جاباما
۷۶۱۷۴۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

اعلام برنامه‌های شادپیمایی عروسک‌ها

پس از دو سال انتظار عروسک‌های نمایشی خود را برای جشن شادی روز ۳۱ مرداد ماه آماده می‌کنند تا سومین شادپیمایی عروسکی برگزار شود.

خبرگزاری ایسنا به نقل از ستاد خبری هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک: این دوره از جشنواره نیز همچون دو دوره گذشته با برپایی شادپیمایی عروسک‌ها کار خود را آغاز می‌کند.

اعلام برنامه‌های شادپیمایی عروسک‌ها

شادپیمایی امسال روز چهارشنبه 31 مرداد ماه همزمان با عید قربان برگزار می‌شود و این بار مجموعه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد (بوستان آب و آتش) میزبان عروسک‌ها، کودکان و خانواده‌هایی می‌شود که تنها شرط حضورشان در این جشن، همراه داشتن عروسک است.

در این جشن همگانی، عروسک‌های غول‌پیکر در کنار عروسک‌های اقوام و مناطق گوناگون ایران به همراه گروه‌های موسیقی محلی، میزبان حاضران خواهند شد تا همه اقوام ایرانی در این جشن حضور داشته باشند. همچنانکه عروسک‌های تلویزیونی، سینمایی و نمایشی نیز در کنار این عروسک‌ها حاضر هستند.

جشن شادی عروسک‌ها در کل مجموعه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود و جای جای این مجموعه میزبان این ضیافت است که از گنبد مینا آغاز می‌شود و بخش رسمی‌تر آن در فضای آمفی تئاتر برپا خواهد شد که در آن مرضیه برومند دبیر جشنواره هفدهم نمایش عروسکی با همراهی دیگر هنرمندان، جشنواره را به طور رسمی آغاز می‌کند.

این برنامه از ساعت 17 تا 20 پیش بینی شده است اما گروه‌های نمایش‌های فضای باز تا ساعت 24 هم حضور دارند و به اجرای برنامه می‌پردازند.

از جمله برنامه‌های این شادپیمایی، اجرای عروسکی با ترانه "آسمون عروسک‌ها آبی آبیه" است؛ ترانه‌ای که در این سال‌ها به نوعی به سرود ملی جشنواره عروسکی و به عنوان بخشی از هویت آن تبدیل شده است. این اجرای عروسکی با کارگردانی پیمان فاطمی انجام می‌شود.

کارگردانی کل این برنامه را آرش مصطفایی بر عهده دارد و همه گروه های شرکت کننده در جشنواره، در این جشن مشارکت می‌کنند.

جشن عروسک‌ها با شعارهای جشنواره نمایش عروسکی درباره احترام به طبیعت،صلح و دوستی برای جهانیان و ... همراه است و شعارهای مختلفی همچون " کودکان مراقب محیط زیست‌اند"، "پیام عروسک‌ها، صلح و دوستی برای دنیا/ دست در دست هم برای فردای بهتر"،" بگو عروسک از باغ و گلشن/ با من بگو تو از صبح روشن، عروسک‌ها از هر رنگ و نژادی می‌خوانند با هم سرود شادی"،" قهر و دروغ و زشتی و کینه/ از هیچ عروسکی کسی نمی‌بینه"،" طبیعت پاک حق کودکان است" و ... روی پلاکاردهای بزرگ از مهمانان این جشن پذیرایی می‌کنند.

برگزارکنندگان جشنواره نمایش عروسکی از همه کودکان و خانواده‌هایشان دعوت می‌کنند روز چهارشنبه 31 مرداد ماه در این جشن شادی که از ساعت 17 آغاز می‌شود، حاضر شوند.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهریور ماه برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جشن قشنگی باید باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج