۷۶۱۵۹۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جوادی: از نصیری و حسین‌خانی راضی نیستیم

عضوی شورای فنی کشتی آزاد با بیان اینکه از نمایش مهران نصیری و مصطفی حسین‌خانی راضی نیستیم، گفت:حسین خانی در حال بازنشسته شدن است اما باز هم اشتباهات بدی دارد.

ایسنا: ابراهیم جوادی درباره ارزیابی خود از عملکرد پنج آزادکار تیم‌ ‌ملی در بازی‌های آسیایی جاکارتا که به کسب دو مدال طلا توسط حسن یزدانی و علیرضا کریمی و مدال برنز رضا اطری و حذف مهران نصیری و مصطفی حسین خانی منجر شد، اظهار کرد: به نظر من عملکرد تیم‌ ‌ملی در مجموع خوب بود.

کسب دو مدال طلا و یک برنز نتیجه‌ خوبی بود که در پنج وزن به دست آمد. مصطفی حسین خانی نیز حداقل باید به مدال برنز می رسید و یا مهران نصیری که به خاطر عملکرد بسیار خوبش در جام یاشاردوغو به بازی‌های آسیایی اعزام شد، حداقل در بدترین شرایط باید به مدال برنز می رسید، اما متاسفانه این دو کشتی‌گیر نتوانستند عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشند و انتظارات را بر آوره کنند.

به‌ هر حال در بازی‌های آسیایی کسب مدال طلا بسیار مهم است و از این که کشتی‌گیران دو طلا به دست آوردند حاکی از نمایش خوب تیم ملی است. کشتی همیشه جور ورزش ایران را در بازی‌های آسیایی و المپیک کشیده و امیدوارم سایر ورزشکاران ایران نیز بهترین نمایش را داشته باشند تا شاهد جایگاه خوب ایران در این رقابت‌ها باشیم.

عضوی شورای فنی کشتی آزاد درباره نمایش بسیار خوب علیرضا کریمی و کسب مدال طلای وزن ۹۷ کیلوگرم که با شکست بزرگانی همچون ماگمدوف، کشتی‌گیر روسیه الاصل ازبکستان به دست آمد، گفت‌: هیچ کس از علیرضا کریمی این انتظار را نداشت که در اولین حضورش در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا برسد.

آن هم مقابل حریفانی گردن کلفت همچون ماگومدوف. ماگمدوف حریفی بود که تمام کشتی‌گیران ما را برده بود و با ضربه فنی رضا یزدانی در المپیک ریو به مدال برنز رسید. وقتی ما کریمی را انتخاب کردیم، عده‌ای انتقاد کردند که چرا گلیج و گودرزی را اعزام نمی‌کنید؟ اما ما و رسول خادم کاملا در جریان توانایی و نحوه تمرینات کریمی بودیم و می دانستیم او می‌تواند جواب اعتماد شورا و کادر فنی را بدهد.

تنها کسی که می‌توانست ماگومدوف را ببرد، کسی جز کریمی نبود. او به خاطر این که قدش کوتاه‌تر از حریف بود و توانایی بالایی در زیر گیری داشت توانست ماگومدوف را شکست دهد و در نهایت نیز به مدال طلا رسید.

وی درباره نمایش ضعیف مصطفی حسین خانی، با تجربه‌ترین آزادکار تیم‌ ‌ملی که باز هم همانند مسابقات جهانی پاریس بر اثر اشتباه برابر کشتی‌گیر ژاپنی شکست خورد، خاطر نشان کرد: حسین خانی آرام آرام به بازنشستگی نزدیک می‌شود، اما با این حال هنوز اشتباه‌هایی دارد که نتوانسته است آنها را بر طرف کند.

او ا گر اشتباه نمی‌کرد می‌توانست حریفش را شکست دهد، اما گاردش آن قدر بالا بود که به حریف به راحتی اجازه زیرگیری داد. همه این کشتی‌گیران باید باز گردند و عملکردشان به دقت در شورای فنی بررسی شود تا بهترین تصمیمات را اتخاذ کنیم.

دارنده چهار مدال طلای جهان با اشاره به این که هدف شورای فنی موفقیت کشتی‌ ایران است، گفت‌: روزی که ما از بین کمیل قاسمی و پرویز هادی دست روی کمیل گذاشتیم، تجربه حداقل ۲۰۰ سال اعضای شورای فنی به این نتیجه‌ رسید و دیدید که کمیل در المپیک به مدال نقره رسید.

کاری که تاکنون هیچ کشتی‌گیری در سنگین وزن برای ایران انجام دهد، یا در حال‌ حاضر که پرویز هادی را انتخاب کردیم چون می دانستیم او آماده است و در شرایط خوبی قرار دارد.

جوادی در ادامه‌ گفت‌وگو با ایسنا، درباره ادامه‌ روند نتایج رضا اطری در سبک وزن و این که این کشتی‌گیر به کسب مدال برنز آسیا راضی است، اظهار کرد: اطری مربیانش را می کشد تا یک مبارزه را پیروز شود! عملکرد او در طول مبارزه با حریفان ثبات ندارد. متاسفانه ما در این وزن و یکسری از اوزان دیگر ضعف‌هایی را داریم و اگر می بینید که مسابقات اپن را با حساسیت دو وزن در یک روز برگزار کردیم، به خاطر این است که پشتوانه سازی کنیم و استعدادهای خوب را به تیم‌ ‌ملی بیاوریم.

عضو شورای فنی کشتی آزاد درباره حذف مهران نصیری نیز، خاطر نشان کرد: نصیری با توجه به عملکرد بسیار خوبش در جام یاشاردوغو به عنوان ملی‌پوش ایران انتخاب شد، اما متاسفانه بسیار بد کشتی گرفت. او اگر مثل جام یاشاردوغو عمل می‌کرد باید حداقل مدال برنز را می گرفت. انتظار زیادی از او داشتیم و امیدوارم دیگر این اشتباه‌ها را تکرار نکند.

جوادی در پایان گفت‌: به‌ هر حال لشگری که به یک جنگ می‌رود اگر پیروز هم شود، تعدادی کشته یا زخمی می‌دهد. خود روس‌ها یا تیم‌های دیگر هم همین طور هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج