۷۶۲۱۹۰
۲۳ نظر
۵۰۰۰
۲۳ نظر
۵۰۰۰
پ

پشت پرده خداحافظی سردار از تیم ملی

حمله چند تماشاچی به خانواده آزمون بعد از بازی ایران و اسپانیا در شهر کازان کلید خداحافظی سردار از تیم ملی و پافشاری او بر این تصمیم است.

ورزش‌سه: شوک بزرگ فوتبال ایران بعد از پایان رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ و درست در روزهایی که هواداران تیم ملی بابت نتایج خوب در روسیه سرخوش بودند، خداحافظی سردار آزمون بود. مهاجم ایرانی روبین کازان که تا چند ماه قبل همه از او به عنوان فردی یاد می کردند که می تواند با پیراهن تیم ملی رکوردهای زیادی را جابه جا کند، در جام جهانی روسیه توفیقی برای گلزنی پیدا نکرد.

این اما همه ماجرا نبود، از دست دادن یک فرصت گلزنی خوب مقابل مراکش کافی بود تا هواداران تیم ملی در روسیه و ایران به سردار حمله کنند و توهین هایی را به او و خانواده اش انجام دهند.

بعد از پایان دیدار ایران و اسپانیا این مساله شدت بیشتری گرفت و حجم بالای توهین ها به سردار در فضای مجازی حتی باعث شد تا او کامنت های اینستاگرامش را نیز ببندد. اشک های سردار در میکسدزون ورزشگاه کازان در پایان دیدار با اسپانیا هم به خوبی بیانگر این بود که او چقدر از مسائل پیش آمده ناراحت است. حتی آن روز گفته می شد سردار بعد از بازی در رختکن می خواسته از تیم ملی خداحافظی کند اما بازیکنان و کادرفنی مانعش شده اند.

حاشیه عجیب و بزرگ اما ساعتی بعد از دیدار ایران و اسپانیا رخ داد که کلید خداحافظی پرحاشیه آزمون از تیم ملی و پافشاری او بر تصمیمش است. اتفاقی که به خانواده آزمون برمی گردد و باعث شده سردار حتی درخواست جدید مسئولان فدراسیون برای بازگشت به تیم ملی جهت حضور در جام ملت های آسیا را نیز رد کند.

ماجرا از این قرار است که بستگان نزدیک سردار هنگام برگزاری جام جهانی در کازان حضور داشتند. آنها بعد از بازی با اسپانیا در حالی که سردار هم در اردوی تیم ملی بود، برای صرف شام به یک رستوران رفته بودند که با اتفاق عجیبی مواجه شدند. جمعی از هواداران تیم ملی که از بازی سردار ناراحت بودند، وقتی فهمیدند که خانواده این ملی پوش در رستوران حضور دارند، به آنجا رفته و شروع به فحاشی به این بازیکن کردند.

این اتفاق که چند دقیقه ای ادامه داشت، خانواده آزمون را به شوک فرو برد و حتی گفته می شود یکی از نزدیکان سردار در رستوران از حال رفته است. قصه آنقدر ادامه پیدا می کند که سردار حتی با کسب اجازه از کی روش اردوی تیم ملی را ترک کرده و نزد خانواده اش می رود و ظاهرا همانجا تصمیم نهایی خود برای خداحافظی از تیم ملی بعد از جام جهانی را می‌گیرد.

آزمون که همواره نشان داده به خانواده‌اش وابستگی شدیدی دارد بعد از فحاشی به خانواده اش در رستوران شهر کازان به نزدیکانش گفته بود بعد از دیدار با پرتغال خداحافظی می کند و همین اتفاق هم رخ داد.

با وجود اینکه بعد از انتشار تصمیم سردار تلاش های زیادی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال و کادرفنی تیم ملی برای بازگشت سردار انجام شده اما او هنوز راضی به این مساله نیست و حتی دعوت فدراسیون برای اعلام آمادگی جهت حضور در اردوهای قبل از جام ملت های آسیا را نیز کرد تا مشخص شود برای اجرای تصمیمش جدی است.

نکته قابل توجه این است که آزمون با وجود انتقادهای شدیدی که بعد از خداحافظی از تیم ملی شنید و جو منفی علیه او به وجود آمد، اما هیچ گاه علاقه ای به صحبت درباره فحاشی در رستوران کازان نداشت و شاید اگر او دلیل اصلی خداحافظی اش را بیان می کرد، اینقدر از این بازیکن انتقاد نمی شد.

همچنین آزمون یک عذر جدی دیگر برای عدم حضور در تیم ملی فوتبال دارد که این مساله هم قابل درج و طرح نیست.

حال باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقاتی پیرامون این بازیکن مطرح و تیم ملی رخ می دهد؛ بی تردید با توجه به آینده روشنی که طرفداران فوتبال برای آزمون در تیم ملی متصور شده بودند، برنگشتن او به تیم ملی اتفاق تلخی است و شاید آینده فوتبالی او را نیز به خطر بیندازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی شعورتر از تماشاگرای ایرانی نمیشه پیدا کرد

    • بدون نام

      کار اون آدم ها قابل دفاع نیست ولی
      الان میفهمیم که علی کریمی علی دایی علی پروین چه کسانی بودند

    • بدون نام

      هیچ کس حق نداره برای تیم ملی منت بزاره حتی کریس رونالدو هم باشه. همچین کسایی دیگه جایی توی تیم ملی نباید داشته باشن

    • سعید3161

      بعضی از طرفداران حد خود را نمیدانن؛فکر میکنن میتوانن به همه چیز دخالت کنن؛سردار هم مثل همه به خانوادش حساسیت دارد و این جوان رعنا وبا غیرت حق دارد در آرامش باشد

    • بدون نام

      همین کاوه زرایی بیارن خیلی هم بهتره از این نازک نارنجی ،طرفداراش الکی متن فحاشی ساختگی و مسئله ای که قابل طرح نیست میارن که... هیچ مسئله ای نبوده گند بازی کرده چهارتا فوش تو اینستاگرامش دادن بهش که چیز مهمی نبوده

    • حامی

      همچین میگه از نتایج ایران مردم خوشحال بودن یک لحظه فک کردم ایران قهرمان شده یا بجا ژاپن ایران از گروهش صعود کرده بود

    • بدون نام

      چه ربطی داره
      کلا بچه بازی درآورده

    • تاج

      مردم بی فرهنگ به شما چه ربطی داره اگه مردید خودتون برید بازی کنید ببینم چه غلطی میکنید، حالا گیر دادید به این جوان که چرا گل نزدی ، واقعا چرا اینقدر پست و عوضی هستند اینا که این فهاشی کردند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      به سلامت... مهاجم های واقعی میان توی ارنج تیم

    • بدون نام

      این تیم را مسی و رونالدو با همدیگر هم نمی توانند نجات دهند چه برسد به سردار .برو عمو خوش باش .این تیم تیم نمی شود .ضمنا شما هم چندان بازیکن درجه یکی نیستی در این کشور بگردی هزاران بهتر از شما هستند

    • بدون نام

      بربمیراحمق بااون بازیهای مسخرت وباعث صعودنکردن ایران وخداحافظی قوچی وبازی نکردن کاوه رضایی وسامان قدوس لیاقت ایران وایرانی بزرگ نداری بروهمون افغانستان عقب مونده کثیف مغول چای شیرین احمق بی غیرت بی عرض

    • بدون نام

      ورزش سه متوهم شده؟ سرخوش از نتایج بازیها که کاذب بود، بهانه مردم برای ریختن داخل خیابانها اینبار مردم مسئولان را گول زدند و هنوز تلویزیون فکر مینکه بخاطر نتایج بوده شادی مردم !!!در مورد رفتن در رستوران و فحاشی به خانواده آزمون کار بد و زشت که نمیدونم مقصر کی هست.؟ فرهنگ فحاشی رو پایان بدید

    • بدون نام

      شوک ؟؟؟؟؟ خبر ب این خوبی میگی شوککک!؟؟؟؟

    • سما

      انشالا بر نگرده

    • بدون نام

      بدرک ک رفت

    • رضا

      بمیر بابا شوک خخخخ

    • بدون نام

      به درک که نمیاد فدراسیون هم بیجا کرده که ازاین نونور دعوت کرده مگه کیه نکنه فکر میکنه کریس رونالدو یا امبامبه است برو بابا تاعمرداری همون لیگ بدردنخور روسیه جاته اخه هیچ جا نمیخوانت جوجه

    • بدون نام

      متاسفانه یه عده ای هستند که تو تمام مساعل میخوان کارشناس باشن و بجز توهین چیزی دیگه هم بلد نیستند من خودم از بازی سردار راضی نبودم چون مطمعن هستم تواناییش بیشتر است ولی خوب باید دید مربی ازش چی میخواسته شاید بخاطر نوع بازی تیم ملی سردار اون توانایی همیشگیش رو نداشته در کل بهتره بجای توهین منطقی باشیم و کسی رو بی مورد نرنجونیم.

    • بدون نام

      آفرین کار درستی کردی این کات شبیه کار کریم باقری در بازی با بحرین بود بارک الله عزت خود و خانوادتو به پول وشهرت ترجیح دادی یادت نره اون طرفدارها که در ورزشگاه ورستوران به تو و خانواده‌ات توهین کردند آشغالها ی کثیفی بیش نیستند

    • مرتضی60

      بهتر که رفت.

    • بدون نام

      ریشه تمام این حواشی برمیگرده به ادبیات زشت وسخیف پدرش درموردبرانکو

    • بدون نام

      اشتباه آزمون حضور افراطی در فضای مجازی و حاشیه های زندگی سلبریتی ست .
      یک ورزشکار حرفه‌ای تمرکزش باید روی ورزش و یک زندگی سالم بی حاشیه باشد .

    • Sana

      آخ
      چقدر بد
      کاش سردار برگرده به تیم ملی
      و کاش بقیه هم این پیام رو بخونن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج