۷۶۲۴۲۷
۱۶ نظر
۵۰۱۲
۱۶ نظر
۵۰۱۲
پ

نماینده تهران: سوال این است که دولت چه می‌کند؟

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نمایندگان مجلس نمی‌توانند نسبت به فشارهای معیشتی جامعه بی‌تفاوت باشند و چیزی نگویند تا رییس‌جمهور و تیم اقتصادی دولت به شیوه‌ها و بهانه‌های مختلف از پاسخگویی به مجلس طفره برود.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نمایندگان مجلس نمی‌توانند نسبت به فشارهای معیشتی جامعه بی‌تفاوت باشند و چیزی نگویند تا رییس‌جمهور و تیم اقتصادی دولت به شیوه‌ها و بهانه‌های مختلف از پاسخگویی به مجلس طفره برود.

ابوالفضل سروش اظهار کرد: با توجه به نابسامانی‌های ارزی و اقتصادی فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم به شدت افزایش یافته است. برای آحاد مختلف جامعه سوال است که پس، دولت چه می‌کند؟ چرا بسته ارزی که اخیرا به اجرا درآمد، هفت ماه قبل به اجرا گذاشته نشد؟ مگر نمی‌دانستید خروج ترامپ از برجام آثار تورمی دارد، چرا اینقدر تعلل کرد؟

وی معتقد است: مدیران اجرایی تهدید دی ماه ترامپ به خروج از برجام و حتی خروج خرداد ماه ترامپ از برجام را باور نداشتند به همین دلیل هیچ برنامه پیشگیرانه‌ای تدوین و اجرا نکردند. مجلس به نمایندگی از موکلان خود در روز سوال از رییس‌جمهور از روحانی سوال خواهد کرد که دلیل این رفتار چه بود؟

وی گفت: بخشی از اعضای جبهه پایداری و بخشی از نمایندگان فراکسیون امید با دو نیت مختلف طرح سوال از رییس‌جمهور را دنبال کردند، جبهه پایداری برای فشار بر دولت و فراکسیون امید برای افشای واقعیات پشت پرده و البته بسیاری از نمایندگان اصولگرا و اصلاح‌طلب مجلس با هیچ نیت سیاسی این سوال را دنبال نکردند بلکه حقیقتا دنبال پاسخ‌یابی دلایل کندی دولت در واکنش به نابسامانی‌های اقتصادی و ارزی هستند. ما از رییس‌جمهور می‌خواهیم جواب مردم را بدهد که «چر؟ا» .

این عضو کمیسیون اجتماعی ادامه داد: نمی شود که مردم مثل اسپند روی آتش بالا و پایین بپرند و دولت واکنش کند و منفعلانه نسبت به مشکلات و چالش‌های عدیده آنان داشته باشد. حداقل رفتاری که باید با دولت‌مردان شود، سرزنش و توبیخ کردن آن‌هاست.

وی متذکر شد: وظیفه مجلس نظارت بر عملکرد مسؤولان اجرایی است و برای انجام این وظیفه با قوت از ابزار سوال از رییس‌جمهور و استیضاح وزرا استفاده می‌کند و این کار را کاراترین راه حل برای کنترل نابسامانی‌های اقتصادی می‌داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سوال اینست که موانع سر راه دولت از دوستان نادان است یا از دشمنان فرضی

    • بدون نام

      شعاردادن وعمل نکردن دردی ازمردم دوا نمیکند.شماها با بی تفاوتی وبی رغبتی ملت را به فنا بردید.ای کاش امام وآقای خلخالی در این برهه اززمان درقیدحیات بودند.افسوس...

    • منصور

      دولت معلومه چه میکند داره تیکه تیکه ف‌شار میده
      ....

    • بدون نام

      فقط حرف حرف حرف وشعار شعار وشعار ودر مجلس دعوا های زرگری ملت خودشان را گذاشتهاند سرکار بی وجدانها این همه فریاد زدند تک تک شان هیییییییچ خروجی نداشت پول مردم را بخورید بخورید حرام خوری حلال است حلال است این همه خودتان را تیکه پاره کدید کو خروجی اوضاه بر گشت نقطه صفر مگر عمر را میشود برگرداند از اول شروع کرد نسل فرزندانمان وجوانی شان به فنا رفت ولی خوش بحال شما مجلسی ها فرزندانتان رو به جلو با هدایت شما رفتند وچوب در آستین ما کردید باریکلا به غیرتتان حلال است برای شما حرام است برای ملت ایران دو تابعتی هم که هستید دیگه چه از این بهتر حلال است حلال کی خداوند تقاص ملت را از شماها خواهد گرفت صبرش بسیار است ما عمر مان کوتاه جهنمی که شما درست کردید برای مردم دستتان طلا

    • بهروز

      هیس آرام صحبت کنید که مسئولین دولتی از خواب بیدار نشنوند

    • بدون نام

      دولت ایران به بخور بخور خودش ادامه میدهد ملت هم براش مهم نیست

    • بدون نام

      دولت در حال تفریح و خوشگذرانی و فرافکنی و ملت در فقر و بدبختی

    • مشایی

      ترامپ یک سال قبل گفته بود من از برجام خارج میشوم و کلی وقت داد ولی روحانی و نوبخت و کل دولت خودشان را به خواب زده بودن و هیچ کاری نکردند و حالا هم همه بار تحریم را به دوش مردم انداختند اصلا بود و نبودشان به درد میخورد یا حتی نبودشان بهتر است.

    • صادقی

      اقای نماینده دوره بعد هیچکدام رای نمیارین!!!!!
      مردم مردم نکن!

    • بدون نام

      ملت را روز بروز بیچاره تر میکند چی میکند جیب ملت میزنه

    • TRAMP.GON

      اتفاقا سوال مردم دو عدد هست همین که دولت چه میکند و جالب تر اینکه همه فقط حرف میزنند ۶ سال حرف زدن و مردم خسته شدن.
      سوال دوم.مجلس چرا هیچ اقدامی نمیکند اگر امضا میدهند برای استیضاح چرا پس میگیرند مگه امضا ها روی عقل و اندیشه نیست پس چطور عقل و اندیشه خود را با پس گرفتن امضا زیر سوال میبرن به عقیده من تمام دو گروه باید پیش دکتر بروند چون همین گونه که بگذرد چیزی از ایران و ایرانی باقی نمی ماند.

    • بدون نام

      والله چه عرض کنم ، دولت در تعطیلات بسر میبرد وبه تنها چیزی که در ممالک اروپائی عمل میکنند ایشان قادر به عمل نیستند .مکرر یه موردی رو مثل حباب سکه و دلار و مسکن و کشف محموله ها و انبارهای محتکرین و معیشت مردم با نرمی تمام گرانی رو به خورد ملت دادند و (مثال آش خالته بخوری پاته نخوری پاته ) رو به سرانجام رسوندند و از جمله معروف امام فقط نامش باقی مانده ، ایضاً مرفهین بی درد رو میگم ، با این وضع به یکهفته آن مقام مسول بانک مرکزی اشاره کنم که فرمودند در یک هفته آینده نرخ ارز پائین میاد ، حرف زدن و دستور همه بلدند بدهند کو اجرای قانون انقلابی در این برهه حساس که بر آبان هم داریم نزدیک میشیم ودیگه همه میودنند تمامی اقلام با وضع موجود سیر گاملاً صعودی خواهد داشت در سی سال گذشته شده کالائی بالا بره و بعد قیمت آن مثل حباب شکسته بشه ، ابداً کام مردم رو تلختر نکنید تا دیر نشده بفکر مردم باشید که پا برهنه های ولی نعمت گفته حصرت امام (ره) اوضاعشون بدتر نشه ، کدام مسئول مستاجر و لنک وجه تو جیبشه که بفکر مردم باشه با وعده و وعید که کار درست نمیشه . حرفم زیاده و از حوصله ام خارج ، فقط همه با امید زنده اند .

    • جهرمی

      اقای نماینده دولت شما ومردم راخاب کرده وبچاپ بمال راه انداخته ومردم را بدبخت کرده ودهان بعضی ازشماها راباپول بسته

    • حسین

      طرح سوال از رئیس جمهور ابراز وجودی بیش برای قوه مقننه نیست وتاثیر در روند اداره کشور نخواهد داشت اگر این طرح سوال تا روز مورد نظر به قوت خود باقی باشد بیک خوش وبش نمایشی مبدل خواهد شد اگر هم بهر دلیل برگزار نشود که احتمال آن است باز هم اتفاق خاصی نیفتاد ه است خلاصه جلسه پرسش وپاسخ چه برگزا ر شود وچه نشود وضع معیشت واداره کشور تغییر نخواهد کرد

    • بدون نام

      دولتی که اعضایش دردورنج مردم راباورندارند هیچ برنامه ای برای پیشگیڔی نداشته وندارد اگر چندماه مثل مردم عادی باماهی زیردومیلیون زندگی می کردند شایدازخواب شیرین اشرافیت بیداروچاره ای برای دل سوخته مردم پیدامی کردند

    • بدون نام

      دولت گرانی ببار میاره کار کمی نیست خیلی سخته
      .شب وروز ادم و میگیره وقت کم میارن به کارها دیگه برسند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج