جاباما
۷۶۲۵۲۷
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

روسیه: به تحریم‌های آمریکا پاسخ می‌دهیم

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، مسکو پاسخ تحریم‌های آمریکا را می‌دهد و تصمیم دارد به پاسخ‌های خود به گونه‌ای ادامه دهد که به منافع روسیه ضرری وارد نشود.

خبرگزاری ایسنا: وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، مسکو پاسخ تحریم‌های آمریکا را می‌دهد و تصمیم دارد به پاسخ‌های خود به گونه‌ای ادامه دهد که به منافع روسیه ضرری وارد نشود.

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: ما با رویکردی خصمانه و تند آمریکایی‌ها در تعامل با مشکلات دو جانبه و بین‌المللی و رویکردی در چارچوب برنامه‌های سازنده روبه‌رو هستیم اما روسیه پاسخ می‌دهد و به پاسخگویی خود به این تحریم‌ها به شیوه‌ای ادامه می‌دهد که منافعش ضرری نبیند.

ریابکوف خاطرنشان کرد: هیچ توجیهی برای اعمال تحریم‌ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: بهانه‌ای که آمریکایی‌ها امروز علیه ما استفاده می‌کنند نقض محدودیت‌هایی است که آنها بر صادرات مشتقات نفتی کره شمالی و پرونده "حملات سایبری" اعمال کرده‌اند و هیچ توجیهی یا دلیلی برای اعمال تحریم‌ها وجود ندارد و اینها تنها اشاره خبیثانه هستند.

وزارت تجارت روسیه نیز اعلام کرده که مقام‌های این کشور اقدامات متقابلی را در جهت پاسخ به تحریم‌های آمریکا ارائه کرده است.

این وزارتخانه اعلام کرده که آمریکا علیه صادرات کالاهای دو منظوره از آمریکا به روسیه که بر بسیاری از صنایع اثر می‌گذارد، ممنوعیت وضع کرده است. بنابراین از کمپانی‌های روس در این مساله حمایت می‌شود تا کمتر ضرر ببینند.

اخیرا، دولت واشنگتن اعلام کرده بود که تحریم‌های جدیدی علیه روسیه بابت احتمال استفاده این کشور از تسلیحات شیمیایی در سالزبری و مسمومیت جاسوس سابق دوجانبه روس و دخترش وضع کرده است.

این بسته تحریمی جدید شامل ممنوعیت صادرات وسایل الکترونیکی و قطعات دو منظوره به روسیه می‌شود. دور بعدی این تحریم‌ها شامل ممنوعیت علیه پروازهای شرکت هواپیمایی روسی آئروفلوت، محدودیت در روابط دیپلماتیک و توقف صادرات آمریکا به روسیه می‌شود.

واشنگتن گفته اگر تایید شود که روسیه دیگر از تسلیحات شیمیایی یا بیولوژیکی استفاده نمی‌کند، این تحریم‌ها برداشته می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بده فقط دست از سر مردم ایران بردار

    • بدون نام

      واقعا خنده داره . مثلا روسها برای تحریم چی دارن !!!!

    • بدون نام

      روسیه هیچ غلطی نمیتواند بکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج