جاباما
۷۶۰۹۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بختیاری‌زاده: نباید فکر کنیم همه چیز تمام شده

مربی تیم فوتبال امید گفت: در صورت رقم خوردن صعود تیم امید به المپیک اتفاق بزرگی رخ داده است.

ورزش سه: تیم فوتبال امید که با پیروزی برابر کره شمالی امیدهای خود را برای صعود از مرحله گروهی پررنگ تر کرد، فردا در سومین بازی خود به مصاف میانمار می رود.

سهراب بختیاری زاده، مربی تیم فوتبال امید در این باره گفت: خدا را شکر بازی را بردیم. شانس زیادی داریم که از گروهمان صعود کنیم. نباید فکر کنیم همه چیز تمام شده است. دیروز بازی خوبی انجام دادیم. چیزی که مهم بود این است که تمرکز بازیکنان بالا بود. لحظه به لحظه بازی منظم و با دیسیپلین بازی کردیم و این یکی از عوامل مهم در کسب پیروزی بود.

وی افزود:دیروز ریکاوری کردیم و راهی جارکارتا شدیم و باید آماده دیدار با میانمار شویم. شرایط تیمی خوبی است. روز به روز بهتر می‌شویم. فراموش نکنید تیم ما زیر ۲۱ سال است و اکثر حریفان‌مان با شرایط سنی زیر ۲۳ سال به میدان می‌آیند.

حدودا یک ماه در اردو بودیم و این زمان کوتاهی برای تیمی است که بازیکنانش از نقاط مختلف کشور دور هم جمع شده‌اند. بازی‌های دوستانه کمی داشتیم. البته امکانات در همین زمان کوتاه خوب بود. آینده خوبی در انتظار مجموعه تیم امید است.

مربی تیم فوتبال امید درباره بازی با عربستان و سپس کره شمالی گفت: این مسئله در ذات همه ورزشکاران هست. در شرایط سنی که تیم ما دارد این مسئله نمود بیشتری دارد. هر چه جوانتر باشید احساسی‌تر تصمیم گیری می‌کنید.

این بستگی به کادرفنی دارد تا ذهنیت بازیکنان را آماده کند. بازی با کره شمالی دیگر بر نمی‌گردد. تمام تلاش کادرفنی این بود که امروز بازیکنان را آرام کنند. ما فقط امروز وقت شادی و خوشحالی داشتیم. از فردا باید خیلی جدی با تمرکز بالا برای ادامه کار جلو برویم.

بختیاری‌زاده در مورد وضعیت مهدی قائدی و اینکه خیلی‌ از هواداران استقلال عملکرد او را دنبال می‌کنند، اظهار داشت: بدون شک قائدی بازیکن بسیاری با کیفیتی است و می‌تواند در آینده یکی از ستاره‌های فوتبال ایران شود. کنترل و توجه کادرفنی این است که همه بازیکنان را مورد حمایت داشته باشد.

همه برای ما مثل قائدی هستند. باید بر اساس شرایط اخلاقی بازیکنان با آنها برخورد شود. بازیکنان باید بدانند که اول از همه خودشان در مورد آینده کاری خود تصمیم می‌گیرند و ما درصدی می‌توانیم در مورد رفتار آنها تاثیر گذار باشیم. قائدی تا به اینجا رفتار حرفه‌ای داشته است.

همیشه کمبود هست اما به دنبال این هستیم که بازیکنان را در مورد اشتباهاتشان توجیه کنیم. به جز این هم نباید انتظار دیگری داشت. ما در باشگاه‌هایمان مربیان زحمت کشی داریم که روی مسائل اخلاقی بسیار کار می‌کنند. نمی‌گویم به نوعی کار ما راحت می‌شود اما در این رده سنی اشتباه صورت میگیرد. اشتباه فنی و انضباطی پیش می‌اید اما ما مسئولان سعی می‌کنیم جدای از بحث مربی و بازیکن مثل برادر توصیه‌های لازم را انجام دهیم.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها امیدوارند طلسم عدم صعود به المپیک بعد از سال‌ها شکسته شود، عنوان کرد: در فوتبال ایران این اتفاق را کم داریم. در صورت رقم خوردن صعود تیم امید به المپیک اتفاق بزرگی رخ داده است. برای رسیدن به نتیجه بزرگ باید بزرگ فکر کرد و بزرگ کار کرد. باید وحدت تیمی داشت.

نه تنها کادرفنی بلکه مردم هم باید حمایت کنند. بازیکنانی که در این تیم هستند جزو بهترین و با استعدادترین‌ها هستند. البته همیشه افرادی در لیست جا می‌افتند چرا که انتخاب بازیکن در تیم ملی بر اساس سلیقه است. وقت می‌گذاریم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم. نمی‌توانم از قبل پیش بینی کرد.

هدف اول ما کسب نتیجه بسیار خوب است تا تیم به هماهنگی لازم برسد. بعد از این مسابقات رقابت‌های انتخابی المپیک در پیش است و همه باید دست به دست هم دهیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج