جاباما
۷۶۲۴۶۸
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش باشگاه تراکتورسازی به جذب رامین رضاییان

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز قصد دارد یک مدافع را به جمع بازیکنان خود اضافه کند که عنوان شده بازیکن مد نظر سرخپوشان تبریزی بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی است.

خبرگزاری مهر: محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز با خرید بازیکنانی نظیر مسعود شجاعی و اشکان دژاگه نشان داد بودجه زیادی را برای موفقیت سرخپوشان تبریزی در رقابت های فصل پیش رو در نظر گرفته است.

وی که هنوز قصد دارد تیم رویایی تراکتورسازان را با سرمربیگری جان توشاک تکمیل کند تصمیم به جذب یک مدافع تیم ملی دارد. از این رو نام هایی همچون احسان حاج صفی و رامین رضاییان برای حضور در تراکتورسازی مطرح می شود.

رامین رضاییان که قراردادش با باشگاه اوستنده بلژیک به اتمام رسیده به همراه احسان حاج صفی که به همکاری خود با المپیاکوس یونان خاتمه داده است گزینه های اصلی تراکتورسازی هستند. مالک باشگاه تراکتورسازی قصد دارد مذاکره با مدافع مدنظرش را در دفتر کاری خود در استانبول و به دور از حاشیه دنبال کند.

حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص احتمال حضور این دو بازیکن در تراکتورسازی تبریز به خبرنگار مهر گفت: آقای زنوزی کارگروهی را برای انجام امور نقل و انتقالاتی درنظر گرفته است تا بتوانند به دور از هرگونه حاشیه، امور مربوطه را انجام دهند. حتی من هم در جریان جزئیات این مذاکرات نیستم و نمی توانم به صراحت درباره این دو بازیکن ارزشمند تیم ملی نظر بدهم.

وی ادامه داد: به همین خاطر مذاکره با حاج‌صفی و حتی رضاییان را نه تایید می کنم و نه تکذیب. در جلسات متعددی که مدیران باشگاه با کادرفنی داشته اند قرار بر جذب یک مدافع شد که احتمالا تکلیف این خرید هم تا چند روز آینده مشخص می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • reza

      یاشاسین تیراختور

    • reza

      فقط تیراختور

    • بدون نام

      جناب آقای زنوزی تورا بخدا اینقدر پول اضافی ومیلیارد میلیارد پول داری به جای این که هفت میلیارد به یک جوان که هنوز اول راهشه ببخشی، آقاجون ازاون میلیارد چندصدمیلیون به ماده بلکه درآخرعمری ماهم ازشرمندگی خانواده وهم ازمستاجری خلاص بشم ودعا گوی شما باشیم

    • بدون نام

      جناب آقای زنوزی تورا بخدا اینقدر پول اضافی ومیلیارد میلیارد پول داری به جای این که هفت میلیارد به یک جوان که هنوز اول راهشه ببخشی، آقاجون ازاون میلیارد چندصدمیلیون به ماده بلکه درآخرعمری ماهم ازشرمندگی خانواده وهم ازمستاجری خلاص بشم ودعا گوی شما باشیم

    • بدون نام

      اقای زنوزی عقلتو از دست دادی این بازیکن ها یک دهم این قیمت ها نمی ارزند کاری نکن که فردا به ریش آذری ها بخندند، بهتره با این پولها یه خیریه درست کنی که تا ابد به گردم خدمت و به تو رحمت باشد در ضمن یادت نره از پول همین مردم به اینجا رسیدی همه می‌دانند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج