۷۶۱۴۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جمشیدی: برای قهرمانی می‌جنگیم

ملی پوش بسکتبال گفت: سعی می‌کنم بهترین بازی‌ها را انجام دهم و بتوانم با هم تیمی‌هایم قهرمان بازیها شویم؛ ما برای قهرمانی می جنگیم.

خبرگزاری فارس: تیم ملی بسکتبال از امروز تمرینات خود را در سالن شماره سه بسکتبال بازیهای آسیایی اندونزی اغاز می کند. آنها دیروز پس از رسیدن به جاکارتا در سفری طولانی تنها به تمرین وزنه پرداختند.اما امروز با نظر کادر فنی تمرینات توپی را استارت زدند.

محمد جمشیدی ملی پوش کشورمان که از بازیکنان اصلی تیم محسوب می شود و شم گلزنی بالایی هم دارد،درباره حضور در این بازیها می گوید: «تمرینات سختی را در این چهارماه داشتیم ولی الان در شرایط خوبی به سر می بریم و امیدواریم بتوانیم در این دوره به نتایج خوبی دست یابیم. بسکتبال دیگر نمی‌خواهد ناکامی اش در یک دقیقه پایانی بازی‌های اینچئون را تکرار کند.»

همچنین بسکتبالی‌ها روز سوم شهریورماه ساعت ۱۰ باید رودرروی سوریه قرار بگیرند. جمشیدی در بار این دیدار بیان می‌کند: «سوریه تیم خوبی است و مربی آنها نسبت به بازی ایرانی‌ها شناخت دارد، اما ما می‌رویم که برنده میدان باشیم و با تمام توان بازی کنیم.

البته باید تاکید کنم که حریفان سرسخت تری به نام ژاپن، چین و کره جنوبی پیش روی ما است، ولی آنچه که اعتقاد دارم این است که باید مسابقه به مسابقه پیش بریم. من هم به نوبه خود سعی می‌کنم بهترین بازی‌ها را انجام بدهم و بتوانم با هم تیمی‌هایم قهرمان بازیها شویم. ما برای قهرمانی می جنگیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج