۷۶۰۸۱۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

تکذیب زمان احتمالی حضور روحانی در مجلس

معاون پارلمانی رییس جمهوری خبر احمد امیرآبادی نماینده مردم قم درباره زمان حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد و گفت : تاکنون رییس جمهوری برای حضور در مجلس تاریخی را مشخص و اعلام نکرده است.

خبرگزاری ایرنا: معاون پارلمانی رییس جمهوری خبر احمد امیرآبادی نماینده مردم قم درباره زمان حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد و گفت : تاکنون رییس جمهوری برای حضور در مجلس تاریخی را مشخص و اعلام نکرده است.

حسینعلی امیری روز شنبه در گفت وگویی درباره اخبار منتشره از حضور رییس جمهوری در مجلس شورای اسلامی افزود: من با آقایان احمد امیر آبادی و اسدالله عباسی یا دیگر اعضای هیات رئیسه مجلس و نیز هیچکدام از نمایندگان درباره زمان حضور رییس جمهوری برای پاسخگویی به سوال در مجلس شورای اسلامی صحبت نکرده ام.

وی اظهار داشت : منشاء خبر امیرآبادی و عباسی نمایندگان مردم قم و رودسر در مجلس شورای اسلامی نمی دانم از کجاست و خودشان در این باره باید پاسخگو باشند.

'احمد امیرآبادی ‌فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس، درباره زمان حضور حسن روحانی در مجلس برای پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس، گفته است که بنده به صورت غیر رسمی شنیده‌ام که معاون پارلمانی رئیس‌ جمهوری سه‌ شنبه ششم شهریورماه را به آقای روحانی جهت حضور در مجلس پیشنهاد داده است و رئیس جمهوری نیز به صورت تلویحی پذیرفته است'.

معاون پارلمانی رییس جمهوری همچنین گفت : 'هنوز رسما از طرف دولت به مجلس تاریخ دقیقی درباره حضور رئیس‌ جمهوری در پارلمان اعلام نشده است'.

طرح سوال از رئیس جمهوری دهم مرداد ماه توسط علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد و رئیس جمهوری نیز موظف است طبق ماده ۲۱۳ آیین‌ نامه حداکثر تا مدت یک ماه برای پاسخ به سوالات نمایندگان سوال کننده در پارلمان حضور یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AAAAA

      مجلسی که نتواند روحانی را به مجلس بکشاند در اورا ببندند بهتر است.

    • بدون نام

      ادم این امیری میبینه حالش بهم میخورلیاقتش همون افغانستان کثیف بوگندوعقب مونده مغول نه ایران وایرانی بزرگ لعنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج