۷۶۰۸۰۶
۵ نظر
۵۰۴۲
۵ نظر
۵۰۴۲
پ

هجوم معتادان به اطراف ترمینال جنوب

شهردار منطقه ۱۶ تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد اقداماتی که قبلا برای ساماندهی معتادان در محله هرندی انجام شده، باعث شد تا معتادان متجاهر به محلات جنوبی‌تر از جمله اطراف ترمینال جنوب بروند و هر روز به تعداد آنها اضافه می‌شود.

خبرآنلاین: شهردار منطقه ۱۶ تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد اقداماتی که قبلا برای ساماندهی معتادان در محله هرندی انجام شده، باعث شد تا معتادان متجاهر به محلات جنوبی‌تر از جمله اطراف ترمینال جنوب بروند و هر روز به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.

جلسه هادی زبده، شهردار منطقه ۱۶ تهران در نشست با خبرنگاران اعلام کرد معتادان به اطراف ترمینال جنوب هجوم آورده اند. به گفته او ساماندهی محله هرندی (دروازه غار) باعث شده تا آسیب‌های اجتماعی در منطقه تشدید شود.

به گفته زبده، عامل تشدید کننده آسیب‌ها در منطقه ۱۶، ساماندهی محله هرندی در منطقه ۱۲ بود که موجب سرریز معتادان متجاهر به منطقه ۱۶ شد.

شهردار این بخش از تهران توضیح داد: معتادان متجاهر، مکان‌های امنی را در شمال منطقه ۱۶ (اطراف ترمینال جنوب) یافته و مامن‌های زیادی برای خود پیدا کرده اند و باعث مشکلاتی برای اهالی شده است. الان این وضعیت موجب نگرانی ما شده است.

هادی زبده شهردار منطقه ۱۶ تهران

او درباره افزایش آسیب‌های اجتماعی در جنوب تهران گفت: در حال حاضر تعداد معتادان متجاهری که در معابر مشاهده می‌شوند قابل توجه است و روز به روز هم زیاد می‌شوند.

مسئولان متولی امر باید به کمک شهرداری بیایند تا امکان حل این مشکلات فراهم شود، بر اساس قانون، مسئولیت جمع آوری معتادان متجاهر بر عهده شهرداری نیست. اگر ما معتادی را ببریم و جایی اسکان دهیم، مسئولیت قضایی برای ما دارد، چون اذن قضایی نداریم.

زبده در ادامه سخنانش به حضور بخش خصوصی در زمینه ترک اعتیاد و نگهداری از معتادان اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از بحث‌های مهم ما، انتقال ترمینال جنوب به مکان دیگری است.

انتقال ترمینال جنوب بحث گسترده‌ای دارد که مدنظر شهرداری بود به بیرون از محدوده شهری منتقل شود. در نظر ما این است ترمینال جنوب به جوار راه آهن منتقل شود. پیشنهاد خام فعلی، در حال بررسی کارشناسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما نه تنها این دنیا رو اباد میکنیم اخرتانن هم اباد میکنیم

    • بدون نام

      مسولیت بیدار شدن مملکت را فساد واعتیاد وفحشا بر داشته

    • بدون نام

      , ،باید به این مورد منکرات جواب دهدکه چهل سال هست کشت مواد در ایران نمی باشد ونزدیک به ده ملیآن احدامی هست وهر روز هم می گویید ما با سوداگران مرگاین کار کردیم آآن کار کردیم آیا این سودا گران مرگ ایرانی نیست آیا منکرات فکر می کند این سودا گران مرگ اسراییلی هست که آن طور خشن بر خورد میکند پس انسان برای بدست آوردن یک لقمه نان از نا علاجی‌دست به این کار می زند خوب کار وزندگی افراد هایی که در طبقه سوم اجتماع قرار دارند کار وزندگی اینارا به افغانیها دادین واز طرفی مردم کار ندارند وزیر فشار قرار دادین هر طرف نزدیک مرز هست ژاندارمری وسپا وبسیج مستقل هست حتا آوردن شرط جوراب هم مآمنع شده پس این افراد بی دفا باید چکار کنندآمشکل زندگی‌وبی کاری خانواده شان را از دست داده اند وبه احتیاد گرویش آوردن وافراد محتاد مریض هست وآدم مریض احتیاج به دارو و ملهم دارد گهی این فقیر وبی چارهارا به زندان کهریزک گهی اینهارا می خواهین از شهر خارج کنید آیا کدام آییه قرآن خدا چنین دستور‌داده پس خجالت بکشین وبروید توبه کنید وراه توبه باز هست وکاری‌نکنید همه ما آدمها به قهر علاهی گرفتار شویم

    • حسن.کریمی.

      با.جمع.آوری.مشگل.حل.نمیشود.وقتی.میگیرید.میبری.کنپ.چند.روز
      میماند.سیصد.چهار.صدتومان.میگیرند.وخورد.خوراک.اندازه.یک.بچه
      شیرخار.میدهند وبعد.از.چند.روز.ول.میکنند.به.امان.خدا.وضع.اینها
      بدتر.هم.میشود.مگر.اینکه.به.اینها.صاحب.شد.چون.اینها.یک.بیمار
      هستند

    • و

      خیلی جای تعجب است .باید قوانینی باشد که معتادان متجاهر راجمع آوری کرده ودر مکانی برده شود که راه برگشت نداشته باشند. وطوریکه راضی به مرگ شوند .واینکه معتاد مریض است کاملا اشتباه است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج