۷۶۱۹۹۴
۶۳ نظر
۵۰۹۰
۶۳ نظر
۵۰۹۰
پ

چاقوکشی جوان افغان، پسر مشهدی را کشت

در نزاع خونینی که به دلیل «کوچه نشینی» مرد جوان تبعه خارجی در مشهد رخ داد، تیغه تیز کارد بر پیکر جوان ۲۱ ساله فرود آمد که منجر به قتل وی شد.

خراسان نوشت: در نزاع خونینی که به دلیل «کوچه نشینی» مرد جوان تبعه خارجی در مشهد رخ داد، تیغه تیز کارد بر پیکر جوان ۲۱ ساله فرود آمد که منجر به قتل وی شد.

این حادثه هولناک در دقایق اولیه بامداد روز گذشته هنگامی اتفاق افتاد که جوان ۲۵ ساله افغانستانی خودرواش را در حاشیه خیابانی پارک کرد و خودش نزدیک مسجدی در شهرک طرق نشست. دقایقی بعد جوان ۲۰ ساله ای که در همان اطراف سکونت داشت با دیدن این صحنه، نزد مرد ۲۵ ساله رفت و در حالی که بیان می کرد از این محل زن و بچه مردم عبور می کنند به رفتار فرد افغانستانی اعتراض کرد و گفت: چرا این جا نشسته ای؟!

همین موضوع با پرخاشگری و رفتار تند روبه رو شد و مرد افغانستانی پس از یک مشاجره لفظی، ناگهان کاردی را که همراه داشت، بیرون کشید. جوان ۲۰ ساله که با دیدن تیغه وحشتناک کارد، در بهت و حیرت فرو رفته بود، سعی کرد از چنگ مرد خشمگین بگریزد اما هنوز قدمی برنداشته بود که ضربه چاقو بازویش را شکافت و خون از آن سرازیر شد. موتورسوار ۲۰ ساله بلافاصله خودش را از این درگیری بیرون کشید و با دوستانش تماس گرفت تا برای ادامه نزاع به کمک او بیایند.

طولی نکشید که مهدی و یکی دیگر از دوستان جوان ۲۰ ساله، سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت خود را به محل حادثه رساندند اما مرد افغانستانی در محل نبود! او سوار بر خودرو به سمت بولوار ولیعصر حرکت کرده بود جوان ۲۰ ساله که نمی خواست فرصت را از دست بدهد در چند جمله ماجرای درگیری اش با مرد ۲۵ ساله را بازگو کرد و بلافاصله سه جوان مذکور سوار بر دو دستگاه موتورسیکلت به تعقیب خودروی مرد افغانستانی پرداختند تا این که در ابتدای خیابان ولیعصر ۱۷ به خودرو رسیدند.

راننده نیز با دیدن موتورسواران خودرو را به حاشیه خیابان کشید و بدین ترتیب دوباره نزاع خونین آغاز شد ولی این بار مرد افغانستانی که دیگر از عصبانیت لبریز بود تیغه کارد را طوری زیر بغل یکی از دوستان جوان ۲۰ ساله کوبید که شکاف عمیق و بریدگی هفت سانتی متری را ایجاد کرد. شاهرگ اصلی این جوان ۲۱ ساله که «مهدی» نام داشت بر اثر اصابت تیغه کارد بریده شد و خون از زیر بغل سمت راست وی فواره زد.

شدت خون ریزی به حدی بود که همه پیکر «مهدی» (جوان مجروح) را رنگین کرده بود. موتورسوار ۲۰ ساله با مشاهده وضعیت وخیم دوستش، او را بر ترک موتورسیکلت نشاند تا به درمانگاهی درهمان نزدیکی برساند اما وقتی پزشک درمانگاه شکاف عمیق تیغه چاقو را دید بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و بدین ترتیب جوان ۲۱ ساله توسط نیروهای امدادی و در حالی که دیگر نیمه جان بود به بیمارستان شهید کامیاب مشهد انتقال یافت.

تلاش کادر درمانی برای نجات این جوان به نتیجه نرسید و او بر اثر شدت خون ریزی و عوارض ناشی از اصابت ضربه کارد، جان خود را از دست داد. دقایقی بعد با گزارش این ماجرا به قاضی ویژه قتل عمد، تحقیقات قضایی درحالی آغاز شد که بازپرس احمدی نژاد شبانه به همراه کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، به سوی بیمارستان امدادی مشهد حرکت کرد.

بررسی های مقدماتی و تحقیقات میدانی نشان می داد که «ضارب» تبعه خارجی نیز در شهرک طرق سکونت دارد به همین دلیل و با دستور قضایی، گروهی از کارآگاهان زبده اداره جنایی وارد عمل شدند و طی چند دقیقه با استفاده از رصدهای اطلاعاتی دقیق، موفق شدند محل سکونت ضارب را به محاصره درآورند اما هیچ کس در آن خانه نبود و متهم به قتل همسر و فرزندش را نیز به مکان نامعلومی برده بود.

درحالی که سرنخ ها کارآگاهان را به منزل دیگری کشانده بود که احتمال می رفت متهم فراری در آن جا مخفی شده باشد، فضای آن منزل نیز تاریک بود و هیچ صدایی به گوش نمی‌رسید. در این هنگام قاضی احمدی نژاد دستور ورود به منزل را صادر کرد که ناگهان مرد افغانستانی از منزل دیگری بیرون آمد و خود را پدر متهم تحت تعقیب معرفی کرد و مدعی شد که از فرزندش اطلاعی ندارد.

او که سعی می کرد خود را کاملا بی خبر از ماجراهای هولناکی نشان دهد که ساعتی قبل رقم خورده بود، ادامه داد: از همسر و فرزند دیگرم نیز بی اطلاع هستم!

اما کارآگاهان که به پنهان کاری های این مرد پی برده بودند با انجام یک سری تحقیقات غیرمحسوس در همان ساعت اولیه بامداد دریافتند که این فرد انباری در منطقه زیارتگاه خواجه اباصلت دارد بنابراین آن ها با دریافت دستورات قضایی، شاخه ای از عملیات اطلاعاتی خود را به آن منطقه کشاندند اما باز هم متهم فراری را پیدا نکردند.

در همین حال کارآگاهان که با نظارت های شبانه سرهنگ بیات مختاری (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) به شاخه های اطلاعاتی و عملیاتی خود ادامه می دادند، موفق شدند به مدارک مستندی دست یابند که نشان می داد برخی از نزدیکان متهم به قتل، در ماجرای فرار او نقش دارند به همین دلیل افرادی از بستگان «ضارب» به اتهام مشارکت در فراری دادن متهم، بازداشت شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند.

این درحالی است که دو جوان موتورسوار دیگر نیز که در نزاع مرگبار مشارکت داشتند با صدور دستور قضایی، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند و بدین ترتیب عملیات پلیس برای دستگیری متهم فراری ادامه یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسولین بی کفایت افغانیهای کثیف را از سرزمین مقدس ایران اخراج کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا حالا نشنیدی یک مکزیکی یک آمریکایی بکشه .انگار هرچی بد هستش تو کشور ما هست بابا افغانيا هم ادمن حتما دلیلی داشته بی دلیل که راه نمی افته آدم بکشه آنقدر تبعیض نژداي نکنید

      • بدون نام

        با همون بي كفايتي هاشون كاري كردند كه افغاني ها هم حاضر نيستند اينجا بمونند

      • مریم

        فقط طالبان حریف این اشغالها هستن و بس

      • ضد افغان

        لازم نیست خودمون تو همین مملکت تک تک اونها را سر به نیست میکنیم.وای به روزی که غیرت جوانان ایرانی بجوش افته.

      • بدون نام

        ایران مقدس و شماهام قدسیه

      • بدون نام

        متاسفم برای جوانان احمقی که به خاطر مسایل پوچ جان خودشونو از دست میدن . مشکل از هر دو طرف بوده هم ایرانی و هم افغانی اگه می خواین قضاوت درست بکنین یه لحظه ملیت ها رو بزارین کنار و انسانی قضیه رو ببینین

      • r.s

        افغانیها و بربریها کل مشهد رو گرفتن

      • بدون نام

        بربری ها ایرانین صدها ساله افغانی ها هم ایرانی بودند تا دویست سال پیش

      • بدون نام

        آفرین به این مرد شجاع افغانستانی افغان هیچ وقت زیر بار نمی رود

    • f&z

      وحشی
      چع غلطی میکنن اینا تو کشور ما
      باید اعدام بشه این کثافت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ... کدام دلیل داشته که زده تازه ۳ نفر به یک نفر حمله کرده خوبشون کرده دل من خنک شد

    • ناشناس

      بریزید بیرون این اشغالارو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نترس تون کشور داغونتون هیچ کس حاضر نیست بموند
        حالم به هم میخوره از این ایرانی های کثیف نژاد پرست

    • بدون نام

      افغانی معتاد ......از الان هر افغانی ببینم تو شهر نفسشو میگیرم......خدایا ب امید تو بزا زنگ بزنم همه بچها جم بشن......دمار از روزگارشون در میارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو مشقاتو بنويس. دوباره تجديدي مياري نميذارن بري كلاس بعدي

      • بدون نام

        توسگ کی باشی که بخوای نفس کسی رو بگیری

      • بدون نام

        برو خدا به همرات

    • شاهین آواره

      ... افغانیارو تابرن کشور خودشون

    • بدون نام

      افغانها باید بندازندشون بیرون ....

    • پارسا طولابی

      حالا باز دفاع کنید نشسته داخل کوچه چشم چرانی اعتراض هم بکنی اینم عاقبت زده جوان مردم روفرستاده سینه قبرستون الان هم زدیک مرز افغانستان میخواد فرارکنه خونه بی در وپیکر به ایران میگن افغانیها هرموقع بخوان با اسانی میرن دوباره برمیگردن تواین تحریم که خودمون برای نان خالی مشگ داریم چندمیلیون افغانی جنایتکار خوش وخم دارن حق کارگرهای ایرانی رومیخورن بعد هم بایه چاقو حق میزبانی رو بهمون میدن خاک عالم بر سرمون که افغانیها توکشورخودمون قتل وغارت ودست درازی به ناموسمون انجام میدن ومیرن کشورخراب شده خودشون فرارهم میکنن حتی اسم افغانیها رو هم نمیدونیم حال کی میخواد جواب پدر ومادراین جان روبده ماخودمون جا ومکان نداریم ولی این افغانی چند جا ومکان رفته وفرارکرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر کاری راهی داره عزیزم کار ایرانی ها هم درست نبوده

      • بدون نام

        خوبش کرده هیچ وقت بایک افغان شاخ نشو

    • هوشیار

      اینقدر از این قماش متنفرم که تا حالا تو موقعیت های مختلف با ماشینم به این آشغالها صدمه زدم و باز هم خواهم زد.

      پاسخ ها

      • ضد افغان

        خوب راهی نشون دادی من و دوستام هم از این ببعد این کار را انجام می دهیم.احسنت

      • بدون نام

        این کار هم درست نیست حواست باشه اینطوری مجرم و قاتل تویی ن اون افغانی که با ماشین بهش صدمه زدی

    • بدون نام

      چشم مسٸولان نظام روشن...
      عجب مملکتی درست کردید!!! دست مریزاد

    • بدون نام

      حالا باز بگيد اگه افغاني ها نبودند چي كار مي كرديم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما توي تبريز نميتوني تبعه افغاني وکردببيني که ساکن باشن ميدوني چرا .چون ما ترک زبانان حساسيم به اب وخاک وناموس...مثل اشغال ميندازيم بيرون

      • بدون نام

        جناب ترک زبان برات متاسفم که نژادپرستی

    • بدون نام

      ایرانی دزد باید کشت تا یک دزد کمترشود از ایرانی بدجنس تر تو دنیا نداریم خوب کرد کشتش مگه اون وکیل وصی مردمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افغانی اشغال

      • بدون نام

        مگه وکیل وصی مردمه؟ مردم ایران مثل تو یکی بیغیرت نیستن

      • بدون نام

        باید آدم های کثیفی مثل تو رو کشت تو یه موجود پستی

      • بدون نام

        ایرانی به خودشون رحم نه میکند چه برسد به مردم غیر ایرانی من حالم به هم میخوره از این ایرانی های نژاد پرست

    • بدون نام

      این کثافتارو بریزد بیرون یا خودمون یه کاری میکنیم بی شرفای اشغال

    • سالی

      افعان های اشغال ... .لعنت خدا که جوون مردم و کشتیش.خدا نابودت کنه. ...رو بریزین کثافتا بیرون....

    • بدون نام

      مسولین کلاتون بزارین بالاتراین بیش رفای حرومی میان ایران زبان دراوردن فکرمیکنن ازفرانسه اومدن ملت تحوزلشون بگیرن بااون پررویی اعتمادبه سقفشون بایدبندازین بیرون هیچ جای دنیاازیه کشورمهاجرنمیزارن بیادفرداپرروبشن ودردسربش وکارهاروبین خودشون تقسیم کنن خودمون بااینهمه بیکاری بی ابی فقرکم بودجگی ایناروچطورقبول کنیم خرجشون کنیم بایدایرانیاهرجادیدن اینهارواذیت کنن وبزنن وگرنه اینهازبان خوش نمیفهمن وهمون صابکاروپیمانکارم زنگ بزنن وزارت کاریا خودشون کم محلی کنن ویابزنن واذیت کنن تاغلط کنه کارگرافغانی بیارتااین دردسرهاروبکشیم میگن از۱۰تا۹تاشوبه خاین بزن ۱دونش به دشمن واینهااگه کارندن میرن خودشون واینهاتوایران بدترین جنایتهاوتجاوزهامیکنن وهرجاهستن چشم چرانی ومتلک وپروبازی درمیارن خاک برسربی غیرت وبی عرضمون کل بودجه وکنابع کشورشغلامون دادیم به مغولهای کثیف و۱ماه پیشم تولواسان به ۳تامردوزنهاشون تجاوزکردن ۱۵تا۲۰تاافغانی کارگروسرایدارپریدن ویلای ایرانیا ازماست برماست زندبادترکهالرهارشتیهاوکردها هرجاببینن پدرشون درمیارن وتوشهرهاشون راه نمیدن وای به حال فارسهاکه خوابن تهرانیهابی بخارشدن به خاطرپول وطن وهم وطنانشون میفروشن به خاطرکبهانه ارزانی کارگرافبانی به گندکشیدن همه جارو

    • بدون نام

      افغانی ایرانی نداره الان قانون جنگله بخور تا خورده نشی اول اون یارو میزد افغانیه رو تا کشته نشه

    • بدون نام

      یه روز میاد این افغانا هم مارو‌ازکشور می ندازن بیرون

    • محمود

      ما ایرانیا(نه همه تعداد کمی بیشعور و متولد قرن ۱۵)همچنان نژاد پرستی تبعیض قومیتی رو سر لوحه زندگیمون قرار دادیم و به همه چی همه کس ایراد میگیریم و جالبه کلا هم تو کار جمع بستن به قوم هستیم هی آمریکایی جمع میبیندیم افغانی جمع میبیندیم بدتر که به هم وطنای خودمونم رحم نمکنیم ترک از لر بد میگه لر از ترک تر و لر از فارس بعد همه جمع میشیم مرگ به دنیا میگیم واقعا کشور وحشتناکی هستیم

      پاسخ ها

      • خطاب به جناب افغانی یا پیمانکار یاهمسر افغان

        ما همه با هم هستیم افغان نمیپرستیم

      • بدون نام

        فضولی نژادپرست بودن یا نبودن ما به شما افغانیها نیومده ، خوشتون نمیاد ... جمع کنید ببرید افغانستان ، کشور خودمونه دلمون نمیخاد افغانی توش باشه

      • بدون نام

        بیچاره کشورهای اروپلیی به خاطر چن صدتا مهاجر یقه همدیگر رو جر میدن میگن نیاد کشور ما بعد وقتی از سه میلیون مهاجر قاچاقی انتقاد میشه میگی نژاد پرستی کدوم نژاد پرستی هر ملتی باید به فکر خودش باشه نه فکر بقیه ملت ها وگرنه وضعش میشه مثل ما ایرانی ها

    • Mr.sh

      بازم افغان بازم مشهد! چرا واقعا؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون برترینها گیر داده به مشهد فقطم خبرای منفی تومشهد هیچ اتفاق مثبتی نمیفته. مدیونی اگه فکر کنی قصدی تو کاره

    • بدون نام

      لعنت

    • بدون نام

      این که معلومه حکمش اعدام هست ولی باید فکری با حال بقیه شون کرد دیگه شورشو در آوردن .باید از مسئولین پرسید که این افغانی چطور ماشین خریده و گواهینامه گرفته .بیشتر افغانی ها به دنبال ناموس مردم هستند و مطمئن هستم که شما هم مثل من خبر دارید که بارها وبارها مزاحمتها زیادی برای نوامیس مردم ایجاد کردند و چند وقت پیش تهران تجاوز گروهی به یک دختر بود و تجاوز به یک خانم تبعه فرانسه .لطفا به فکر آبرو و حیثیت ناموس و وطن باشید مسئولین

    • بی نام

      افغانی ها قاتل و متجاوز وبی رحم هستند باید از ایران گم شن کثافت ها

    • بدون نام

      همان که در تاریکی پدر افغانی مورد نظر خودشو معرفی کرد، اگه بازداشت میشد قاتل فرار نمیکرد .درعین حال این قاتلهارو جمع کنید وبترسید از روزی که مردم به جان هم بیافتند و یا .... .! گواهینامه و ماشینم مگه دارند؟ عجب کثافت پررو بوده

    • ایرانی

      چرا اين کثافت ها را از کشور بیرون نمی کنند اینها جنایتکار هستند الان هم اگه کسی حرفی بزند همین افغانی ها ميگن ایرانی ها نژاد پرست هستند من از مسئولین کشوری تقاضامندم که هر چه زودتر این جانيان را از کشور بيرون کنند تا مردم خودشان اقدامی نکرده اند

    • بدون نام

      ۹۰درصدکل مملکت ومردم به خاطروجوداینقدرافغانی واین اعتراضات وتظاهرات به خاطربیکاری بی ابی فقرکه همش باعثش این افغانیاهستن وبه هرایرانی این تعدادبالای۳۰۰ملیون تومان ضررمیزنن ودرروزبالای۱۰میلیاردلینراب مصرف میکنن واستانداردجهانی درروزبالای۱۵۰لیتروو۹۰درصداب توکشاورزی مصرف میش واینهااگه برن جوانانمون برمیگردن سرکارشون ومجبوربخ کشاورزی نیستن وازبیکاری فقر مجبورن وقتی۱پرس غذاچلوکباب ۱لیترشیروگندم هرکدام۲۰۰۰لیترمصرف کنه ببنیداینهاچقدرمصرف میکنن وهمینهاخرج ایران وایرانی بش اینجامیش بهشت وخودنمایندگان مجلس گفتن یعنی چی که بیش از۳ملیون افغانی توکارساختمانن وچندبرابران توشغلهای دیگه هستن حتی دانشجوهامونم بیکارکردنتوشغلهای غیرمربوط رشتشون وهمچنین پلیس امنیت گفته اینهاامنیت کشورکلا بهم زدن کمترینشم بیکاری وبایدبرن ازایران وحتی باپررویی تمام سدزدن حق ابه هیلمن وهامون سیستان بلوچستان ونمیدن واسم وسرطان وفقیربیکاری گردخاک ریزگرداوردن

    • بدون نام

      ازنظرات معلومه که شماچه مردمی هستید

    • سعید

      اگه من مسولیت قضایی داشته باشم تمام مردان کثیف و پست فطرت و عوضی رو سوار کشتی کرده و وسط دریا غرق کرده تا خوراک ماهیها شوند
      مرگ بر افغانی اشغالگر پست فطرت بی شرف

    • بدون نام

      افغانی های کثافت رو از ایران بیرون کنید

    • بدون نام

      نژاد پرستی بدترین صفته در قرن 21 در هیچ جای دنیا مورد قبول نیست

    • بدون نام

      مطمئن باشید تا الان رسیده به کابل و از اعدام گریخته

      .....

    • بدون نام

      هرچی افغانی دزدقاتل بود اومدن ایران دارن جنایت میکنن بازهم بگین ایرانی ها نژاد پرستن. آ خه این حجم از خلافکاری برای اثبات اینکه افغانی ها اکثرشون خلافکارن کافی نیست ؟ دیگه خیلی رو میخواد با اینهمه جنایت انگ نژادپرستی هم بزنید به ایرانیها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباهی مثبت دادم هموطن امار دزد و قاچاقچی و معتاد و قاتل رو بگیر تا بفهمی حرفت اشتباهه. خوب و بد بودن ادما ربطی به خون و نژاد و اسم کشورشون نداره

    • بدون نام

      این افغانهای رو چرا بیرون نمیکنن؟ایران رو بدبخت کردن از وقتی ای آشغالا پاشون به کشورمون باز شده دزدی قتل کشتار جرم جنایت فحشاء وبی بند و باری بیداد میکنه چرا دولت یه فکری نمیکنه اگر اینا گورشون گم عمده مشکلات کشور حل میشه با قیافه های چندش اورشون

    • بدون نام

      نظر من هیچ ت هینی نداشت نمیدونم چرا سانسور شد حرف من این بود که باید جلوی ورود قاچاقی افغانی ها گرفته بشه

    • بدون نام

      نوش جونش سه نفر به نفر حالم بهم میخوره از ایرانی های نژاد پرست

    • بدون نام

      به عنوان یه بختیاری افتخار میکنم به هموطنای ترکم درود به شرفشون یه افغانی هم تو شهرشون راه نمیدن خیلی مردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج