۷۶۲۰۶۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پیش به سوی «راکی ۸»

پرواز مجدد «کرید» بر بال های استالونه

قسمت دوم فیلم «کرید» که به واقع بخش هشتم از سری آثار معروف سینمایی «راکی» به حساب می آید و متمرکز بر کاراکتر راکی بالبوا با بازی سیلوستر استالونه معروف است، از ۲ آذرماه امسال در سطح جهان اکران عمومی می شود و از حالا توقعات و انتظارها درباره آن به بالاترین میزان رسیده است.

بانی فیلم: قسمت دوم فیلم «کرید» که به واقع بخش هشتم از سری آثار معروف سینمایی «راکی» به حساب می آید و متمرکز بر کاراکتر راکی بالبوا با بازی سیلوستر استالونه معروف است، از ۲ آذرماه امسال در سطح جهان اکران عمومی می شود و از حالا توقعات و انتظارها درباره آن به بالاترین میزان رسیده است.

پرواز مجدد «کرید» بر بال های استالونه

وقتی «کرید یک» در سال ۲۰۱۵ به نمایش درآمد کمتر کسی تصور می کرد با موفقیتی روبه رو شود که اشتیاق والزام ساخت قسمت دوم آن را هم موجب شود اما آن فیلم نه تنها فروش زیادی در گیشه ها داشت بلکه منتقدان را هم واداشت تا بگویند این یکی از بهترین ورسیون های راکی است. ماجرای آن فیلم ساده و در عین حال ابتکاری بود.

بوکسوری جوان به نام ادونیس کرید که پدرش اپولو کرید سال ها پیش مبارزاتی خونبار و توام با ناکامی با راکی بالبوای جوان داشت و مغلوب وی شده بود، به نزد بالبوا که حالا پیر شده و ورزش قهرمانی را کنار گذاشته و در شهر شیکاگو آمریکا به یک مربی بوکس تبدیل شده است،

می رود و از وی می خواهد او را تمرین بدهد تا مثل پدرش به یک قهرمان بزرگ مشتزنی تبدیل شود و سکوهای افتخار را در نوردد و راکی می پذیرد و نه فقط یک مربی خوب بلکه به چهره ای پدر مانند برای ادونیس کرید بدل می شود و او را چنان آموزش می دهد که کمتر کسی می تواند فرق آشکاری را بین او و پدر فقیدش بگذارد و اینها مقدمات کسب بردهای متوالی برای آدونیس کرید است.

بهترین بازی ها

نه فقط مایکل بی جوردن هنرپیشه جوان و سیاهپوست آمریکایی در ایفای رل آدونیس موفق نشان داد و از هر سو تحسین شد، استالونه کهنه کار نیز در هیأت یک راکی بالبوای مسن و آرام ولی مقتدر و متخصص در حرفه بوکس یک بازی عالی را ارائه داد و چنان خوب بود که برخی آن را بهترین نمایش عمر وی خواندند و گفتند

او که بازی های سطحی قبلی اش چه در رل راکی و چه نقش رامبو با دیالوگ های تک جمله ای اش نشانگر یک ایفای نقش آماتوری و دور از خصلت های بزرگان بود حالا در ۷۲ سالگی اصول حرفه خویش را بهتر از هر زمانی آموخته است و می توان او را نه فقط غول آثار اکشن و مرد حاکم گیشه ها بلکه هنرپیشه ای نامید که از عهده نقش های عمیق هم برمی آید و توی ذوق نمی زند.

انتقام مرگ پدر

داستان «کرید۲» براساس سناریویی از خود استالونه و چئو هوداری کوکر و کارگردانی استیون کیپل جونیور پیرامون تلاش فراوان و تمرینات اساسی آدونیس کرید برای رسیدن به بالاترین هرم در وزن «میان سنگین» و بخصوص شکست دادن پسر ایوان دراگوی روس تبار است که بیش از ۳۰ سال پیش پدر وی را در مبارزه ای مخوف و خونین در رینگ چنان کوبید و آش و لاش کرد که به مرگ وی منجر شد.

این بار در فیلمی که رایان کوگلر برخلاف قسمت اول «کرید» کارگردانی را به استیون کیپل جونیور سپرده و خودش فقط یکی از تهیه کنندگان و مدیران اجرایی پروژه است. زندگی خصوصی آدونیس کرید هم مورد بررسی و کنکاش قرار می گیرد

ولی همیشه و حتی در سخت ترین بحران های زندگی خانوادگی و اجتماعی این الزام انتقام گرفتن مرگ پدر بدست خاندان دراگو است که در مغز آدونیس جولان می دهد. به این ترتیب «کرید۲» یا «راکی۸» قصه تکامل فردی دو قهرمان است که هر یک نقطه اوج تازه ای را می جویند.

مهمترین مسئله

آدونیس کرید و راکی به بینندگان نشان می دهند، زندگی چیست و راه ورزش حرفه ای کدام است و البته تأکید می ورزند که در نهایت هیچ چیز محترم تر و مهمتر از نهاد خانواده و حفظ بنیادهای آن نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج