جاباما
۷۶۲۱۳۲
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

خاتمی:رهبری می‌دانستند آمریکا پای برجام نمی‌ماند

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اسلام و منافع مسلمانان همیشه از خواص بی بصیرت و افراد نفوذی ضربه خورده و زیان دیده است.

خبرگزاری ایرنا: نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اسلام و منافع مسلمانان همیشه از خواص بی بصیرت و افراد نفوذی ضربه خورده و زیان دیده است.

حجت الاسلام سید احمد خاتمی دوشنبه شب همزمان با شهادت حضرت مسلم بن عقیل(ع) در نجف شهر سیرجان افزود: تاریخ بیانگر این حقیقت است که بی بصیرتی برخی خواص و خیانت افراد نفوذی موجب شهادت سفیر امام حسین (ع) در کوفه در آن برهه حساس شد.

وی با اشاره به سه عبرت تاریخی از شهادت حضرت مسلم (ع) افزود: اول اینکه نفوذی ها شهادت آن حضرت را رقم زدند و دوم بی بصیرتی و خیانت خواص در تنها گذاشتن ولایت و سوم رخ دادن حادثه جانگذار عاشورا بود.

امام جمعه موقت تهران با بیان برخی سهل انگاری ها در جریان توافقات برجام افزود : در هنگام توافق برجام ، رهبر معظم انقلاب تذکر داده بودند که اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا پای توافقات را به طور حتم امضا کند، چرا که رهبر بیدار ما می دانستند که رئیس جمهوری بعدی آمریکا پای این تعهدات نخواهد ایستاد و دیدیم همین عهد شکنی و ترفند به وقوع پیوست.

خاتمی با تشریح اصل پایبندی به ولایت و در مسیر امام قرار گرفتن گفت : رهبر معظم انقلاب می خواستند که اقتصاد ما با تکان های بیگانه ها به لرزه در نیاید.

وی اضافه کرد: طی ۴۰ سال گذشته هر زمان که در تنگنا بوده و بر اطاعت از ولایت اصرار داشته ایم ، پیروز میدان مبارزه با دشمن بوده ایم .

نماینده خبرگان رهبری گفت : این اطمینان را می دهم آیندگان ما پرچم اسلام را به حضرت صاحب الزمان(عج) خواهند سپرد و ما باید در مسیر حفظ اسلام استقامت داشته باشیم و هرگز از خط اسلام ناب محمدی و حریم دین جدا نشویم.

وی با تشریح سابقه دشمنی ها و تنوع راه های مقابله دشمنان با نظام اسلامی افزود : دشمن شیطنت های فراوانی می کند و در فضاهای مجازی چنین وانمود می سازد که پیروز میدان است و در این شرایط باید بیش از هر چیزی مراقب نفوذی ها ، افراد بی بصیرت و خیانت های خواص باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای خاتمی اول ما فقیراها رو سیر کن‌بعد بفکر جهان اسلام باش ماهم‌حمایت میکنیم. اول خودمون

    • شهرام

      جناب خاتمی عزیز . ای کاش مملکت ما فقط بدست رهبر اداره میشد . ای کاش رهنمودهای ایشون انجام میشد . اما افسوس که هر کسی در این مملکت رهنمود میدهد و فتوی صادر میکند . هنوز هم دیر نشده . اگه عده ای خاص که تعدادشان هم کم نیست ، سکوت کرده و بکار خود مشغول باشند ، آنگاه رهبر میتواند هم دهان امریکا را ببندند و هم مردم را نجات دهند . ولی افسوس که اینچنین نیست .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج