم بی پناهه که اوضاع جسمی خوبی نداشته باید رهاش کنید توی سرما و‌ گرسنگی جون بده ؟ می‌فهمید که چقدر زجر کشیده ؟ تف بر شرافت نداشته‌تون. جون به لب مون کردین شماها .

    • ع

      به همین راحتی طرف زندانی میکنن وقبل از ان شماره تلفن ازش نمیگیرن که خانوادهش کجا اگر میگن مال مشهد جواب خانواده راچه میخوان بدن دریابید

      پاسخ ها

      • ایرانی

        دوست عزیز
        _ابتدا اینکه زندانی نشده بلکه به علت ولگرد بودن و وضعیت نامناسب بازداشت شده بعد تحویل اداره اتباع خارجی شده از اونجا هم با دستور قاضی اتباع غیرمجاز به کشور خودشون دیپورت میشن
        _ چون جانباز اعصاب روان بوده و دچار فراموشی شده نه شماره تلفن حفظ بوده نه مشخصات خودش
        _ باتوجه به مشخصات ظاهری و مشهدی بودن خیلی شبیه افغانی ها بوده که ظاهرا خودش هم گفته افغانیم
        _ فقط سابقه اثر انگشت متهمین و مجرمین رو پلیس داره نه همه مردم ایران که بتونه با اون همه رو شناسایی کنه
        _به نظرم تو این قضیه خانواده جانباز مقصرن که اونو گم کردن یعدم حتما باید مشخصات و تلفن رو تو جیب یا گردنش مینداختن که نکردن
        _

      • بدون نام

        باز هم دلیل نمیشه یه نفر بدون هیچ مدرکی دیپورت کنن. موندم کشور افغانستان ه مبدتر از ما بنده خدا رو تحویل گرفته.خدا میدونه چند تا ایرانی اینجوری آواره کردن

      • بدون نام

        همه ی اونایی که کارت ملی دارند اثر انگشتش رو دارند
        و اثر انگشت هر شخص کارت ملی دار یعنی پی بردن به هویت واقعی او

    • بدون نام

      یعنی الان پدر بنده الزایمر دارد اگر گم شود باید از افغانستان سراغش را بگیریم یا از نیروی انتظامی؟!!!!اصلا با عقل سلیم جور در نمیاد حتی اگر هویت هم نداشته باشد قم کجا افغانستان کجا ،یعنی چی،صد در صد مسئله چیز دیگری است تا یکماه دیگر مشخص خواهد شد کلا مشکوکه!

    • محمد

      مگه نگفتن اصلا همچین خبری نبوده!!!
      و رسانه های ضد انقلاب دارن سیاه نمایی میکنن؟
      چی شد؟
      اینم که درست از آب دراومد.
      کسی که سلامت عقلی ۱۰۰ درصد نداره که حرفش اعتبار نداره.
      حتما ۱۰۰ بار ازش پرسیدن
      افغانی هستی؟
      افغانی هستی؟
      افغانی هستی؟
      اونم گفته آره.
      بعدشم یه برگه دادن بهش تا زیرش رو انگشت بزنه.
      یه سوژه جدید برای فیلمسازی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با این وضعیت کشور من خودم حاظرم دیپورتم کنن افغانستان.هر واحد پول افغانستان حداقل 5000 برابر پول ماست

    • بدون نام

      2 روز پیش خود شما این خب رو تکذیب نکردین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      بابا جمع کنید این بساط عوام فریبی رو

      پاسخ ها

      • ایرانی

        اگر مطلب رو میخوندی متوجه میشدی که سردار رحیمی گفتن در تهران این قضیه اتفاق نیافتاده و تکذیب شده بود نه در قم

      • محمد

        یعنی تو این کشور نیروی پلیس نمیتونه تلفن بزنه بقیه استانها ببینه همچین موردی اتفاق افتاده یا نه؟؟؟

    • محمدرضا بختیار

      پس نیروی انتظامی این فرضیه را محال دانست و آن را تکذیب کرد تو کشور ما چه خبره؟!!

    • مسعود

      چند روز پیش که از پایه تکذیب کرده بودن، حالا میگن خبر درست بوده و این یعنی قدرت شبکه های اجتماعی.
      اینجا رو دقت کنین
      ما هم به آنها گفتیم که باید به همه مراکز نظامی، انتظامی، بیمارستان‌ها و زندان‌ها مراجعه کنند
      یعنی برو دنبال نخود سیاه
      خدا تو همین دنیا ازتون تقاصش رو میگیره

    • بدون نام

      حالا چطور شد که برااین بنده خدا قانون رو اجرا کردن و دیپورت شد این همه افغانی ،پاکستانی،بنگلادشی،میانماری و....راست راست تو همین تهران درمحله مسگرآباد بدون هیچ مدرک شناسایی میگردن هیچ کس کاری به کارشون نداره ودیپورت نمیشن این بنده خدا بتید به همچین سرنوشتی دچار بشه

    • بدون نام

      خاااااااااک بر سر مقصرین این فاجعه حرمت جانباز چی شد؟! خدا به خانواده ش صبر بده بیچاره چه عذابی کشیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا . خدا میدونه چه عذابی کشیده. لعنت لعنت لعنت

    • بدون نام

      کجاست فرمانده نیروی انتظامی که میگفت همچین چیزی اصلا امکان نداره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داره برای دورغ های جدید برنامه ریزی میکنه. بلاخره بیکار که نیست

    • بدون نام

      بازم دروغ میگن.کسی که بالای ۱۵ سال داشته باشه حتما اثر انگشتش ثبت شده .حالا این بنده خدا که حداقل بالای ۵۰ سال سن داشته.بعضی ها نمیدونم چرا الکی فقط بلدن از این اشتباهات مسءولین مملکتی دفاع کنن.

    • بدون نام

      چی شد!!! چندروزقبل که تکذیب میشد.نگفتم تواین مملکت هرچی تکزیب بشه پس راسته!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      چی شد!!! چندروزقبل که تکذیب میشد.نگفتم تواین مملکت هرچی تکزیب بشه پس راسته!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • نیمروزی

      اقای محترم چنین سیستمی وجود ندارد که به دلبخواه فرد ومعرفی نکردن هویت خود به کشور افغانستان فرستاده بشه! کره ای و مالزی ، چینی، تایوانی و جای دیگه ایا چنین فاجعه یی رخ داده تاکنون؟؟؟ بدل مسی هم نمیتونه هیج جای دنیا پلیس و مقامات را سرکار بذاره مگر در حالت شوخی و سرگرمی مردم ..تناقضات افسریه ، کلانتری نبرد؛ دوماه بعد دستگیری در قم؛ و یکسال بعد خانواده ش یادش افتادن ....و اینکه رسانه ها یادشون افتاده و به قیمت زیر سوال بردن کل دستگاهها ...جای تامل وتاسف داره! حالا اینکه گفته شده با پنجاه نفر یکجا دفن شده و گمنام و ادعای شما.!بماند ولی افغانستان هم برای خودش کشور وانقدر بی درو پیکر نیست . حالا یک ضرب شهید نام نهادید که کسی حرفی زد بگید توهین به شهید!!؟ فرمانده پلیس هم در حد جواب ندیدو یکلام گفت کذب محض و چنین سیستمی اصلا وجود خارجی نداره وتمام. آدرس غلط به ضرر مملکت هست /شاید مهاجر باشند و میخواهید نروند اون دیگه بستگی به شما و سفارت افغانستان دارد.

      پاسخ ها

      • محسن خرمشهری

        شما فکر کنم یه نیمروز دیگه نیاز دارید تا عقلتون سرجاش بیاد و حقیقت و بفهمید و مثل رئیس پلیس چیزی و تکذیب نکنید

        لعنت بر مسببین این اتفاق تلخ و لعنت بر پلیس که بجای پیگیری فقط تکذیب بلده

    • مازیار

      مملکت که نیست دیوونه خونه است

    • بدون نام

      یعنی خاک عالم برسرتون که نتونشتین هویت یه ازجان گذشته و جانباز را دربیارین همیطوری دیمی کشکی فرستادینش سینه قبرستون اونم تو افغانستان.واقعا خاک تو سرهمتون بی شرفا.اینا جونشون را دادن برا کشور بعد شما اینکارو کردین با این فرشته.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا باید گربست این جانباز جونش رو برای مملکتش و ما فداکرده تا ایران اینجوری شهر هرت بشه

    • بدون نام

      جای تاسف است که تمامی گفته های نماینده بنیادشهید رانیروی انتظامی انکاروتکذیب نمود!چگونه به پلیس منکرخود،بایداعتمادکرد؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      البته این مسئولان مختلف هستند که مدام تایید و دیگری تکذیب می کنند
      رسانه ها فقط حرف اونا رو بازتاب می کنند

    • بدون نام

      اینجا کشور تکذیبه ولی واقعیت داره همه چی،با این وضعیت عقلی و هوشی بیست و پنج درصد جانبازی داشته!!!!!

    • بینام

      نمیشود دستبندالکترونیکی یا پلاک گردن این جانبازان عزیزاعصاب و روان درست کنند تاموقع گم شدن ازآنها استفاده کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی به کیه؟!!!! چی به چیه؟!!!!! عجب!@!

    • بدون نام

      چرا نیروی انتظامی منکر کرفتن و خروج ایشان شد . خدا از سر تقصیرات همه ما بگذرد

    • بدون نام

      خاک بر سرتون

    • بدون نام

      اینم یکی دیگه ازهزاران ضررافغانیا چطورکارت ودستبندنداشته والان باعنبیه ومردمک متوجه میشن وایناهمین جورمیان قاچاقی اخراج کنیدبرن توشون پرتروریست دزدقاتل جنایتکاروخلافکاروجاسوس هست و

    • محسن خرمشهری

      میتونم کاملا حس این عزیزان و درک کنم چون پدر خودم اسیر بوده

      ولی نمیتونم این و درک کنم که چطور یه شیرمرد هموطن که بخاطر ما رشادت به خرج داده و جانباز شده توسط یک مشت احمق (ببخشید کلمه مناسب تری پیدا نکردم) به این سرنوشت تلخ دچار بشه

      این عزیز شهید برای ما افتخاره و به عنوان یه ایرانی شرمنده خانواده ایشان هستم

      چی بگم؟

      خاک بر سر همه شما مسئولین که دیگه چیزی نمونده که به گند بکشینش

      خدایا پیکر عزیز ما رو به میهن برگردون

      روحش شاد

    • بدون نام

      اولش تکذیب کرده بودند.

    • بدون نام

      اولش که تکذیب کرده بودند. چه افتضاحی!!!!

    • بدون نام

      یعنی نیروی انتظامی که تکذیب کرد استغفرالله دروغ میگفت؟

    • بدون نام

      فرزندان و خانواده این عزیز چی میکشن ، فکر کن پدرت و همسرت برای این کشور از جونش مایه گذاشته باشه طوریکه دیگه هیچکس را یادش میاد حتی خودشو بعد فقط ۳۵ درصد بهش جانبازی بدهند ( احتمالا گفتند داره خودشو به فراموشکاری میزنه ) که قطعا اگه درصد جانبازی بیشتری داشت امکانات بیشتری در اختیارش بود و ممکن بود این اتفاق نیوفته ! بعد پرتو بگیرن از کشور بندازند بیرون کشوری که براش قسمتی از جانش را داده دردناکتر از اون در کشور غربیه پدرت از گشنگی بمیره !!!! والا به خدا هزار سال دیگه باید برای این آدم مرثیه بگیرند و یه ماه عزاداری کنند

    • بدون نام

      فرمانده نیروی انتظامی هرچه زودتر استعفا بده وگرنه عواقب بدی در انتظارته

    • خدایا شکرت

      خسته نباشید

    • صادق کوشکی

      در روستای ما اگر گوسفندی به اشتباه وارد گله ای می شد، فوری از گله بیرون نمی انداختند بلکه آن را نگه می داشتند و حتی علوفه و... به گوسفند غریب می دادند تا صاحب آن مشخص شود و به صاحبش برگردد و هیچ وقت گوسفند را به گرگ ها و وحوش نمی سپردند!!!!! اما متاسفانه به چه آدم هایی (حیف نام انسان برای بعضی ها) پیدا می شوند و عجب قوانینی داریم که اگر تبعه خارجی وارد کشورمان شد فقط اون طرف مرز ولش می کنیم و تحویل خانواده و یا سازمانی (بهزیستی، سازمان های بین المللی، و......) نمی دهند و وظیفه آنها شده فقط دیپورت کردن!!!!!!
      اگر هم این بنده خدا تبعه افغان بود آیا انسان نبوده؟!
      آیا تشخیص هویت و انگشت نگاری از وی انجام شده شاید یک تروریست و داعشی باشد که خودش را به دیوانگی زده؟!؟!
      عجب!!!!!

    • علی

      با عرض تسلیت به خانواده محترم این شهید بزرگوار....آقای ماموری که این جانباز عزیز رو دستگیر کردی چطوری از لهجه و صحبتش نفهمیدی که ایرانیه؟ باید مجازات بشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شهید که نشده جانباز بوده

    • حسن

      باید تمام کسانی که الزایمر یا مشکلات روحی دارند با اثر انگشت وقرنیه شو در شبکه نیروی انتظامی ثبت شوند ،تا هزاران باری که گم می شوند راحت با اثر انگشت پیدا شوند،مگه عهد حجره اینجور رفتار کردن

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف داره؟ هرچند کدوم کار این مملکت درسته که این یکی درست باشه؟یعنی هر مشهدی یا هر ایرانی که مشگل اعصاب وحافظه داشته باشه هیچ مدرکی هم نداشته باشه اگه گم بشه باید بفرستید افغانستان بدبخت اونجام هم فوت کرده دفن هم شده!فقط باید گریست ...

    • بدون نام

      لازمست این فرهنگ درجامعه جابیفتد که تمام ایرانیان معلول ذهنی وبیماران مختلف که نیاز به امدادهای فوری دارند ویانیاز به شناسایی دارند باید یک پلاک ویا حلقه ویا دستبندهای الکترونی داشته باشند تا خدماتی رادریافت کنند مثلا فردسکته کرده ویا دیابت دارد ویا اختلال حواس دارد ویا راهش راگم کرده .......

    • بدون نام

      خدا از تون نگذره انشالله نسل در نسلتون به خاک سیاه بشینین که پول بیتالمال را حقوق میگیرید ولی هیچ کاری را درست انجام‌ نمیدید ..چی کشیده خودشو خانوادش..ببین اگه چهراش اروپای بود دیپورتش میگردن اروپا این بی وجدانا

    • حقگو

      مثل اینکه مردم اصلا یادشون نیست که برای گرفتن کارت ملی۲۰۰جا ازهممون اثرانگشت الکترونیکی گرفتن چون هیچکس اشاره ای نکرده تو نظراتش به این مسئله پس اون اثر انگشت الکترونیکی روفکر میکنیدبرا چی گرفتن خوشگلی؟نه اگه فقط۱لحظه از این جاباز اثرانگشت میگرفتن حتما هویتش درمیومد ومعلوم میشد کیه به همین راحتی

    • بینام

      چه جالب. ماهیگیران چینی خلیج فارس هم تکذیب میشدن. الان که کارشون تموم شد حضورشون تایید شد.
      برترینها.... تکذیب و تایید

    • بدون نام

      وقتی گزارش مفقودی ب کلانتری میدین مطمئن باشین هیچ یک از مامورا دنبالش نمیگرده گشت ک میره بیرون فقط دنبال سارق هست مخصوصا تهران چون باید عملکرد مثبت داشته باشه پاسداران مورد زیاد بود بیشترشونم فراموشی داشتن

    • آرمان

      توروخدارحم کنیدمن افغانی هستم ولی تنم به لرزه آمدکسی ازخاکش وطنش کشورش دفاع کرده تاایرانی های امروزسرافرازباشه بایدردمرزکنه افغانیستان ازگرسنگی تشنگی بیکسی بیمیره این کشورجزافغانستان جای دیگه نیست دیپورت کنه خدایاخودت کمک به ولله امام زمان ازترس نمیتونه بیاداگه ایران بیاددیپورت میکنه افغانستان به خداقلبم به درداومدای خدا

    • جانباز دوران دفاع مقدس

      خاک بر سر شما مسئولان بی کفایت اول که تکذیب کردید حالا که دارید واقعیت را میگوید خدا از سرتان نگذره امیدوارم که آه ما جانبازان دامنگیرتان بشود

    • آرمان

      توروخدارحم کنیدمن افغانی هستم ولی تنم به لرزه آمدکسی ازخاکش وطنش کشورش دفاع کرده تاایرانی های امروزسرافرازباشه بایدردمرزکنه افغانیستان ازگرسنگی تشنگی بیکسی بیمیره این کشورجزافغانستان جای دیگه نیست دیپورت کنه خدایاخودت کمک به ولله امام زمان ازترس نمیتونه بیاداگه ایران بیاددیپورت میکنه افغانستان به خداقلبم به درداومدای خدا

    • بدون نام

      حالا پلیس ایران اشتباه کرد سی سال داریم افعانیهارا پوار میکنیم یک ایرانی مریض باید ازگرسنگی وتشنگی بمیره ینی افعانها یذره هم انسانیت ندارن لااقل نون خالی با اب میدادن نمیره بنده خدا تف به افعانیهای نمک به حروم خبی بچاپ سانسور نکن حرف حق

    • خسرو

      نیروی انتظامی غلط کرده میگه بنده خدا گفته افغانی هستم،...
      بیچاره رو آواره کردن

    • خسرو

      صدام نتونست با اون همه لشگر شهیدش کنه، یه گروهبان نیروی انتظامی تونست

    • میلاد

      تف ....تف به این نفهمهایی که مسئول این پستها گذاشتید.ننگ برشما.این عاقبت کسی که هشت سال برای کشورش جنگید .پس وای به حال ما معلوم نیست چی برسرمان میارن

    • بدون نام

      ظلم از این بالاتر ندیدم . بعد صبح تا شب میگن شهدا شهدا شهدا اینطوری بودن عزیز بودن فلان بودن . بخدا همون بهتر ک شهید شدن وضع الان کشور رو ندیدن

    • ناصر

      خاک بر سرتون کنم یه مشت آدم بی خاصیت پست و مقام دارن تو این مملکت!!!!!!

    • بدون نام

      كارت نداشته يعني چي اثر انگشت كه داشته

    • بدون نام

      برای اتفاقی بسیار کوچیکتر از این تو کشورهای دموکرات حداقل یه مسئول رده بالا یا برکنار میشه یا استعفا. نه صرفا بخاطر کاهش بار احساسی اجتماع یا ... بلکه برای مدیر جایگزین اخطاری باشه تا پیشگیری کنه از موارد مشابه برای همین هیچگاه هیج مسئولی احساس امنیت شغلی یا حتی مالی نداره لذا همواره مسئولانه و پیشگیرانه و متعهدانه به کارش ادامه میده ولی تو جامعه ما مناصب اهدایی و دوست و دسته و خویشاوندی توزیع میشه و نه تنها بابت اشتباهات بازخواستی نمیشه حتی عذرخواهی هم صورت نمی گیره و این سرنوشت بدی رو برای مردم منفعل کشور من ایجاد کرده و خواهد کرد

    • بدون نام

      اف برشمامسولین دروغگوپس چرااین خبرراتکذیب کردین چرااینهمه دروغ بادروغ میخواهیدجایگاهتان راحفظ کنیدولی مردم زرنگترازاین حرفان واون مسولی که این خبرراتکذیب کرد بدین به دستم خودم بادستانم خفش میکنم اخه چرادل مردم رابه دردمیاورید..ایی مردنمایان نامرد..

    • محمد

      منم کانادایی هستم چرا باور نمی کنین

      پاسخ ها

      • میم

        :))) عالی بودی .

    • یاسی

      سلام خااااااک بر سر این دولت ما بشه. چجوری میخوان از ما محافظت کنن. خیلی. مامورای سر ب هوای دارن چن وقت پیش یک مشکلی پیش امد مامور دادگاه اصلا نمیخونه. قضیه چیه همینجور امضا میکنه بعدا ک گندشون درمیاد انجا تکذیب میکنن ک همچین چیزی نبوده خدا میدونه خانواده ی این شهید چی میکشن الان خدا لعنتتون کنه اگه نمیتونید درست کشورو اداره کنید استعفا بدین اگه الان میگفتن ک مجرمه قاتله براش تا اون سر دنیا هم میرفتین حالا ک بیچاره جانباز دولت بوده ک الان واقعا حقشه شهید باشه رو از کشورش ک بخاطرش جانباز شده رو انداختین بیرون ینی بمیرین بیایید برای هم دردی با این خانواده ی شهید وداغ دار پشتشان باشیم حمایتشون کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج