جاباما
۷۶۲۰۹۶
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

گزارشگر سازمان ملل: تحریم ایران نامشروع است

گزارشگر ویژه حقوق بشر و اقدامات قهری یکجانبه سازمان ملل اعمال مجدد تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه کشورمان را «نامشروع»، «ظالمانه» و «مضر» دانست.

خبرگزاری ایسنا: گزارشگر ویژه حقوق بشر و اقدامات قهری یکجانبه سازمان ملل اعمال مجدد تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه کشورمان را «نامشروع»، «ظالمانه» و «مضر» دانست.

گزارشگر ویژه حقوق بشر و اقدامات قهری یکجانبه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، روز گذشته طی بیانیه‌ای در مقر دفتر سازمان ملل در ژنو، ضمن غیر منصفانه و مضر دانستن اعمال مجددا تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان نسبت به گسترش جنگ اقتصادی در جهان هشدار داد.

در بیانیه ادریس الجزیری آمده است: «اعمال مجدد تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران متعاقب خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته‌ای که با اجماع و به موجب یک قطعنامه شورای امنیت و با حمایت خود آمریکا به تصویب رسید، نامشروع بودن این اقدامات را آشکار می‌سازد.»

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: «سایر اعضای دائم شورای امنیت و در واقع کلیه شرکای بین المللی نامشروع بودن تحریم‌های مذکور را تایید کردنده‌اند...". تحریم‌های بین المللی باید دارای اهداف قانونی و متناسب بوده و به شهروندان عادی آسیبی وارد نکند؛ این در حالی است که هیچ یک از معیارهای مذکور (در خصوص تحریم‌ها علیه ایران) رعایت نشده است.»

وی در این بیانیه ضمن تشکر از تلاش‌های جامعه بین‌المللی برای مقابله با قلدر مابی اقتصادی، از ابتکار عمل‌های اتحادیه اروپایی برای مقابله با این بی‌عدالتی هم از طریق دیپلماتیک و هم از طریق قوانین حمایت از شرکت‌های اروپایی در برابر تحریم‌های آمریکا، ابراز خشنودی و اظهار امیدواری کرده است که جامعه بین المللی بتواند یک صدا در برابر بروز یک جنگ تمام عیار اقتصادی ایستادگی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شعار فایده نداره، باید در عمل ثابت کنن

      پاسخ ها

      • یوناس حقی

        اینکه با آب و تاب گزارش رو شرح دادی خوبه ، اما فردا که این آقا درمورد نقض حقوق بشر درایران گزارش داد بازهم بازنشر میکنین !!؟؟؟

    • بدون نام

      باید دلمان را به این حرفها خوش کنیم.

    • ایران،بی عدالت

      چرتو پرت بیخیال فعلا ک قدرت دست امریکاست هیچکسم کاری نمیتون بکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج