۷۶۲۳۷۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

داستان رابطه پُر فراز و نشیب مورینیو و پوگبا

 منچستریونایتد باید مشکل میان مورینیو و پوگبا را حل کند.

وبسایت نود: منچستریونایتد باید مشکل میان مورینیو و پوگبا را حل کند.

ژوزه مورینیو در دوره دوم حضورش در چلسی، در تمجید از پل پوگبا او را "برج ایفل" توصیف کرد. اما در منچستریونایتد بعضی مواقع این طور به نظر می رسیده که مورینیو اصلاً تصوری از این تمجید خود ندارد، و مصمم است تا با پوگبا لجبازی کند!

البته که همیشه هم اینطور نبوده است. آپریل گذشته وقتی که یونایتد به لطف دو گل پوگبا موفق شد بازی ۲-۰ باخته مقابل سیتی را در اتحاد، با برد ۳-۲ عوض کند، مورینیو از صفت "شگفت انگیز" برای توصیف عملکرد پوگبا در آن مسابقه استفاده کرد.

در جام جهانی هم بعد از نمایش پوگبا در بازی مقابل بلژیک، عملکرد او را بسیار خوب همراه با پختگی درون مستطیل سبز توصیف کرد. نمونه های این چنینی در طی دو سال اخیر وجود دارند. اما در عین حال موردهای زیادی هم دیده شده که مورینیو لب به انتقادات تند گشوده است.

یکی از منابع نزدیک به مورینیو و منچستریونایتد عنوان کرده است؛ سرمربی پرتغالی در طول جام جهانی بارها روی این موضوع تاکید کرده است که فرم خوب پوگبا در تیم ملی فرانسه در طول تورنمنت به دلیل این بوده که او در طول ۴ هفته حضور در روسیه، ذهنش را معطوف و متمرکز به فوتبال کرده و از حواشی دور بوده است.

برخی از منابع نزدیک به پوگبا نیز مدعی هستند او در صورت مهیا شدن شرایط، به خروج از الدترافورد فکر می کند، برخی دیگر حتی یک گام جلوتر برداشته اند و مدعی هستند این بازیکن فرانسوی در پنجره های بعدی نقل و انتقالات، در تلاش است تا با کمک رایولا، راهی بارسلونا یا یوونتوس شود. گفته می شود پوگبا هم ناراحت است که برخی تصور می کنند او فقط به دنبال افزایش دستمزدش است.

داستان رابطه پُر فراز و نشیب مورینیو و پوگبا

اما از طرفی منچستریونایتد هم سخت روی موضعش مانده و قصد فروش پوگبا را ندارد. وودوارد مدیراجرایی باشگاه منچستریونایتد رابطه خوبی با رایولا دارد، او در تابستان ۲۰۱۶، سه موکل رایولا را به الدترافورد منتقل کرد. گفته می شود مذاکره و معامله با رایولا سخت و پیچیده است، اما آن چه واضح است او بهترین ها را برای موکلینش می خواهد. چنان که طبق گفته ها، مذاکرات برای انتقال پوگبا به یونایتد، دو ماه طول کشید زیرا رایولا کوچکترین جزییات را هم با وودوارد مورد بحث قرار داد.

وودوارد مدیر جاه طلبی است و تلاش زیادی کرد تا در تابستان ۲۰۱۶ پوگبا را به الدترافورد بازگرداند، او طرفدار این ستاره فرانسوی است و نمی خواهد بازیکنی را به که سختی برای جذبش تلاش کرد، راحت از دست بدهد. خصوصاً که برای فروش وی تحت فشار نیست، پوگبا تا سال ۲۰۲۲ با یونایتد قرارداد دارد.

حالا در شرایطی که وودوارد خواهان حفظ پوگبا است و بعید است ستاره فرانسوی هم یونایتد را برای فروش خود تحت فشار بگذارد، همه چیز به مورینیو باز میگردد، سرمربی پرتغالی باید تلاش کند بهترین بازی را از پوگبا بگیرد، شاید از این طریق رابطه این دو هم بهبود یابد و این به نفع یونایتد خواهد بود.

منابع نزدیک مدعی هستند دوستان پوگبا و همینطور اعضای خانواده اش در صحبت با مورینیو به او گفته اند که از پل پوگبا در پستی شبیه به آنچه در یوونتوس از او بازی گرفته می شد، بهره ببرد. اما پاسخ مورینیو تقریباً همیشه یک چیز بوده: او باید بهتر از این ها کار کند. مورینیو بر این باور است که پل پوگبا قادر است همه کار در زمین انجام دهد: پاس، گل، شوت، دفاع کردن. بنابراین انتظار دارد ستاره فرانسوی بیش از این ها در زمین خود را نشان دهد.

در عین حال گفته می شود بحث تضاد شخصیتی هم میان مورینیو و پوگبا وجود دارد. مورینیو در اواسط فصل قبل به مک تومینی فرصت درخشش داد و در توصیف از عملکرد او، این بازیکن جوان را یک فوتبالیست متواضع، بدون خالکوبی، بدون ماشین گرانقیمت و یا ساعت های مجلل لقب داد. توصیف هایی که برای پوگبا دقیقاً برعکس است.

داستان رابطه پُر فراز و نشیب مورینیو و پوگبا

مورینیو از ارزش و استعداد پوگبا درون زمین آگاه است. اما او بارها و بارها چه به صورت خصوصی و چه به صورت عمومی اعلام کرده که تنها به خاطر قیمت و ارزش مالی پوگبا، او را درون زمین و در ترکیب تیمش قرار نمی دهد. بازی دادن به مک تومینی در مسابقه حساس لیگ قهرمانان مقابل سویا، و نیمکت نشین کردن پوگبا، نمونه کاملی از این تفکر مربی پرتغالی است.

اتفاقات دو هفته گذشته نیز به همین ترتیب رقم خورد و داستان پر فراز و نشیب میان مورینیو و پوگبا تکرار شد. پوگبا سه روز بعد از بازگشت به تمرینات یونایتد، در ترکیب اصلی به میدان رفت و گل هم زد. اما بعد از مسابقه کاملاً اذعان داشت که از برخی مسائل ناراحت است. اما مورینیو پیش از بازی هفته دوم عنوان کرد؛ بیش از هر زمان دیگری از پوگبا راضی است.

اما روز یکشنبه در شکست ۳-۲ مقابل برایتون، این بار پوگبا، مورینیو را ناامید کرد. نمایش ضعیف پوگبا مقابل بازیکنان متوسط تیم برایتون، دوباره ثبات را در مورد بازی ستاره فرانسوی زیرسوال برد شاید هم اشکال از سمت مورینیو باشد. باید منتظر ماند و دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج