۷۶۱۰۵۲
۱۶ نظر
۵۸۰۵
۱۶ نظر
۵۸۰۵
پ

حرکت شجاعانه و انسان دوستانه یک پلیس زن؛ شیر دادن به نوزادی ناشناس

یک پلیس زن آرژانتینی هنگامی که در شیفت کاری خود در یک بیمارستان به سر می‌برد با کودکی روبرو شد که شدیداً دچار سوء تغذیه شده بود و به همین دلیل در اقدامی شجاعانه و البته مادرانه بلافاصله از پستان خود به او شیر داد.

وبسایت روزیاتو: یک پلیس زن آرژانتینی هنگامی که در شیفت کاری خود در یک بیمارستان به سر می برد با کودکی روبرو شد که شدیداً دچار سوء تغذیه شده بود و به همین دلیل در اقدامی شجاعانه و البته مادرانه بلافاصله از پستان خود به او شیر داد. سلسته آیالا در حال انجام وظیفه در بیمارستان کودکان سور ماریا لودوویک در بوئنوس آیرس بود که ناگهانی کودکی لاغر را در حالی که به شدت گریه می کرد به بیمارستان آوردند. وی که می دید کودک گرسنه است و کارکنان بیمارستان نیز به دلیل کار فراوان توانایی رسیدگی کامل به او را ندارند از پرسنل بیمارستان درخواست کرد به او اجازه دهند که کودک را بغل کرده و به او شیر بدهد.

حرکت شجاعانه و انسان دوستانه یک پلیس زن؛ شیر دادن به نوزادی ناشناس

پزشکان نیز این اجازه را به او داده و آیالا بچه گریان را بغل کرده و شروع به شیر دادن به وی کرد. کودک بلافاصله آرام شده و دیگر خبری از گریه ای بی امان او نبود. آیالا در گفتگو با یک رسانه محلی در مورد این حرکت شجاعانه خود چنین گفت:" متوجه شدم که او گرسنه است، زیرا انگشتش را به دهان برده و آن را می مکید از این رو درخواست اجازه کردم که او را در آغوش گرفته و از سینه خود به او شیر بدهم. لحظه غم انگیزی بود، اینکه او را در این شرایط می دیدم دلم را بدرد می آورد. جامعه باید نسبت به مسایلی که کودکان را تحت الشعاع قرار می دهد بسیار حساس باشد، این اتفاقات نباید ادامه دار باشد".

حرکت شجاعانه و انسان دوستانه یک پلیس زن؛ شیر دادن به نوزادی ناشناس

یکی از دوستان این پلیس زن به نام مارکوس هردیا می گوید که پرسنل بیمارستان این بچه را "کثیف" خطاب کرده بودند اما آیالا به این موضوع هیچ اهمیتی نداده و به او شیر داد. او از آیالا در حال شیر دادن به کودک عکس گرفته و آن را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشت. وی در این باره چنین می گوید:" می خواهم این نمای زیبا از عشق که تو امروز آفریدی و به این کودک ناشناس شیر دادی را با همه مردم به اشتراک بگذارم، کودکی که او را نمی شناختی اما برای ایفای نقش مادری لحظه ای درنگ نکردی. تو اهمیت ندادی که او کثیف است، چیزی که پرسنل بیمارستان در مورد او می گفتند. خسته نباشی همکار".

حرکت شجاعانه و انسان دوستانه یک پلیس زن؛ شیر دادن به نوزادی ناشناس

عکس لحظه شیر دادن این افسر پلیس زن به کودک مذکور بیش از ۶۸٫۰۰۰ لایک، ۹۴٫۰۰۰ بازنشر و بیش از ۳۰۰ کامنت در تایید و تمجید از آیالا دریافت کرد. به گفته رسانه های محلی، این کودک برادر کوچکتر در میان ۶ خواهر و برادر است که مادر تنهای آن ها در شرایط بسیار بد جسمی و مالی به سر می برد. یگان آتش نشانی شهر که آیالا در اوقات بیکاری خود در آن فعالیت می کند نیز به این حرکت مادرانه و تحسین برانگیز آیالا واکنش نشان داده و عکس مذکور را در صفحه رسمی خود قرار داده و چنین نوشت:" ما می خواهیم به داوطلب جوان آتش نشان سلسته آیالا که روز گذشته در حالی که به عنوان افسر پلیس در بیمارستان در حال انجام وظیفه بود و به یک کودک در حال گریه کردن شیر داد تبریک بگوییم. رفتارهایی اینچنینی ما را غرق در غرور کرده و ما را متعهد می سازد که تلاش ها، کار و همبستگی مان را با جامعه خود دو چندان کنیم".

حرکت شجاعانه و انسان دوستانه یک پلیس زن؛ شیر دادن به نوزادی ناشناس

یکی از دوستان آیالا با نام آنتونلا رومانو نیز در کامنتی در این باره چنین گفته است:" چیزی غیر از این را از تو انتظار نداشتم! تو نه تنها یک زن فوق العاده بلکه یک مادر بی نظیر هستی. همه کسانی که تو را می شناسند می دانند که همه کارهای تو غرور آفرین هستند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صمدی

      انسان تویی بخدا.یاد بگیرن بسیاری از اقازاده های دزد و خائن.
      دارن می بینن ملت تو تنگنا هستن هی دارن طلا و ارز جمع میکنن.
      جمع کنین انشالا روزی از گورتون میاد بیرون بعنوان دفینه.

    • هم وطن

      درود بر انسانیت فارغ از هر مذهب و مسلک.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کار عجیبی نکرده هر مادری ناخود آگاه دلش میسوزد و کاری که از دستش بر بیاد میکنه

      • بدون نام

        23:13 اقای محترم که میگی کاری نکرده واقعا در اطرافت روزی چند مورد اصلا بگم ماهی چند مورد اینچنین عاطفه انسانی وتعهد درمردم میبینی ؟!!

    • بدون نام

      پلیسهای زن ایران عزیز هم به همجنس خودشون حمله میکنن و بعد طی مراسمی ازشون تقدیر میشه

      پاسخ ها

      • نورون

        واقعا

      • بدون نام

        معلومه وظیفه شونه که به اوباش و مجرمین حمله کنند

      • بدون نام

        مرسي

      • بدون نام

        23:16 اقای محترم وظیفه زن شیر دادن به نوززاد هست هر چند بچه خودش نباشه .... وظیفه زن حمله به مردم دیگر ودرنده خویی نیست

      • بدون نام

        همین خانم پلیس مهربان هم اگه کسی قانونو زیر پا گذاشت باهاشون برخورد میکنه مخصوصاً اگه بهش توهین کنن. هر چیزی به جای خودش ارزشمنده. فقط تو ایرانه که مردم پلیسی رو که به وظیفه ش عمل میکنه مورد حمله قرار میدن. پلیسی که اگه نباشه و یا اقتدارش از بین بره دود بی امنیتی تو چشم همه میره.

    • بدون نام

      واقعا انسان توئی،درود برشما،

    • بدون نام

      واقعا کار تحسین برانگیزی کرده درود بر تو ای زن

    • بدون نام

      لعنت به گرسنگی و فقر

    • پریسا (همون پری)

      دروووووووود بر شما.
      درود.

    • بدون نام

      زنده بادانسانیت

    • یاسمن جاهدی منصوری سیزده سالمه

      ای پلیس زن به تو افتخار می کنم که به نوازده بی مادر شیر دادی ، چون تو یک مادری، و به بچه ها ی خودت شیر دادی، ویاد بچه های خودت افتادی و به به این شیر دا دی من هروز این تو اینترنت می بینم من اینستا اگرام ندارم که بستر ببینم و عکس بچه هاتن بزار ببینم عکس شهرت بزا بینم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج