جاباما
۷۶۱۵۸۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نقیبی: یزدانی ستاره کاروان ایران در جاکارتاست

مربی تیم ملی کشتی آزاد حسن یزدانی را ستاره کاروان‌ ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا می‌داند.

خبرگزاری مهر: حسین نقیبی درباره عملکرد آزادکاران کشورمان در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: تمرینات پرفشاری را برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی انجام دادیم و نتیجه ان را هم گرفتیم و دیدید که هیچ کدام از آزادکاران کم نیاورده و نبریدند.

وی در ادامه گفت: انتظاری کسب دو مدال طلا را از بچه‌ها داشتیم که خدا را شکر این دو مدال در همان روز نخست کسب شد. امیدوارم پرویز هادی هم به نشان طلا برسد تا کشتی آزاد با سه طلا بازی‌ها را ترک کند.

نقیبی درباره عملکرد مصطفی حسین‌خانی گفت: نشان برنز حداقل مدالی بود که حسین‌خانی باید کسب می‌کرد، اوحتی لیاقت قهرمان شدن را داشت؛ اما شرایط طوری پیش رفت که این ازادکار شایسته از رسیدن به مدال بازبماند.

مربی جویباری تیم ملی با اشاره به پوست اندازی تیم ملی گفت: کشنی آزاد ایران در حال پوست اندازی است به خصوص حالا که اوزان تغییر و افزایش یافته است. ما باید مهره‌های قابل اتکایی را برای اوزان دهگانه شناسایی کنیم. مهران نصیری حاصل همین پوست اندازی بود. او تجربه زیادی ندارد و شاید اگر اولین نماینده ایران نبود که روی تشک می‌رفت می توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

نقیبی درباره انتقاداتی که به کادرفنی بابت انتخاب علیرضا کریمی برای حضور در وزن ۹۷ کیلوگرم می‌شد گفت: قهرمانی کریمی در وزن بالاتر ثابت کرد که این انتخاب سلیقه‌ای نبود.

کادرفنی در اردوها تمام کشتی‌گیران را زیر نظر دارد و تلاش می‌کند بهترین افراد به مسابقات اعزام شوند. چیزی که مربیان در اردوها می بینند متفاوت با چیزی است که از دور دیده می شود. این نوع انتخاب‌ها ملی بوده و کادرفنی سعی می‌کند بهترین انتخاب را داشته باشد.

مربی تیم ملی در مورد کشتی‌های رضا اطری گفت: اطری به نشان برنز رسید و این در حالی بود که لیاقت کشتی گرفتن در فینال را داشت. رضا رو به جلو حرکت می‌کند و در آینده نتایج بهتری هم کسب خواهد کرد.

وی در پایان درخصوص عملکرد حسن یزدانی گفت: درباره حسن چیزی نمی توانم بگویم جز اینکه او مثل همیشه عالی بود و بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشت. او ستاره کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج