۷۶۱۸۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیشنهاد نجومی باشگاه چمپیونشیپی برای کونته

آندره آ راتریتزانی، مالک باشگاه لیدز یونایتد تایید کرد که قصد داشته پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی به کونته برای هدایت این تیم ارائه کند.

ورزش سه: آندره آ راتریتزانی، مالک باشگاه لیدز یونایتد تایید کرد که قصد داشته پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی به کونته برای هدایت این تیم ارائه کند.

راتریتزانی در ماه می ۲۰۱۷ مالکیت باشگاه را برعهده گرفت و در جوئن امسال، مارچلو بیلسا را به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب کرد. بیلسا در این فصل، ۳ پیروزی با این تیم چمپیونشیپی به دست آورده و بسیاری معتقدند که لیدز امسال می‌تواند برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۴، به لیگ برتر بازگردد. با این حال، راتریتزانی پیش از انتخاب بیلسا، قصد داشته کونته را به عنوان سرمربی تیمش انتخاب کند.

پیشنهاد نجومی باشگاه چمپیونشیپی برای کونته

او گفت:" کونته در لیست ما بود و با حضور او ما از صعود به لیگ برتر مطمئن بودیم. من حتی قصد داشتم پیشنهادی 20 میلیون یورویی به او ارائه کنم. سپس با رانیری صحبت کردم که او نیز تمایل به حضور در تیم ما داشت ولی از آنجا که منتظر پیشنهاد یک تیم بزرگ بود، پیشنهاد ما را رد کرد. من حتی با مارتینز هم صحبت کردم ولی او روی بلژیک متمرکز بود.

در پایان ماه می من با ویکتور اورتا، مدیر ورزشی مان حرف زدم و او گفت که بیلسا می‌تواند گزینه مناسبی باشد ولی جذب او غیرممکن است. این باعث شد من انگیزه پیدا کنم تا با بیلسا مذاکره کنم و در نهایت با 3 میلیون پوند به توافق رسیدیم، رقمی که او با کادر فنی اش به اشتراک می‌گذارد. 10 ساعت در بوینس آیرس مذاکره کردیم. او 20 بازی تیم ما را دید و خیلی سریع بازیکنان را شناخت، حتی جوان ها را. جذب او غیرممکن به نظر می‌آمد ولی او حالا مهره اصلی ماست."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج