جاباما
۷۶۱۹۳۷
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

پیشنهاد ۷ میلیاردی تراکتور به رامین رضاییان

باشگاه تبریزی در نقل و انتقالات هزینه‌های سنگینی برای جذب بازیکنان خود کرده است و تمایل دارد رامین رضاییان را هم به خدمت بگیرد.

خبرآنلاین: رامین رضاییان به تمرینات اوستند بازگشته و کار خود را با این باشگاه از سر گرفته است ولی بعید به نظر می‌رسد آن‌ها او را بخواهند. رامین هرچند در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت ولی در اوستند نتوانست به آن سطحی که توقع می‌رود، برسد. رامین امیدوار است در لحظه آخر یک پیشنهاد مناسب اروپایی دریافت کند و در نهایت به تیم جدیدی ملحق شود.

در همین حال تراکتورسازی همچنان خواهان جذب این بازیکن است. باشگاه تبریزی در نقل و انتقالات هزینه‌های سنگینی برای جذب بازیکنان خود کرده است و تمایل دارد رامین رضاییان را هم به خدمت بگیرد.

این باشگاه به رامین رضاییان پیشنهاد ۷ میلیاردی داده است. این باشگاه حاضر است مبلغ سه میلیارد در همین اول کار به رامین پرداخت کند. تبریزی‌ها به این بازیکن گفته‌اند می‌تواند به ترکیه برود و پیش‌قسط خود را بگیرد و سپس برای امضای قرارداد به ایران سفر کند. رامین، اما دوست دارد در اروپا بازی کند و هیچ بعید نیست در صورتی که پیشنهادی از این قاره دریافت نکند، به ایران بازگردد و در لیگ برتر بازی کند. شنیده می‌‎شود باشگاه تبریزی قصد دارد یکی، دو بازیکن خود را از لیست کنار بگذارد و بازیکنان جدیدی را جایگزین کند و این نشانه‌ای از اتفاقات پشت پرده است.
در همین حال خبر می‌رسد اشکان دژاگه و مسعود شجاعی هم برای حضور در تراکتورسازی چنین رقمی دریافت کرده‌اند. قرارداد هر دو بازیکن برای یک فصل، ۷ میلیارد تومان است که سه میلیارد آن را پیش گرفته‌اند و ۴ میلیارد باقی‌مانده را در قسط‌های بعدی دریافت خواهند کرد.

تازه این تمام پولی نیست که آن دو دریافت خواهند کرد. در قرارداد این بازیکنان آپشن‌هایی گنجانده شده است. مثلاً اگر گل بزنند و پاس گل بدهند، پاداش خوبی دریافت می‌کنند. آن‌ها آپشن‌های دیگر هم در قراردادشان دارند که خالص دریافتی شان در آخر فصل بیشتر هم خواهد شد. فعلاً همه چیز برای اشکان خوب پیش رفته ولی اوضاع برای مسعود زیاد جالب نیست، چون در بازی سایپا چند بار توپ از دست داد و همین اتفاق باعث شد تا هواداران کمی علیه‌اش شعار دهند. مسعود هنوز به لیگ ایران عادت نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیررضا

      آقا کجا به مسعود شعار دادیم ما ؟؟؟؟!!!!
      چرا الکی حرف در میارین
      چرا نمیزارین تیم بدون حاشیه کارش و بکنه
      .
      لطفا متن های دروغ رو علیه تراکتور پخش نکنین
      از این برنامه بعیده واقعا

      پاسخ ها

      • یوناس حقی

        آخه رضاییان درحد 500 میلیون هم نیست چه برسه میلیارد ، بهتر فکر نتیجه باشی آقای زنوزی نه امروز ،واسه فردا برنامه بریز ، تیم امید و جوانان رو تقویت کن ، تیم اصلی در حد قهرمانی امسال نیست ،خیلی هزینه کردن دل سردت میکنه .

    • مرتضی

      پول تو دور نریز آقای زنوزی

    • s

      این همه پول برا این بازیکن حیفه،،بازیکنی ک ی مدتم تو تیم چرتپولیس بازی کرده بهتره نیارنش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت هیکلته

    • بدون نام

      اقای زنوزی این کارهای احمقانه را نکن تا اینجای کار اشتباه کم نداشتی تراکنور همینه که هست اگر رونالدو و مسی را هم بیاری. آذربایجان به خیلی چیز ها نیاز دارد که فوتبال در درچه آخره. کشتی گیر طلا آور تبریزی دیروز افتخارش برای آذربایجان بیشتر از تو تراکتورسازیه. اشتباه نکن من نمیگم به تراکتورسازی خرج نکن، من میگم به تیم های پایه و جوانهای محلی خرج کن، آقای شجاعی بازیکن ژاپنی هیچ کار نکردند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه

      • چطوری ایرانی

        بعد از بازی سپاهان فکر نکنم تا یه مدت روت بشه نظر بدی

        دیدی شجاعی و ژاپنی چقدر با کیفیت بودن؟

    • حسن عارفی پور

      جرا دارین پول بیت المال رو اینقدر حیف میکنین انصاف داشته باشین بابا بازیکن ارزون تر وبهتر هم وجود داره نکنین مردم رو اینقدر عذاب ندین به خدا اون دنیا باید جواب پس بدین

    • بدون نام

      حیف از این پولها که خرج بازیکنهای بی کیفیت مثل رضاییان میشه،با این پول تعداد زیادی جوان میتونن زندگیشون رو یک عمر از هر تظر بیمه کنن،چرا باید به یک فوتبالیست بی ارزش داده بشه،حداقل برای تیمهای پایه و تربیت نسلهای بعد باشگاه تراکتور خرج بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج