جاباما
۷۶۲۴۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسن‌زاده: استقلال بازیکن طراح و خلاق نیاز دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان را یک پله برای عبور از تیم السد و دیداری تدارکاتی خوب در آستانه بازی با این تیم قطری می‌داند.

خبرگزاری میزان: رضا حسن‌زاده درباره دیدار پیش‌روی استقلال مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: بازی با فولاد یک پله است برای عبور از سدِ السد قطر. این دیدار می‎تواند بازی تدارکاتی برای استقلال به حساب بیاید تا نقاط ضعف و قوتش را پیدا کند. با این کار استقلال می‎تواند مقابل السد به نتیجه برسد و آسیب نبیند.

وی افزود: اتفاقی که سرمربی، تیم و هوادار را اذیت می‎کند، دست پیدا نکردن شفر به ارنج اصلی استقلال است. چیدمانی که شفر انجام می‎دهد، نشان می‏‌دهد که او هنوز بازیکنان را محک می‎‏زند تا ببیند که آیا می‎توانند در این پست بازی کنند یا خیر. در بازی هفته گذشته مقابل پارس جنوبی هم چیزی که خیلی به چشم می‎آمد، ناهماهنگی خط هافبک استقلال بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: مقابل پارس جنوبی حق استقلال باخت نبود. این نکته را هم باید در نظر گرفت که استقلال هنوز به شرایط آرمانی فصل گذشته نرسیده است. این تیم یک سری بازیکن از دست داده و یک سری بازیکن جدید هم به خدمت گرفته است. در این شرایط به هرحال ناهماهنگی در تیم وجود دارد.

سن‌زاده در پاسخ به این سوال که «آیا سه بازیکن خارجی جدید استقلال می‏توانند حایگزین بازیکنان جدا شده مانند ابراهیمی و تیام باشند»، گفت: هنوز زود است در خصوص بازیکنان جدید نظر بدهیم. این بازیکنان نیاز به زمان دارند. حداقل ۷،۸ بازی باید بگذرد تا بتوان در مورد آنها نظر داد. استقلال یک هافبک طراح و خلاق می‌خواهد که فعلاً ندارد. بازیکن خلاق تیم استقلال الان وریا غفوری شده که او هم نمی‎تواند این کار را به درستی انجام بدهد.

حسن‌زاده با اشاره به دیدار پیش‎روی تیم استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد، عنوان کرد: حیف است استقلال با آن همه مشکلاتی که فصل گذشته داشت و با این شرایط سخت به جمع ۸ تیم صعود کرد، به نیمه نهایی نرسد. فکر می‎کنم استقلال با یک چیدمان خوب و فکر درست در بازی با السد، می‎تواند راحت نتیجه بگیرد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج