۷۶۱۴۰۲
۳۳ نظر
۵۰۰۰
۳۳ نظر
۵۰۰۰
پ

اعتراض استقلال به استیناف رسید: رای برمی‌گردد؟

باورش سخت است اما صحبت های تازه با صالحی، رئیس کمیته استیناف نشان می دهد که هنوز رای نهایی درباره سوپر جام میان استقلال و پرسپولیس اعلام نشده است!

ایران ورزشی: ماجرای حوصله سر بر نتیجه سوپر جام هنوز ادامه دارد و شاید این بار استیناف تصمیم دیگری درباره نتیجه اعلام شده از سوی کمیته انضباطی که ۳برصفر به سود پرسپولیس بود، بگیرد. این هم از اتفاقات عجیب فوتبال ایران است که تصمیم گیران نمی‌توانند رایی را قطعی و نهایی کنند و پروسه تصمیم گیری درباره نتیجه یک بازی ماه ها به درازا می‌کشد.

گرچه شاید این بار نظر استیناف طوری باشد که موجب خوشحالی استقلالی ها شود اما نمی‌شود از کنار فقدان قاطعیت در فدراسیون فوتبال به سادگی گذشت. اگر باشگاه استقلال بدون دلیل موجه در دیدار سوپر جام حاضر نشده باید بازنده این بازی شود و اگر دلیل موجهی در کار است چرا این قدر در تصمیم گیری زمان صرف می‌شود؟ آیا این وضعیت اصالت فوتبال حرفه ای را زیر سوال نخواهد برد؟ استقلالی ها ماه ها قبل از برگزاری سوپرجام از زمان برگزاری این بازی مطع بودند.

اظهاراتی که امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اهدای سوپرجام به پرسپولیس داشته شاید در ظاهر توقعی بی جا تلقی شود.

اعتراض استقلال به استیناف رسید: رای برمی‌گردد؟

اما خواسته تازه مدیرعامل باشگاه استقلال چندان هم بی پایه و اساس نیست. درحالی که به نظر می‌رسید باشگاه استقلال در مدت زمان تعیین شده از سوی کمیته استیناف برای ارسال تجدید نظر، درخواستش را به این کمیته ارسال نکرده، اما چهار شنبه هفته گذشته نامه ای ممهور به مهر و سربرگ باشگاه استقلال به سازمان لیگ رفته و قرار است این سازمان درباره درخواست تازه باشگاه استقلال مبنی بر تغییر نتیجه سوپرجام در روزهای آتی تصمیم بگیرد.

گفت وگوی کوتاه با صالحی، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پرده از تلاش های تازه باشگاه استقلال در راستای بازگرداندن نتیجه سوپرجام برمی‌دارد.

صالحی وقتی با این سوال مواجه می‌شود که باشگاه استقلال چرا توقع دارد جامی به پرسپولیس اهداء نشود این پاسخ را می‌دهد:« به دلیل اینکه آن ها به رای اعتراض کرده اند.»

از صالحی می‌پرسیم که مگر گفته نشد که باشگاه استقلال هیچ اعتراضی در زمان تعیین شده به رای کمیته انضباطی درباره نتیجه سوپرجام نداشته است؟ صالحی درپاسخ می‌گوید:« این طور نیست. استقلالی ها اعتراض کردند و چهارشنبه هفته گذشته اعتراض رسمی باشگاه استقلال به کمیته استیناف رسید و قرار است ما طی روزهای آتی نتیجه را اعلام کنیم.»

آن روز کی خواهد بود؟ آیا زمان قطعی برای اعلام رای در نظر گرفته شده است؟ پاسخ صالحی به این سوال شفاف نیست:« نه، زمانی برای اعلام نتیجه در نظرگرفته نشده و مشخص نیست که چه زمان رای را اعلام می‌کنیم.» این تغییرات در حالی ممکن است نتیجه بازی سوپر جام را دستخوش تحولاتی کند که همین آقای صالحی هفته پیش در گفت وگویی که داشت اعلام کرد که استقلالی ها هنوز هیچ شکایتی به ماجرای سوپرجام نداشته اند.

آن روز تصور می‌شد که باشگاه استقلال کار را به حال خود رها کرده و از خیر سوپر جام گذشته تا یک باخت مفت ومجانی در تاریخ بازی های شهرآورد به ضرر این باشگاه درثبت شود، اما اظهارات تازه آقای رئیس پرده از ماجرایی تازه بر می‌دارد و این احتمال دور از ذهن نیست که باشگاه استقلال از شکست در بازی سوپرجام رها شود ونتیجه برگردد.

البته باید دید فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال که می‌گویند به مسائل حقوقی مشرف است و اصول کاغذ بازی های قضایی را می‌داند در اعتراض خود به رای کمیته استیناف چه ادله ای را بیان کرده است. مدیران سابق باشگاه استقلال که دلایل موجهی را ارائه نکردند و هر آدم عاقلی پی به دلایل غیرموجه آن ها می‌برد بدون شک حق را به سازمان لیگ می‌داد.

مدیران سابق استقلال به بهانه های واهی حضور در اردوی خارجی و آماده نبودن از حضور در بازی سوپر جام سر باز زده بودند که کمیته انضباطی هم بدون ملاحظه کاری این باشگاه را محکوم اعلام کرد. حال شاید فتحی مسائلی را در اعتراض تازه این باشگاه به کمیته استیناف مد نظر قرار داده باشد که منجر به نتایج تازه ای شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر کمیته استیناف موضوع به این واضخی را تشخیص ندهد و با دور زدن قانون رای جدید و ناعادلانه ای را صادر کند اعتماد جامعه را از تمامی ارکان فدراسیون سلب میکند

    • بدون نام

      بابا جام را بدهید به کیسه ها ی جام ندیده بروند پی کارشان.دارند سکته میکنند.

    • بدون نام

      یکی ازدلایل عقب ماندگی جامعه ،عدم اجرای قوانین است و هنگلم قضاوت در باره موضوعی عدالت رعایت نمیشه و به اسامی ،القاب ،پست و مقام و رنگها نگاه میکنن و متاسفانه باعث گسترش بی قانونی در بین کل مردم یک جامعه میشود و هر شخصی به خوذش اجازه قانون شکنی میده و استدلالش اینه که چون فلان مقام قانون را زیر پا گذاشت ،پس منم حق دارم

    • ساندیسی

      خخخخخخخخخ
      فقط تو ایران این داستانا وجود داره درست مثل مسئولین دولتی

    • پیمان

      سوپر جامو بدین به لنگیا ارزونی خودشون تلافیشو تو دربی سرشون در میاریم تازه نود به ده هم هستیم بدجوری خارتون .اییدست

    • بدون نام

      لعنت به کسانی که بخواهد رای رو برگردونن به نفع کیسه حقیر،از چند ماه قبل تاریخ سوپرجام مشخص بوده ولی آقایان کیسه کش 5روز مانده به بازی تازه میرن ترکیه اردو بزنن و 3روز بعد از تاریخ برگزاری وارد ایران میشن تو جلسه هماهنگی قبل از مسابقه و 3روز مانده به مسابقه ملکی عضو هییت مدیره کیسه میگه قادر به انجام بازی نیستیم چون تیم حقیر کیسه ترکیه تشریف دارن اما حالا مدیر جدید کیسه میگه ما قبول نداریم چون بازی برگزار نشده آخه بی فکر تیم حقیرتون تو ترکیه بوده نکنه انتظار داشتین 100هزار نفر رو بکشونید ورزشگاه بعد بگید تیم ترکیه هستش شرمنده نمیشه بازی کنیم؟؟؟!!!!!

    • بدون نام

      لعنت به کسانی که بخواهد رای رو برگردونن به نفع کیسه حقیر،از چند ماه قبل تاریخ سوپرجام مشخص بوده ولی آقایان کیسه کش 5روز مانده به بازی تازه میرن ترکیه اردو بزنن و 3روز بعد از تاریخ برگزاری وارد ایران میشن تو جلسه هماهنگی قبل از مسابقه و 3روز مانده به مسابقه ملکی عضو هییت مدیره کیسه میگه قادر به انجام بازی نیستیم چون تیم حقیر کیسه ترکیه تشریف دارن اما حالا مدیر جدید کیسه میگه ما قبول نداریم چون بازی برگزار نشده آخه بی فکر تیم حقیرتون تو ترکیه بوده نکنه انتظار داشتین 100هزار نفر رو بکشونید ورزشگاه بعد بگید تیم ترکیه هستش شرمنده نمیشه بازی کنیم؟؟؟!!!!!

    • علی خان

      هر دو تا تیم از کیسه ی دولت میخورند ،مساوی کنند وبه هر تو تاش جام بدن،

    • Phoenix 66666

      یعنی اگه کمیته استیناف به خواد رای به نفع شیشتقلال بده
      باید درش رو گل گرفت
      طرفداران پرسپولیس فحش بدین تو ورزشگاه تا مثل استقلال که پول بهشون دادن تا بازیکن بگیرن .

    • بدون نام

      لعنت بر دست اندر کاران و محافظه کاران این فوتبال بی در و پیکر ایران .همه جای دنیا تیمی که در روز مسابقه حاضر نمیشه سه هیچ بازنده هست .و این قانون را همه میدانند ولی اینا میخوان قانون را دور بزنند چون طرف کیسه حقیر هست.چطور سالهای قبل پرسپولیس را چهار بار الکی سه هیچ کردن از این قانونا نبود؟؟؟

    • سیاوش

      مردم بیچاره و مسئولینی فاقد صلاحیت داریم
      یعنی قانون و مقررات در تمام سطوح به راحتی خوردن یک.لیوان آب نقض میشود و هزاران عذر بدتر از گناه نیز ارائه می‌شود
      آن وقت هی بیاییم از تمدن و تاریخ و فرهنگ 2500 ساله و نداشته مان تعریف کنیم....

    • سیاوش

      مردم بیچاره و مسئولینی فاقد صلاحیت داریم
      یعنی قانون و مقررات در تمام سطوح به راحتی خوردن یک.لیوان آب نقض میشود و هزاران عذر بدتر از گناه نیز ارائه می‌شود
      آن وقت هی بیاییم از تمدن و تاریخ و فرهنگ 2500 ساله و نداشته مان تعریف کنیم....

    • امیری

      خوبه هزاران فوش نثار این سازمان وفدراسیون
      و وزارت کنی..

      به خدا فوتبال تیران ازجمله فدراسیون باید تعلیق بشه

      لعنت لعنت لعنت

    • زهرانیک اقبال سیسخت

      به شرفم قسم اگه نویسنده این مطالب میشناختم سرش می بریدم

    • بدون نام

      مبارکه

    • بدون نام

      قانون میگه در روز تعیین شده تیمی که حاضر به مسابقه هست به همراه داوران و مسولین برگذاری بازی راس ساعت تعیین شده توی زمین حاضر بشن بعد از اطمینان از عدم حضور حریف نتبجه سه بر صفر میشه اما تو فوتبال پر از تبانی و تبیعض ما کدوم قانون اجرا میشه مگه همین پرسپولیسی که سوگلی دولته وقته سال هشتاد و هفت به همین شکل خواستار تعغیر تاریخ سوپر جام نشد ؟که با مخالفت باشگاه استقلال و فدراسیون وقت مواجه شد اما در نتیجه این بازی با رای فدارسیون لغو شد نه نتیجه سه صفر شد و نه جامی به استقلال دادن حالا اگه ویترین افتخارات لنگپولیس خالی میخواین با دقل بازی بهش جام بدین !!راستی چرا فقط هر سالی که لنگ قهرمان میشه سوپر جام برگذار میشه ؟! پارسال هم وقتی دیدن منصوریان به تیم امید بازیکن نمیده دربی دوستانه رو رها کردن و اومدن بازی سوپر جام رو با نفت تهرانی که از هم پاشیده شده بود برگذار کردن و جام مفتی دیگه تقدیم کردن به سوگلی !!!اینا نقشه پلیدشون این بود که بازیکنان استقلال رو دقیقا تو پستهایی که استقلال بازیکن مصدوم داشت ببرن تیم امید و استقلال خلع سلاح شده بیاد به لنگ ببازه بعدش هم برن سوپر جام با نفت فر پاشیده ببرن همین جور متغلبین که حتی یه بار هم فینال اسیا رو ندیدین ویترین باشگاه اگه خالی از جام بطری آب معدنی هم میشه بزاری به جای جام ها

    • علی

      اگرقرارباشدجام رابه پرسپولیس ندهنددرحق این تیم جفا شده وبهتراست پرسپولیس برای همیشه ازسوپرجام کناربکشدتا سازمان لیگ وفدراسیون بی لیاقت تاوان اشتباه وطرفداری ازتیم محبوبشان کیسه رابدهند

    • بدون نام

      واقعا مطلب شما ناشی از تعصب به رنگ قرمز هست.لعنت بر فوتبال کثیف

    • تاج بزرگ آبی

      ب دلایل واهی استقلال بازی نکرد؟ شرفتون کجارفته؟ استقلال ک ۶تا بازیکن اصلیش تیام وجبارف و حسینی و ابراهیمی و نورافکن و پنج شش تای دیگشم هنوز ثبت قرارداد نکرده بودن ینی فقط و فقط تیم جواناتو میتونست ب زمین بفرسته ک سازمان لیگ قبول نکرد . پس استقلالو نکوب. شرف و وجدان کاری داشته باشید. شرف داشته باش چاپ کن این پستمو راضی میشم ازت

    • رضا مرادی

      عجب فدراسیون استقلالی عجججججحججب جای تاسف داره همه فهمیدند

    • مصطفی

      برانکو گفته بازی سوپرجام برای ما تموم شده یعنی حتی اگه رای کمیته استیناف بر گرده هم پرسپولیس دیگه جلوی تیم ترسوها بازی نمیکنه

    • بدون نام

      دمت گرم فتحی تو میتوانی

    • صمد

      اگه رای رو به استقلال بدن که بازی رو انجام بدین اونوقت نباید پرسپولیس بازی کنه بزارین نتیجه ۳ بر صفر به سود استقلال بشه جام رو هم بدن به استقلال .این نمیشه که هر وقت دلشون بخواد بیان بازی کنن هر وقت دلشون نخواد نیان میخواین وقت بازی های آسیایی رو هم با استقلالیها هماهنگ کنین که چه موقع آماده ان بیان

    • حامد

      ایران ورزشی.چقد جانبه دارنه از پرسپولیس حمایت میکنه‌.قانون میگه زمانی سه هیچ میشه که یکی از دوتیم در زمین حضور نداشته باشن.پرسپولیس اومده باشه تو زمین واستقلال حصور نداشته .

    • بهمن

      بدون شک امثال صالحی ها باید آزا روان قضایی دور شوند.بااین حرکت این آقا و کمیته استیناف این شائبه رابه وجود می آوردشایددستگاه قضایی مملکت نیز همچون این آقا و کمیته یادشده درمورد پرونده ها رسیدگی میکنند.هربیسوادی میداند مهلت اعتراض تمام شده ومحکم کمیته انظباطی قطعی میباشد.باید فاتحه این کمیته را خواند و تمام مقامات آنرا تغییرداد.

    • بدون نام

      پرسوپلیس هم درزمین حاضر نشده اگر حار می شد ما حاضر بودیم باتیم امید مون بالنگ بازی کنیم سازمان لیگ شتابزده ۳صفر غیرقانونی به نفع لنگ اعلام کرد حتا ما می تونیم به تیم زیر۱۵سال هامون تیم بزرگ سال لنگ ببریم

    • بدون نام

      چرا این قدرناراحت استی نویسنده لنگی من فکرکردم جام به این میدن این قدر ناراحت شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فتاحی باحسن زاده پشت پرسچلیس هستن ناراحت نباشین

    • ایران

      برمی گرده حتما ،خوشبختانه جایی زندگی می کنیم که سر و صاحب درست حسابی نداره همه به فکر دزدی و دغل بازی اند هیچ کس قانون سرش نمیشه ،قانون برای آدمای بدبخت و بیچاره ست،این قانون برای تیم ها هم صدق میکنه یه تیمی میشه تیم حکومتی و در کانون توجهات و بقیه تیم هام از زمین و زمان براشون میباره ..........
      الفاتحه

    • بدون نام

      یه پرسپولیسی بیاد بگه چرا سال ۸۷ که شما بازی نکردین نتیجه ۳ صفر نشد.اون موقع عدالت نبود؟ اون موقع فدراسیون پرسپولیسی نبود؟ اون موقع پرسپولیس ترسو نبود؟
      اینها جدیدا مد شده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هوادارای استقلال لطفا توهین نکنید ،با دلیل منطق حرف بزنید . نشون بدید که واقعا فهم و شعور دارید چون ادم بی شعور بجای درست صحبت کردن ،فقط توهین میگنه . از کوزه همان تراود که در اوست . اندکی تفکر

    • هادی فتاحی

      شما چرا اینقدر میسوزید حتما تو که این متنو گذاشتی لنگی هستی که میخوای خودتو پاره کنی

    • سیاوش

      کاربر پیمان 01:03
      دقیقا خواهر خودت رو ...ادیدند
      که تا این حد فلان جات داره می سوزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج