۷۶۱۶۰۸
۳ نظر
۵۱۸۱
۳ نظر
۵۱۸۱
پ

آبگرم فردوس؛ قطب گردشگری سلامت در خراسان جنوبی

آبگرم فردوس یکی از چشمه‌های آب گرم معدنی با خواص پزشکی و درمانی در استان خراسان جنوبی است. این آب گرم که در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر فردوس و در حاشیه مسیر ارتباطی فردوس به بجستان قرار دارد به دلیل داشتن خواص درمانی در بهبود بیماری‌های پوستی و مفصلی یکی از مقاصد اصلی گردشگری سلامت در استان خراسان جنوبی به شمار می‌رود.

وب‌سایت اراول: آبگرم فردوس یکی از چشمه های آب گرم معدنی با خواص پزشکی و درمانی در استان خراسان جنوبی است. این آب گرم که در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر فردوس و در حاشیه مسیر ارتباطی فردوس به بجستان قرار دارد به دلیل داشتن خواص درمانی در بهبود بیماری های پوستی و مفصلی یکی از مقاصد اصلی گردشگری سلامت در استان خراسان جنوبی به شمار می رود.

آبگرم فردوس؛ قطب گردشگری سلامت در خراسان جنوبی

شهر فردوس از شهرهای اصلی خراسان جنوبی است که در فاصله ۳۴۵ کیلومتری مشهد قرار دارد. این شهر که در گذشته "تون" نامیده می شد به خاطر زعفران و انار مرغوبش شهرت بالایی داشته و به دلیل داشتن چشمه آبگرم معدنی همیشه مقصد محبوبی برای گردشگران بوده است. به طوری که منطقه گردشگری باغستان و آب گرم فردوس هر ساله و به ویژه در بهار و تابستان پذیرای گردشگران بسیاری به خصوص از شهرستان های هم جوار است.

درباره پیشینه تاریخی آبگرم فردوس سندی موجود نیست اما گفته می شود از گذشته های دور به صورت چشمه ای بوده که بعدها گسترش یافته و ساخت و سازهایی در نزدیکی و اطراف آن اضافه شده و امروز به یکی از بهترین قطب های گردشگری سلامت در منطقه شرق کشور تبدیل شده است.

آبگرم فردوس؛ قطب گردشگری سلامت در خراسان جنوبی

مجموعه تفریحی و سلامت آبگرم فردوس که با نام تجاری هلال فردوس ایرانیان فعالیت می کند، بیش از ۲۰۰ سال قدمت دارد. این آب گرم به لحاظ تنوع مواد معدنی مانند کلراید سدیم، سولفات منیزیم، بی کربنات کلسیم، نیترات و فسفات اهمیت بالایی در بخش گردشگری سلامت داشته و علاوه بر خواص درمانی به خاطر وجود کمپ اقامتی و امکانات پذیرایی مقصد مناسبی برای علاقمندان به گردشگری سلامت و درمان است.

آبگرم فردوس؛ قطب گردشگری سلامت در خراسان جنوبی

از ویژگی های درمانی این آب گرم می توان به درمان بیماری های جلدی و کبدی، دردهای مفصلی و عصبی، اتصاع عروق، درمان بیماری های رماتیسمی، افزایش سوخت و ساز بافت ها، کاهش درد و رفع گرفتگی عضلات، بهبود دردهای ستون فقرات و دیسک کمر و پیشگیری از ایجاد انحراف در ستون فقرات اشاره کرد.

آبگرم فردوس؛ قطب گردشگری سلامت در خراسان جنوبی

همچنین وجود استخرهای مجهز برای بانوان و آقایان و کودکان، وان های خصوصی، ویلاهای آب درمانی مجهز به وان، سوئیت، رستوران سنتی، فروشگاه، شهربازی و فضای ورزشی و تفریحی از امکاناتی است که مجموعه آبگرم فردوس برای گردشگران فراهم ساخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      من چند دفعه رفتم خیلی خوبه.
      تا روستای ما یک ساعت فاصله داره

    • حسن از مشهد

      بسیار عالی بود

    • بی نام

      به به عراقیا چه حالی بکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج