جاباما
۷۶۱۰۵۶
۳ نظر
۵۰۳۲
۳ نظر
۵۰۳۲
پ

بهترین اکسسوری‌های تابستانی زنانه

اکسسوری‌های تابستانی مخصوص فصل تابستان طراحی می‌شوند و برای شرایط خاص آب و هوایی و تفریحی که بر ماه‌های گرم سال حاکم است مناسب هستند. در میان این اکسسوری‌های تابستانی هم می‌توان مدل‌هایی را یافت که نسبت به مدل‌های دیگر پرطرفدارتر هستند و ترند غالب آن دوره به شمار می‌روند.

مجله قرمز: اکسسوری‌ها هم مثل همه عناصر مد و فشن ترندهای خاص خود را دارند و در هر فصلی مدل‌های مختلفی از آن‌ها محبوب و پرطرفدار می‌شوند. مثلا اکسسوری‌های تابستانی مخصوص فصل تابستان طراحی می‌شوند و برای شرایط خاص آب و هوایی و تفریحی که بر ماه‌های گرم سال حاکم است مناسب هستند. در میان این اکسسوری‌های تابستانی هم می‌توان مدل‌هایی را یافت که نسبت به مدل‌های دیگر پرطرفدارتر هستند و ترند غالب آن دوره به شمار می‌روند.

حال این سوال پیش می‌آید که در حال حاضر کدام مدل‌های اکسسوری‌های تابستانی پرطرفدار و مد روز هستند؟ در این مقاله ما جدیدترین و بهترین اکسسوری‌های تابستانی را که امسال مد روز هستند و شما برای کامل کردن استایل خود به آن‌ها نیاز دارید به شما معرفی خواهیم کرد.

اهمیت اکسسوری‌ها در استایل شما

همان طور که می‌دانید اکسسوری‌ها در دسته‌های اصلی عناصر مد و فشن قرار نمی‌گیرند و اگرچه یک استایل از نظر تکینیکی و کاربردی بدون اکسسوری هم کامل و قابل استفاده است اما از نظر زیبایی شناسی دچار نقص است. نقش اکسسوری‌ها را در استایل می‌توان با نقش ادویه در غذا یکی دانست، یک غذا بدون ادویه هم قابل خوردن است اما خوشمزگی کافی ندارد.

البته زیاده روی در استفاده از اکسسوری‌ها هم چنین حکمی دارد و می‌تواند باعث به همریختگی استایل شود. در هر صورت، ضرورت استفاده از اکسسوری‌ها قابل انکار نیست و همه ما برای کامل کردن استایل خود به استفاده از اکسسوری‌ها نیاز داریم اما در این میان انتخاب اکسسوری مناسب هم اهمیت زیادی دارد و زمانی که اکسسوری‌ها با موقعیت، استایل و سبک شخصی و ترکیب کلی لباس‌های شما هماهنگ باشند می‌توان گفت که انتخاب موفقی داشته‌اید.

گوشواره با فرم‌های هندسی از بهترین اکسسوری‌های تابستانی

بهترین اکسسوری‌های تابستانی زنانه

جواهرات بخش مهمی از اکسسوری‌های زنانه را تشکیل می‌دهند و نقش آن‌ها در استایل زنانه غیر قابل اغماض است. واضح است که جواهرات مخصوص فصل خاصی نیستند و در همه فصول می‌توان از انواع مختلف آن‌ها استفاده کرد اما جواهراتی که در فصل تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرند با جواهرات زمستانی تفاوت‌های زیادی دارند مثلا جواهرات تابستانی شلوغ‌تر، درشت‌تر بوده و رنگبندی متنوع‌تری دارند اما جواهرات زمستانی ظریف‌تر و ریزتر و مناسب شرایط این فصل طراحی می‌شوند.

در میان انواع جواهراتی که در فصل تابستان کاربرد دارد نقش گوشواره از همه پررنگ‌تر است چون این اکسسوری در نزدیک‌ترین فاصله با صورت قرار دارد و تاثیر زیادی روی آن می‌گذارد. پس انتخاب یک گوشواره مدل جدید می‌تواند به سادگی، استایل شما را به روز کرده و ارتقاء دهد. در حال حاضر مدل‌های مختلفی از گوشواره‌های زنانه برای تابستان امسال مد روز و محبوب هستند اما توصیه ما مدل‌های هندسی است.

گوشواره‌هایی که از فرم‌های هندسی ساده تشکیل شده‌اند مثل دایره، مستطیل، مربع و ترکیبی از این فرم‌ها در ابعاد بزرگ و از جنس فلزات کلاسیک گران قیمت جزو محبوب‌ترین مدل‌های اکسسوری‌های تابستانی هستند و می‌توانند استایل معمولی شما را کامل و زیبا کنند.

کلاه‌های حصیری نوشته دار از جدیدترین اکسسوری‌های تابستانی

بهترین اکسسوری‌های تابستانی زنانه

تابستان بهترین زمان برای رفتن به ساحل و گردش‌های کنار دریا است چون در این فصل بیش از هر زمان دیگری می‌توان از آفتاب گرم و زیبای ساحل لذت برد و خاطرات ماندگاری را به وجود آورد. وقتی در حال آماده شدن برای سفر به کنار دریا هستید چه چیزهایی را با خود همراه می‌برید؟ یک کلاه حصیری شاید جزو ضروری‌ترین اکسسوری‌ها برای این سفر باشد و این اکسسوری هر کسی را به یاد ساحل و آفتاب کنار دریا و فصل تابستان می‌اندازد.

شاید فکر کنید این اکسسوری ساده و دم دستی در دنیای مد و فشن جایگاهی ندارد و نمی‌تواند ترند خاصی داشته باشد. اما طراحان مد و لباس پا را فراتر گذاشته و سراغ این کلاه‌های حصیری کاربردی هم آمده‌اند و آن‌ها را به یک اکسسوری شیک و مد روز تابستانی تبدیل کرده‌اند. مدل جدید این کلاه‌ها از نظر کلی تفاوت زیادی با یک کلاه حصیری بزرگ ندارد اما وقتی به جزئیات آن دقت کنید با چیزهای جالبی مواجه خواهید شد. نوشته‌های جالب و خواندنی که روی این کلاه‌ها دوخته شده است آن‌ها را به چیزی متفاوت و ماندگار تبدیل کرده که می‌توانند تصاویری جذاب و عالی از سفر کنار دریای شما به یادگار بگذارند.

دمپایی‌های پاشنه بلوکی از کاربردی‌ترین اکسسوری‌های تابستانی

بهترین اکسسوری‌های تابستانی زنانه

پوشیدن کفش‌ پاشنه بلند یک راه ساده برای داشتن قد بلند و اندام کشیده و زیبا است. اما پوشیدن چنین کفش‌هایی در هر شرایطی امکان پذیر نیست مثلا وقتی در حال سفر هستید و سطوح ناهموار قدم برمی‌دارید حفظ تعادل با کفش‌های پاشنه بلند غیرممکن است و می‌تواند به زمین خوردن و حتی اتفاقات بدتری منجر شود. البته این به معنای آن نیست که شما نمی‌توانید در فصل تابستان و در شرایط سفرور تفریح کفش پاشنه بلند بپوشید، بلکه مدل کفشی که می‌خواهید انتخاب کنید باید نسبت به موقعیت‌های دیگر متفاوت باشد.

به طور کلی حفظ تعادل با کفشی که پاشنه‌های قطور دارد ساده‌تر است چون در این حالت نقطه ثقل بدن روی قسمت بزرگ‌تری از پاشنه می‌افتد و احتمال زمین خوردن نیز بسیار کمتر می‌شود. از طرف دیگر کفشی مناسب تابستان است که تمام پا را پوشش ندهد و به این شکل از گرم شدن پاهای شما جلوگیری کند پس با کنار هم گذاشتن این دو شرط می‌توان بهترین کفش پاشنه بلند مناسب تابستان را انتخاب کرد. یک صندل پاشنه بلوکی با ارتفاع مناسب در رنگ‌های مختلف هم به راحتی از پا درمی‌آید هم به سادگی می‌توان با آن راه رفت بدون آن که احساس گرما و ناراحتی داشته باشید.

کیف‌های گرد حصیری از جدیدترین اکسسوری‌های تابستانی

بهترین اکسسوری‌های تابستانی زنانه

در حال حاضر دور ترند مهم و تاثیرگذار در دنیای کیف‌های زنانه در حال جولان دادن هستند و همه ترندهای دیگر را تحت الشعاع خود قرار داده‌اند، اولین ترند، ترند کیف‌های با فرم‌های هندسی است که در میان آن‌ها کیف‌های گرد از محبوبیت بسیار بیشتری برخوردار بوده و جزو مدل‌های پرطرفدار فصل تابستان هم به شمار می‌رود، دومین ترند هم که چندین فصل دنیای کیف‌های تابستانی را به تسخیر خود در آورده است ترند کیف‌های حصیری است.

حال با کنار هم گذاشتن این دو ترند مهم و جذاب می‌توان به جالب‌ترین و پرطرفدارترین مدل کیف تابستانی زنانه برای امسال رسید یعنی کیف گرد حصیری. این کیف‌ها از هر نظر مناسب فصل تابستان هستند و می‌توان از آن‌ها برای گردش‌های بیرون شهر، سفر، خرید و … استفاده کرد.

یک کیف گرد به اندازه کافی جادار است و می‌توان همه لوازم ضروری را در آن جای داد و از طرف دیگر جنس حصیری آن باعث سبکی کیف شده و آن را به یک کیف با قابلیت جابجایی آسان تبدیل کرده است.

عینک آفتابی گربه‌ای از شیک‌ترین اکسسوری‌های تابستانی

بهترین اکسسوری‌های تابستانی زنانه

اهمیت عینک آفتابی در کامل کردن استایل بر هیچ کس پوشیده نیست. یک عینک آفتاب معمولی این قابلیت را دارد که یک استایل ساده و دم دستی را به استایلی شیک و سطح بالا تبدیل کند پس حتی با نادیده گرفتن جنبه عملکردی این عینک‌ها هم ضرورت استفاده از آن برای شیک پوش شدن برای همه واضح است. اما عینک‌های آفتابی اکسسوری‌هایی کاملا تابع مد هستند و فرم و شکل آن‌ها بر اساس مدل‌ها و ترندهای هر دوره تغییر می‌کند.

در حال حاضر عینک‌های آفتابی با فریم باریک و گربه‌ای جزو محبوب‌ترین مدل‌ها هستند و چهره‌های مد مثل آنجلینا جولی و زویی کراویتز از این عینک‌ها در موقعیت‌های مختلف استفاده کرده‌اند. مزیت اصلی این عینک‌ها جدا از شیک بودن و مد روز بودن در تطبیق پذیری کامل آن ها است چون این مدل عینک به همه می‌آید و همه می‌توانند با هر فرم صورت از آن استفاده کرده و استایل خود را با آن کامل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر456

      چقدر دمپایی پشت بازه خوشگل بود

    • بدون نام

      عینک توشون قشنگ بود

    • بدون نام

      از کیف حصیری بدم میاو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج