۷۶۱۱۷۹
۳۸ نظر
۵۰۳۹
۳۸ نظر
۵۰۳۹
پ

عزیزی: بعضی‌ها باید در مورد لوازم آرایش صحبت کنند نه فوتبال!

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی‌ها که ادعای فوتبالیست بودن دارند نباید در مورد این رشته حرف بزنند بلکه تخصص آنها لوازم آرایش است.

خبرگزاری فارس‌: خداداد عزیزی در خصوص اظهارات حسین کعبی مبنی بر اینکه یک بچه ۷ ساله هم صحنه تک به تک بازی با استرالیا را گل می‌کرد، گفت: همین اول بگویم اسمی از این آقایی که در مصاحبه آوردید از من نیاورید چون بزرگ می‌شود. یکسری افراد به تازگی پیدا شدند که با مصاحبه کردن در مورد افرادی مثل من خودشان را بزرگ می‌کنند.

*پروین، مهاجرانی، دایی و عابدزاده باید در مورد من حرف بزنند

وی افزود: اگر علی پروین، حشمت مهاجرانی، علی دایی، احمد عابدزاده، کریم باقری، حمید استیلی، مهدوی‌کیا و خیلی‌های دیگر در مورد من اظهار نظر کنند آن را روی چشمم می‌گذارم ولی این افرادی که شما اسم می‌برید ریز هستند.

*قد و قواره یک عده همین است

عزیزی تاکید کرد: من نیازی ندارم در مورد گل به استرالیا توضیح دهم. آن جمعیتی که به خیابان ریخته بود خودشان می‌دانند که من چه کاری انجام دادم که آن هم برای این مردم وظیفه‌ام بوده است. قد و قواره یک عده همین است که بخواهند در مورد بزرگان صحبت کنند ولی من می‌دانم از چه می‌سوزند. به این نفرات توصیه می‌کنم به جای مصاحبه کردن در مورد من زیر ابروی خود را بردارند.

*با 40 بازی ملی مرد سال آسیا و بهترین بازیکن جام‌ملت‌ها شدم

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: شاید یک عده ندانند که من خداداد عزیزی در این فوتبال چه کار کردم اما با ۴۰ بازی ملی مرد سال آسیا شدم و با همان یک گل ملی که دوستان می‌گویند اولین ایرانی بودم که در آسیا به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌ها انتخاب شدم.

۲ دوره در جام جهانی فوتبال بازی کردم و در سه قاره توانستم فوتبال بازی کنم. بعضی‌ آقایان را با ۱۰۰ بازی ملی حتی بچه محله‌هایشان نمی‌شناسند. طرف هر سال می‌خواست به لیورپول یا منچستریونایتد برود ولی سر از لیگ «۲» درآورد. با همه این شرایط یادتان باشد تا روز آخر زندگی‌ام زیرابروهایم را برنمی‌دارم. زمانی بود که مردها سبیل می‌گذاشتند و خالکوبی می‌کردند اما ترکیب خالکوبی و زیر ابرو را در فوتبالیست ایرانی نفهمیدم.

*برخی‌ها با لباس تیم‌ملی دزدی کردند

عزیزی با اشاره به اتفاقاتی که در زمان سرمربیگری افشین قطبی در تیم ملی رخ داد، گفت: اگر بخواهم در مورد آن مسائل صحبت کنم یک کتاب می‌شود. در هنگ کنگ اتفاقاتی افتاد که آقایان شاهرخی و فرکی هم شاهد هستند. برخی آقایان که نمی‌دانم چه کسانی بودند از فروشگاه با لباس تیم ملی دزدی کردند و پلیس این کشور یک ساعت ما را نگه داشته بود.

*از کاپیتان تیم ملی بپرسید چه کسی زیرآب قطبی را زد

وی تاکید کرد: بگذریم که یک عده از آقایان به دنبال این بودند که زیرآب افشین قطبی را بزنند و کاپیتان آن زمان تیم ملی می‌تواند در مورد این مسائل شهادت بدهد. بی‌خیال. اگر بخواهم حرف بزنم خیلی‌ها باید بروند.

*قبل از بازی برای برخی‌ها سنگ جمع می‌کردیم تا باد آنها را نبرد

عزیزی در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: وقتی علی پروین می‌گوید عزیزی یکی از فوتبالیست‌های بزرگ این مملکت است و مصطفی دنیزلی می‌گوید اگر دو فوتبالیست در ایران حضور داشته باشد یکی از آنها خداداد است چرا باید جواب یک بچه را بدهم.

وقتی مردم در برنامه نود به من به عنوان یکی از ۱۱ بازیکن تاریخ ایران رای می‌دهند چرا باید جواب یک بچه را بدهم؟ ما قبل از بازی‌ها برای بعضی بازیکنان که خیلی سبک بودند سنگ جمع می‌کردیم و در جیب‌شان می ریختیم تا آنها را باد نبرد! شنیده‌ام گفته‌اند سپیدرود لیگ دویی بسته شده. بله وقتی کاپیتان آن تیم فلان بازیکن باشد معلوم است که سپیدرود هم لیگ دویی می‌شود.

*آقا کوچولو،شما در مورد لوازم آرایش صحبت کن نه فوتبال!

وی در پایان گفت:از قول من بنویس، کوچولو،پسر جان! در مورد من بزرگان فوتبال ایران، مثل مهاجرانی،پروین، روشن، قلعه‌نویی، کریمی و ... حرف می‌زنند،آنها سطح فوتبال من را می‌دانند ولی شمایی که تخصصت در مورد رژ لب، ریمل و لوازم آرایش است در مورد فوتبال صحبت نکن!اگر ۲۰۰ بازی ملی‌ هم داشته باشی بچه‌محل‌هایت هم تو را نمی‌شناسند، این را یادت باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای ول ... تمام ...

    • مظفری

      آقای عزیزی من کاری به کعبی و سایر فوتبالیست‌ها ندارم ،،، کاری هم به افتخارات ورزشیت هم ندارم ،، متاسفانه شما از نظر اصول اخلاقی و جوانمردی در سطح بسیار پایینی قرار داری ، وقتی کسی نتونه کنترل خودش رو حفظ کنه و یک خبرنگار رو از جایگاه ویژه پرت کنه پایین دیگه حتی اگر پله باشه فایده ندارد ،، من بعنوان یک شهروند شیرازی هیچوقت حلالت نمی کنم چون ناجوانمردانه خبرنگار شیرازی را مورد ضرب و شتم قرار دادی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توی بی ادب وان کعبی توسول.ارزش حرف زدن درباره مردان..بزرگ ورزش ایران زمین یعنی خدادادیاخودوراندارید

      • مرتضی تقی پور

        آفرین گل گفتی .. هنوز تویه دلمون هست

    • رضا کرد

      ولی انصافا بین دایی و عزیزی تو زرنگی و سیاست و فهم و منش و رفتار از زمین تا کهکشانهاست

    • بدون نام

      عزیزی یکی از بهترین فوتبالیستهای ایران بوده ولی درحیطه مربیگری چیزی حالیش نیست.بهتر وقت خودشو تلف نکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم خداداد که همیشه حقایقو میگی

    • حمید

      دمت گرم خداداد،چه جواب کوبنده‌ای دادی؟؟؟حسین کعبی گاگولی بیش نیست،،،کل افتخارش لگد زدن تو صورت فیگو بوده بعد میاد درباره خداداد این اراجیفو میگه،،

    • بدون نام

      ایول خداداد
      زیرابرو و لوازم آرایشو خوب اومدی

    • ایرانی.

      این موجودچقدربی ادبه ! وقتی این فردبه طرفش میگه کوچولوادم خنده ش میگیره.کسیکه اینطورازخودش متشکره وخودشوبزرگ میدونه ازکوچک هم کوچکتره. ادم رودست پله وفرگوسن و.....باشه اماادب وتربیت نداشته باشه هیچی نیس. کاری باحسین کعبی وامثال اون ندارم امابیچاره به ملتی که خدادادخودشوتوش بزرگ میدونه. مشک انست که خودببوید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابی ادبانی مثل توکعبی همینه

    • کاردوک

      البته الان ماشاءالله نود درصد از فوتبالیستای ما آرایش و زیر ابرو ورداشتن و رژ لب و این چیزا جزء کارای چند بار در روزشونه ،البته یه عده هم تو کار انگشت و دستبند و .... از این چیزان ،ولی در کل ...

    • بدون نام

      آقای عزیزی
      چه کردین با این بدبخت؟؟
      اینجوری هم نباید ضایعش میکردی
      بابا ، شستیش گذاشتیش کنار
      خیلی بدبختی کعبی

    • بدون نام

      درود بر خداداد عزیزی واقعا عزیزی و نترس

      پاسخ ها

      • آریا

        من کاری به آقای کعبی ندارم ولی آقای عزیزی بهتره دور و بر فوتبال نیاد کلا اخلاق تو این فوتبال فراموش شده‌.

    • حسن

      از انسان بد اخلاقی مانند عزیزی این حرفهای زننده بعید نیست ولی انتظار از سایت ها این است که حرفهای بی منطق و فحاشی های زشت او را در جامعه انتشار ندهند.

    • بدون نام

      از ارزش های خدادا. هیچ وقت کم نمی شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداداد چون سواد آكادميك نداره بيشتر ازاين نبايد ازش توقع داشت فرق على دايي با خدادادد همينه على دايي يه اسطوره واقعى ولى اين. أقا متاسفانه واژهاى نتونستم براش پيدا كنم. ولى اينو همه ميدونن اخلاق وهميشه. باخته والسلام

      • خداداد مرد بزرگیست

        خدادادعزیزی یکی از بزرگان فوتبال ایران واسیا بوده وهست وخواهدبود حالا توحوضه ای مربی گری بدشانس بوده چون همیشه تیمهای ندار وضعیف شهرستانی روبهش دادن که به نظرمن قبول کردن این تیمها شهامت میخواسته اقای عزیزی شما بزرگ هستی برای ملت ایران

      • بدون نام

        اقای عزیزی شما که از ابرو برداشتن مردها حرف میزنی به توربطی نداره هرکی دوست داره برمیداره توبروبه فکرمربیگیریت باش که هرتیمی رفتی بدبخت شده راهی لیگ یک شده

    • بدون نام

      خداداد عزیزی یه سیب گندیده است بهترین توصیف از این آدم

    • ایران

      *ادب مرد به از دولت اوست*
      نه کعبی ادب داره و نه خداداد حالا هرچی افتخار دارید بذارین لب کوزه آبشو بخورین چون ادب ندارید

    • بینام

      بنظرم بجای اینکه اساتید بزرگ فوتبال در مورد عزیزی اظهار نظر کنند اساتید اخلاق و روانشناسی نظر بدهند ..یادت تو برنامه نود چگونه حمله به نیمکت فولاد را منکر شدی و بلافاصله فیلم را نشان دادند ؟ ....

    • بدون نام

      خدادادشایددردوران خودش بازیکن خوبی بوده باشه ولی متاسفانه بارهاوبارهاثابت کرده که ازلحاظ شعوراجتماعی درسطح بسیارپایینی قراردارد.اوکه دردوران فوتبالش بااکثرمربیانش به مشکل برمیخورد اگرذره ای معرفت داشت حرمت ان همه سالهایی که درکنارکعبی بودرانگه میداشت واینچنین بی محاباوافسارگسیخته به او نمی تاخت وباابرویش بازی نمیکرد.

    • بدون نام

      دمت گرم خداداد

    • بدون نام

      جناب خداداد ما کاری به کعبی و سبک و سنگینی وی نداریم شما که جرو ۱۱ بازیکن برتر انتخاب شده بنظر شما اگر دو باره رای گیری شود با این اخلاقت دو باره در کجا قرار می گیری لطفا از پروین و دایی و دیگران هزینه نکنید احتمالا خانواده ات هم با این اخلاقت به شما رای نمی دهند .

    • حامد

      این دوباره حرف زد.. کعبی حداقل بهترین دفاع راست تاریخ ایران هست.. کاش تو همون یه گل رو نمیزدی

    • ابی

      این کوچولو داره خیلی دوربرمیداره..حیف که فوتبالیست نشدم تاپاشوبشکنم ...خیلی گنده گنده حرف میزنه....خدادادحرف خوبی زد:کوچولوبرو سنگ بزارتوجیبت باد نبردت..خخخ

    • بدون نام

      خداداد نامبر وان فوتبال ایرانی و من سالها به عشق تو فوتبال نگاه کردم! جوابش رو عالی دادی و حقیقت محض رو گفتی دمت گرم

    • kamran niyazi

      من به اینکه حق باکعبیه یا خداداد کار ندارم ولی این خداداد جای اینکه از خودش تعریف کنه اگر عرضه داشت حالا حالاها بازی میکرد یا تو مربیگری یه یه پخی میشد تو هر تیمی رفت بدبختش کرد در ضمن اگرم افتخاری کسب کردامسالش زیادن مثل استیلی با گلش به امریکا وغیره پس اینقدر به خودت آقای خداداد اخلاق نداری متاسفم برات

    • بینام

      ایول خداداد بنظرم عزیزی یکی ازبهترینای فوتبال قرن ایران هست

    • بدون نام

      حضرات‌طرفدارعزیزی؛چرایکیتون‌به‌میناون‌که‌داشت‌میاوردش‌رشت‌اشاره‌نمیکنید؟!اگه‌بحث‌جاف‌بازی‌باشه‌که‌ایشون‌سرآمدهمن!دومادرگیری‌دوتاازپرروهای‌فوتبال‌‌درنوع‌خودش‌جالبه،خداآخرشوبخیرکنه!!!

    • بدون نام

      نکته‌جالبش‌اینه‌که‌خیلی‌ازاهالی‌فوتبال‌بعلت‌داشتن‌نجابت‌وگاهاترس‌ازبی‌حیایی‌امثال‌خدادادوکریمی،باهاشون‌دهن‌به‌دهن‌نمیشن‌ولی‌چون‌کعبی‌هم‌یه‌جورایی‌ازهمین‌قماشه‌تاالان‌کم‌نیاورده‌وحتماپایان‌این‌تیکه‌پرونیا‌واسه‌خیلیهامیتونه‌جالب‌باشه‌که‌بلاخره‌کدومشون‌کوتاه‌میان!!!

      پاسخ ها

      • مظفری

        یعنی از این دقیق تر نمی‌شد واقعیت امثال عزیزی و کریمی رو گفت

    • مرتضی تقی پور

      عزیزی مربی بزرگی نمیشه

    • عاشق ایران

      متاسفانه اکثررشته های ورزشی چالش دارندومنیت هاجای مابودن راگرفته.البته دربسیاری ازامورچنین موضوعی صدق میکنه.
      دایره ادب بسیارنزول کرده وهرروزازاین جامعه بزرگ رخت می پوشونه.بسیارجای تاسف داره...
      هردورودوست دارم ولی چنین سخنانی دررسانه شایسته نیست.
      بامیدروزهای خوب بااصلاح آموزش وپرورش ومراکزفرهنگی....
      اقتصادافتضاح شده وروبه سقوط است وفقربیدادمیکنه.فقرفرهنگی نیزروبه گسترش است....

    • دوری

      با اینکه خداد را دوس دارم. اما اقای خداد کعبی را همه فوتبالیها میشناسند. و خوب هم میشناسند. از پاس گلی که در جام ملتهای اسیا که با زحمت فراوان به علی کریمی داد .ویا در جام جهانی بهترین بازیها را انجام داد.ومتعصبانه بازی میکرد. ازشما بعیده با الفاظ چاله میدانی حرف بزنی .خدا وکیلی هر چه در زمان بازیگری خوب بودی .ولی در عرصه مربیگری چیزی در چنته نداری ..

    • بدون نام

      اقای عزیزی شما فوتبالیست خوبی بودی ولی روحیه پهلوانی درتوزیرصفراست بااحترام به اهالی باشخصیت سیدی تولات سیدی هستی ومن ازهمشهری بودن باتوشرمسارم یک مشهدی مهاجر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج