۷۶۰۷۸۱
۲۸ نظر
۵۰۰۰
۲۸ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: استقلال ۲۰ بازیکن گرفته و ما ۴ بازیکن هم از دست داده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس وضعیت تیمش در قیاس با رقبا را مورد تحلیل قرار داد.

خبرگزاری تسنیم: برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین عصر امروز (شنبه) پرسپولیس اظهار داشت: لیگ برای ما ماراتن است، سال گذشته هم هفته چهارم با سیاه‌جامگان بازی و مساوی کردیم. از بازیکنان انتقادی ندارم، فقط در بعضی از صحنه‌ها آرامش نداشتند ولی حداکثر تلاش‌شان را کردند و نمی‌توانم ایرادی از آنها بگیرم.

فقط ناراحتی‌‌ام از این است که نبردیم و به خاطر هواداران زیادی که آمدند و حمایت کردند، ناراحت هستم. همچنان ادامه می‌دهیم، هنوز مسابقه‌ای را نباخته‌ایم، گل نخورده‌ایم. سپاهان ۸-۷ تا بازیکن گرفته، استقلال ۲۰ بازیکن گرفته اما ما ۴-۳ بازیکن هم از دست دادیم.

برانکو: استقلال ۲۰ بازیکن گرفته و ما ۴ بازیکن هم از دست داده‌ایم

وی ادامه داد: همین بازی با تیم امیدمان برای نشان دادن توانایی بازیکنان جوان‌مان است، البته آنها هم در موقعیت‌های خاص فرصت بازی پیدا خواهند کرد.

برانکو در مورد بازی دفاعی تیم‌های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس و راهکار او برای مقابله با این نوع تیم‌ها، عنوان کرد: همه تیم‌های دنیا وقتی حریفی بسته مقابل‌شان بازی می‌کند، راه‌حل سختی می‌توانند پیدا کنند. این را در جام جهانی هم می‌توانستید ببینید. در اینجا شانس‌های نیم‌بند گلزنی مهم می‌شود و باز هم می‌گویم که تنها راه‌حل ما کار، کار و کار است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار با الدحیل قطر گفت: من چند ماه است که می‌گویم الدحیل تیم خوبی دارد و 8 گل به العین زده، تیمی که سال گذشته در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود. من گفتم که بدون شک می‌توان الدحیل را حتی بهترین تیم آسیا دانست و همیشه می‌گویم که کارمان مقابل الدحیل سخت خواهد بود.

وی درباره تغییر تاکتیکی پرسپولیس و اینکه آیا بهتر نیست در بازی با تیمی مثل نفت مسجدسلیمان که دفاعی بازی می‌کندة تیمش را با یک هافبک دفاعی ارنج کند، گفت: ما هر دو روش را بازی کرده‌ایم و در هر دو روش موفق بودیم و براساس موقعیت‌مان روش بازی‌مان را انتخاب می‌کنیم.

برانکو درباره استفاده از بازیکنان تیم امید در تیم بزرگسال پرسپولیس عنوان کرد: در زمان تعطیلات لیگ برای اردوی تیم ملی، چند بازیکن از تیم امید می‌گیریم و برای همین هم چنین بازی‌هایی انجام می‌دهیم تا شرایط بازیکنان تیم امید را ببینیم.

وی درباره شرایط جذب ایمن حسین بازیکن عراقی تصریح کرد: آرام، آرام. عجله نکنید.

سرمربی پرسپولیس درباره خشونت روی سکوها و فضای متشنجی که در بازی با نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه گفت: نمی‌دانم در این زمینه ارگان‌های تصمیم گیرنده بهتر می‌توانند تصمیم بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فضل الله جعفری

      لنگی در مورد سرورت حرف نزن

    • لنگ حقیر

      آقای برانگو
      خیلی نفهمی

    • بدون نام

      احتمالا استقلال از نقل و انتقالات محروم بوده

    • بدون نام

      دوستان اقای برانکو یک خارجیه انا انسانی فهیم وبا شخصیت .کاش از ایشان یاد بگیریم طرز حرف زدت و احترام گذاشتن به رقبا را . چرا فقط توهین کردن و فحش دادن بلدیم چرا ظرفیت باخت نداریم و چراهای بسیار و بی جواب . مدیر محترم سایت برترینها از شما خواهش میکنم مطالب توهین امیز را چاپ نکنید به خاطر جذب کاربر بی شعوری و بی فرهتگی را در جامعه گسترش ندهید باید کاربرها یاد بگیرن اگر توهین کنن جایگاهی در کشور ندارن نه اینکه صدای ادمهای احمق و بی شعور به گوش همه برسانید و اونا روز به روز به جای اصلاح رفتارشون جری تر و پرروتر میشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با فرهنگو....!! تو که ادعات میشه. تو متنت چند تا توهین کردی!!!! در ضمن این زر زر کردن مربی لنگ میخواد مردم به این حرفا مشغول بشن و زیاد در نتایج ضعیفش نقد و بررسی نشه. کاری که سیاسیون ایرانی میکنند.

    • بدون نام

      باز این هویج زر زد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جواب ابلهان خاموشیه..هرموقع اینها ادبیات حرف زدن رابلد بودن وشعور داشنه باشن چهارکلمه حرف بزنن بدون اینکه به کسی توهین کنند.من استقلالی هستم واقعا خیلی مواقع خجالت میکشم میبینم بعضی ازطرفداران استقلالی فقط توهین مبکنندوتهمت میزنند.اقاخدایش پرسپولیس سه سال متوالی خوب کارکرد ونتیجه اش راگرفت نه داوری کمکش کرد نه فدراسیون.تیم استقلال تازه باآمده شفر داره جون میگیره..همیشه منطقی وباتدبیر قضاوت کنیم فوتبال ایران تودوتیم استقلال وپرسپولیس ختم نمیشه تیم های شهرستانی مثل فولا.سپاهان هم جام گرفتن هم حرفدارن برای گفتن.لیگ ۱۶تیم وبه همشون احترام میذارم وهمشون دوست دارم...ایران دوست

    • بدون نام

      توقع داری محرومی بازیکنم بگیری زنگ بزن هدایتی بازیکن بگیره برات

    • کاردوک

      جون وزیر و پسرش پرسپولیسین کیسه این همه خرج کرده

    • اندیشه‌ی خوب

      استقلالیها چرا دنبال این نیستن که اسم تاج را دوباره روی باشگاهشون بزارن کلمه استقلال دیگه بیریخت شده دیگه بار معنایی اش شده شکست و منصوریان شو اف نما و قلعه نویی کلیوم گو و ....
      کلا حال بهم زن شده
      بابا بیخیال شوخی کردم همین استقلال خوبه

    • شهرام

      جناب برانکو . در بازی دیروز احساس میشد که بعضی از آنها کم فروشی میکنند . نمیدانم شاید من اشتباه دیدم و حس کردم . اما ای کاش بجای اینهمه هزینه گزاف و بیهوده ، یه سری به لیگهای پایین تر بزنید . در آنجا بازیکنانی هستند در حد مسی و رونالدو که چون دیده نمیشوند نمیتوانند ابراز وجود کنند . هزینه استخدام ۵ بازیکن باکیفیت از لیگهای پایین برابری میکند با هزینه یه بازیکن خارجی که تجربه ثابت کرده هیچگاه بدرد لیگ ما نخوردند . بجز موارد استثنایی که اونهم هر سه سال یکبار پیش میاد .

    • کریمی

      ...چرا نمیگی استقلال پنج بازیکن کلیدی خودرا از دست داده شما چهار از دست دادی بلکه خودتان مغرور هستی نخواستی وقتی که پاسور داشتی از روی لعج اورا نخواستی دیگه بهانه نیاور

    • بدون نام

      خاهشا....کار خودتو بکن

    • رها

      لنگیا دارن میسوزن اقای برانکو وقتی نمیبری بازیکن رو بهونه نکن سالی که سرورت نمیتونست بازیکن بگیره شما همه بازیکن هارو خریدید لنگی بی شخصیت

    • بدون نام

      شما که چهار بازیکن اوردین استقلال چهار بازیکن کلیدی رو از دست داده شما که بدون حیدری و سروش رفیعی نتیجه نمی گرید پس خفه

    • بدون نام

      تو راجع به سرورت زر زر نکن.به تیم خودت برس

    • بدون نام

      آقای برانکو استقلال ۴ بازیکن کلیدی را از دست داده که جایگزینی ندارند

    • بدون نام

      جعل نمی کردین شماهم می گرفتین آلی بسوز پماد سوختگی بزن اون جای مسوزد

    • ق مثل قشقایی

      میشه در مورد سرورت زر نزنی

    • عباس شهسواردارکی

      لنگی شل مغز

    • مرگ بر سیاسی بی دین

      شما که محروم هستید چطور 21بازیکن گرفتین

    • بدون نام

      هر وقت میبره میگه با همین بازیکنان قهرمانیم .هر وقت میرینه و نمیتونه ببره میگه فلان تیم فلان بازیکن را گرفته

    • بدون نام

      چنتارم خودت پرت کردی بیرون

    • ناصر

      بله گرفته چون همه بازیکنان فصل گذشته رو از دست داده

    • بدون نام

      بشین بابا نشسته در مورد تیم خودت حرف بزن

    • مهدی استقلالی

      شفر.....

    • تاج بزرگ آبی

      حتما استقلال از نقل و انتقالات محروم بوده مردک نفهم

    • پرهام

      بدون نام ۱۹.۴۵

      خودت ادعای فرهنگ داری اما کامنتی که گذاشتی سرشاراز توهین و فحش و بی ادبیه.
      لطفا یه بار دیگه بخونش...

      ضمنا فرق شفر با برانکو اینه که شفر تاالان هرگز ازتیم حریفش حرفی نزده و فقط درمورد تیم خودش حرف میزنه. برعکس برانکو . تاالان چندمصاحبه از برانکو بعد ازباخت یا مساوی کردن تیمش دیدی؟ برانکو فقط وقتایی که تیمش میبره ادای ادمهای فهمیده و باکلاس رو درمیاره و جنبه باخت نداره، برعکس شفر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج