۷۶۲۱۳۵
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

هاشمی: اعضای شورای شهر تهران اختلافی ندارند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره وجود برخی اختلاف ها بین اعضای شورا گفت: چنین موضوعی وجود ندارد، اتفاقا اعضای شورای پنجم همدلی افراطی دارند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره وجود برخی اختلاف ها بین اعضای شورا گفت: چنین موضوعی وجود ندارد، اتفاقا اعضای شورای پنجم همدلی افراطی دارند.

محسن هاشمی روز سه شنبه در حاشیه هشتاد و یکمین جلسه علنی این شورا در پاسخ به سئوالی درباره رفتار و ادبیات ناپسند اعضا نسبت به یکدیگر افزود: من که از بالا به اعضای شورا نگاه می کنم همدلی می بینم.
وی افزود: به نظر می آید اعضا عاشق هم هستند و از قول من بنویسید که اعضای شورای پنجم همدلی افراطی دارند.

هاشمی در خصوص نحوه برخورد پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با شورا و برخی تذکرهای اعضا به وی تصریح کرد: وی مصاحبه خوبی در خصوص رأی گیری اخیر شورا داشته و اعلام کرد نظر شورا را قبول دارد و به نظر می آید حاشیه ای وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه در خصوص غیبت طولانی مدت زهرا نژاد بهرام (عضو شورا) بعد از تعطیلات تابستانی اظهارداشت: وی مرخصی گرفته و اینکه در مرخصی در خارج از کشور یا در داخل است اطلاعی ندارم.

وی با بیان اینکه اگر اطلاعاتی هم داشتم ارایه نمی کردم، گفت: من ملزم به امضای مرخصی بودم و مرخصی وی را امضا کردم.

هاشمی گفت: در جلسه امروز شورا کلیات و دو فوریت طرح جامع اخذ مطالبات شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: برخی اعضا معتقد بودند به دلیل اینکه تبصره های این دو فوریت زیاد است، نباید به صورت دو فوریتی مطرح شود و این دور زدن شوراست اما از سویی به خاطر اتمام زمان مصوبه شورا باید در این باره تصمیم گیری می شد.

هاشمی عنوان کرد: به دلیل اینکه بررسی این موضوع برای نخستین بار به این صورت بود به طور مفصل به آن پرداختیم و اعضا هر تجربه و نظری داشتند بیان کردند.

وی افزود: در نهایت طرح جامع دریافت مطالبات شهرداری تهران به تصویب رسید که براساس آن افرادی که به صورت نقد عوارض حوزه شهرسازی خود را پرداخت می کنند می توانند از تخفیف هایی معادل نرخ بهره مصوب بانکی برخوردار شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: از این پس به جای نماینده شورای استان، نماینده شورای تهران در هیات تطبیق فرمانداری حضور دارد که در جلسه امروز محمود میرلوحی به عنوان نماینده شورا در این هیات انتخاب شد.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص سخنان سید حسن رسولی (خزانه دار و عضو شورای شهر) درباره تصمیم گیری درباره ماندن و رفتن شهردار تهران( به علت اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان) و اینکه آیا ممکن است این صحبت مسائل را به حاشیه ببرد گفت: موضوعی که مطرح شد تأکید بر ثبات مدیریتی در شهرداری بود و اعلام شد همان طور که حکم شهردار تهران را وزیر اعلام می کند، در خصوص اینکه مصوبه مجلس شامل حال افشانی می شود یا خیر، وزیر کشور باید ورود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما هنوز نتونستید یه شهردار صاف واسه تهران پیدا کنید

    • بدون نام

      چکار میکنند‌به خطاهای قبل کاری ندارند درو ضع فعلی هم تحولی ایجاد نمیکنند هم اکنون منحل شود چه اتفاقی میافتد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج