۷۶۲۶۸۸
۸۲ نظر
۲۰۰۷۲
۸۲ نظر
۲۰۰۷۲
پ

چهره‌هایی که اکسیر جوانی نوشیده‌اند و هرگز پیر نمی‌شوند

چهره‌های سرشناسی را سراغ داریم که چندین دهه است همچنان زیبا و جذاب باقی مانده‌اند و به قول قدیمی‌ها همانند قالی کرمان به هر اندازه که عمر آن‌ها بیشتر می‌شود به همان اندازه هم زیبا‌تر و جذاب‌تر می‌شوند.

برترین ها - ترجمه از محمد مالکان: چهره‌های سرشناسی را سراغ داریم که چندین دهه است همچنان زیبا و جذاب باقی مانده‌اند و به قول قدیمی‌ها همانند قالی کرمان به هر اندازه که عمر آن‌ها بیشتر می‌شود به همان اندازه هم زیبا‌تر و جذاب‌تر می‌شوند.

این سلبریتی‌ها به اندازه‌ای جوان و سرزنده هستند که انسان با خود فکر می‌کند شاید چشمه حیات را پیدا کرده‌اند و اکسیر جوانی این چشمه را نوشیده‌اند. به همین دلیل قصد داریم ببینم راز جوان ماندن این سلبریتی‌ها در چیست.

با این حساب در ادامه با هم نگاهی به فهرست سلبریتی‌هایی خواهیم داشت که در عرض یکی دو دهه اخیر روزگارِ گرد پیری روی چهره آن‌ها نریخته است و شاداب‌تر و جوان از گذشته به زندگی خود ادامه می‌دهند.

۱. جنیفر لوپز

چهره‌هایی که اکسیر جوانی نوشیده‌اند و هرگز پیر نمی‌شوند

این ملکه بی‌ چون و چرای دنیای سلبریتی‌ها اکنون به دهه پنجاه زندگی خود نزدیک می‌شوند اما همانند یک بانوی ۲۰ ساله جوانی خود را حفظ کرده است. جنیفر لوپز راز جوانی خود را یوگا و مدیتیشن می‌داند و به‌رغم زندگی پرمشغله‌ای که دارد اما باز هم هر روز این تمرین‌ها را انجام می‌دهد.

ملکه موسیقی و سینما وسواس زیادی در خصوص خورد و خوراکش دارد و نوشیدن الکل، غذاهای سرخ‌کردنی و چربی دار را ممنوع کرده است. جنیفر لوپز میانه خوبی با خوراکی‌های کافئین‌دار ندارد و هرگز لب به دخانیات نزده است. جالب است بدانید جنیفر لوپز حتی به خواب خود هم اهمیت زیادی می‌دهد و روزانه دست‌کم ۱۰ ساعت می‌خوابد.

۲. جرد لتو

چهره‌هایی که اکسیر جوانی نوشیده‌اند و هرگز پیر نمی‌شوند

باورتان می‌شود این سلبریتی خوش‌تیپ چشم‌آبی چیزی حدود ۴۶ سال عمر داشته باشد؟ درست است جرد لتوی دوست‌داشتنی با ۴۶ سال سن هنوز هم جوان و خوش‌اندام باقی‌مانده است. دلیل این امر را شاید بتوان در رژیم‌غذایی لتو دانست که گیاه‌خواری را در پیش گرفته است.

جرد لتو وسواس زیادی برای رژیم‌غذایی دارد و به غیر از گیاهان سالم و مغذی لب به چیز دیگری نمی‌زند.

۳. گوئن استفانی

چهره‌هایی که اکسیر جوانی نوشیده‌اند و هرگز پیر نمی‌شوند

جالب است بدانید چیزی حدود ۲۳ سال از اولین ترانه موفق گوئن می‌گذرد و این سلبریتی جذاب و موفق پس از گذشت ۴۶ سال از عمر خود هر روز بیشتر از دیروز جوان‌تر نشان می‌دهد.

گوئن استفانی دوست‌داشتنی سبک‌زندگی سالم را راز اکسیر جوانی خود می‌داند و خوردن غذاهای ارگانیک و ورزش را همیشه در برنامه روزانه این سلبریتی پرطرفدار شاهد خواهید بود. گوئن استفانی پوستی ابریشمی و نرم دارد و برای رسیدگی به پوست خود همیشه از کرم‌های ضدآفتاب استفاده می‌کند و با لوسیون‌های مرطوب کننده فرآیند آبرسانی پوست را انجام می‌دهد.

۴. هالی بری

چهره‌هایی که اکسیر جوانی نوشیده‌اند و هرگز پیر نمی‌شوند

هالی بری نه تنها پوستی شاداب و ظاهری زیبا دارد بلکه اندام این بانوی ۵۱ ساله هالیوود نیز همیشه متناسب و خوش‌تراش بوده است. هالی بری به لحاظ سلامت با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند و به بیماری دیابت مبتلاست اما این امر باعث نشده تا بی‌خیال سلامتی و زیبایی خودش شود و با پایبند بودن به یک رژيم‌غذایی سالم و مفید سعی کرده تا همیشه اندامی متناسب و چهره‌ای جذاب داشته باشد. هالی بری هفته‌ای ۳ بار ورزش‌های هوازی انجام می‌دهد و دستی در بوکس دارد.

۵. گوئن پالترو

چهره‌هایی که اکسیر جوانی نوشیده‌اند و هرگز پیر نمی‌شوند

این چهره‌سرشناس را مدت‌هاست که می‌شناسیم اما گوئن زیبارو به هر اندازه که بیشتر پا به سن می‌گذارد به همان اندازه جوان‌تر می‌شود. فرزند پالترو مدتی پیش سقط شد و همین امر باعث شد تا پزشک او رژیم‌غذایی ویژه‌ای را به وی پیشنهاد بدهد. در این رژیم‌غذایی تمامی خوراکی‌های مضر حذف شده است و خبری از نان، مشروبات الکلی و شکر در خورد و خوراک پالترو نیست.

گوئن شخصاً علاقه زیادی به خوردن غذاهای سالم دارد و در همین زمینه کتابی نیز منتشر کرده است. این سلبریتی‌ جذاب و موفق هالیوود هفته‌ای ۵ بار به مدت یک ساعت و نیم ورزش می‌کند و برای آرایش چهره‌اش از مواد آرایشی ارگانیک کمک میگیرد تا پوست صورتش صدمه‌ای نبیند. در کنار این موارد گوئن پالترو جز معدود سلبریتی‌هایی است که علاقه زیادی به آرایش‌ ندارد و بیشتر مواقع بدون آرایش جلوی دوربین ظاهر می‌شود.

۶. کیانا ریوز

چهره‌هایی که اکسیر جوانی نوشیده‌اند و هرگز پیر نمی‌شوند

کیانا ریوز که وارد پنجاه و دومین سال زندگی خودش‌ شده‌است هنوز جوان و جذاب است و به غیر از چند رشته تار موی سفید در ریش‌هایش خبری از گرد پیری در چهره این سلبریتی نیست. کیانا ریوز علاقه زیادی به تمرین‌های سخت ورزشی دارد و از طرفداران پروپاقرص موج‌سواری و سوارکاری است.

کیانا ریوز را نمی‌توان به عنوان یک گیاه‌خوار تمام‌عیار قلمداد کرد اما غذاهای طبیعی و گیاهی را به سایر خوراکی‌ها ترجیح می‌دهد.

۷. کیت وینسلت

چهره‌هایی که اکسیر جوانی نوشیده‌اند و هرگز پیر نمی‌شوند

بیشتر ما ایرانی‌ها و سایر مردم دنیا کیت دوست‌داشتنی را با فیلم پرآوازه تایتانیک شناختیم. جالب است بدانید کیت وینسلت زمانی که در فیلم تایتانیک حضور داشت ۲۱ ساله بود و از آن زمان تاکنون که به سن ۴۰ سالگی رسیده است به لحاظ ظاهری تغییر چندانی نکرده و همچنان جوان، جذاب و خوش‌سیما باقی‌مانده است.

جالب‌تر اینکه کیت وینسلت خودش را به رژیم‌غذایی خاصی پایبند نمی‌داند و به غذاهای خانگی علاقه زیادی دارد. به همین دلیل اگر فرصتش باشد از پخت و پز بدش نمی‌آید. کیت وینسلت اهل آرایش‌های سنگین و غلیظ نیست و همین امر را می‌توان یکی دیگر از دلایل جوان ماندن این چهره سرشناس هالیوود دانست.

۸. لیو تایلر

چهره‌هایی که اکسیر جوانی نوشیده‌اند و هرگز پیر نمی‌شوند

معصومیت از نگاه لیو تایلر می‌بارد و با توجه به اینکه در ۳۸ سالگی به‌سر می‌برند هنوز هم نگاه دختران نوجوان را در چشمان او می‌توان پیدا کرد. لیو تایلر علاقه زیادی به استفاده از ترکیبات آرایشی ندارد اما در استفاده کرم‌ها و لوسیون‌های مراقبت از پوست چیزی کم نمی‌گذارد و به دلیل رژيم‌غذایی متعادلی که دارد همیشه اندامش متناسب و خوش‌ترکیب است.

لیو تایلر علاقه زیادی به دوچرخه سواری دارد و به لطف این ورزش تناسب اندام خود را حفظ می‌کند.

۹. گابریل یونیون

چهره‌هایی که اکسیر جوانی نوشیده‌اند و هرگز پیر نمی‌شوند

سن و سال این سلبریتی‌ که همیشه لبخند بر لب دارد را نمی‌توان از روی چهره‌اش تشخیص داد. یونیون اکنون در ۴۵ سالگی به سر می‌برد اما روحیه شاداب و چهره‌ سرزنده وی باعث می‌شود فکر کنید هنوز ۲۰ ساله است.

گابریل یونیون علاقه زیادی به معاشرت با مردان جوان‌تر از خودش دارد و اعتقادی به آرایش روزانه ندارد. این بانوی خوش‌سیمای هالییود روانه ۱.۴۵ لیتر آب می‌نوشند تا پوستش همیشه شاداب و ابریشمی باقی بماند.

۱۰. الیجا وود

چهره‌هایی که اکسیر جوانی نوشیده‌اند و هرگز پیر نمی‌شوند

الیجا وود که این روزها سی و هفتمین سال زندگی خود را پشت سر می‌گذارد، با مجموعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت می‌شناسیم. این هنرپیشه موفق در زمان فیلمبرداری ارباب حلقه‌ها چیزی حدود ۱۸ سال داشت و چهره ۳۷ ساله‌اش با آن دوران فرق چندانی نمی‌کند.

الیجا وود اشاره‌ای به اکسیر جوانی که به کمک آن توانسته است تا این حد جوان بماند نکرده است اما کاملاً مشخص است رژیم‌های غذایی سالم و ورزش توانسته است الیجا را جوان‌تر از گذشته نشان دهد.

۱۱. اوا مندس

چهره‌هایی که اکسیر جوانی نوشیده‌اند و هرگز پیر نمی‌شوند

این الهه‌ زیبای هالیوود که فیلم‌های خوب و خاطره‌انگیزی را در کارنامه‌اش دارد به جای اینکه پا به سن بگذارد روز به روز جوان‌تر می‌شود. اوا مدنس روز خود را با یک لیوان آب لیموی نیم‌گرم شروع می‌کند و در رژيم غذایی او خبری از قهوه و کافئین نیست.

مندس وسواس زیادی برای زیبایی چهره خود دارد و با بهترین محلول‌ها پوست صورت خود را می‌شوید. اوا مندس ورزش و خوردن غذاهایی که گوشت کمی در آن‌ها وجود دارد را راز زیبایی خود می‌داند.

۱۲. جنیفر آنیستون

چهره‌هایی که اکسیر جوانی نوشیده‌اند و هرگز پیر نمی‌شوند

این بازیگر خوش‌خنده و مهربان هالیوود را با سریال فرندز می‌شناسیم. آنیستون زمانی که اولین قسمت سریال فرندز پخش شد ۲۵ سال بیشتر نداشت و به‌رغم اینکه این روزها تولد ۴۹ سالگی‌اش را جشن می‌گیرد اما باز هم همان دختر ۲۵ ساله جذاب و خنده‌رو باقی‌مانده است.

آنیستون حسابی اهل ورزش و خوردن غذاهای سالم است. جنیفر صبح‌ها پس از بیدار شدن ویتامین‌های مورد نیاز بدن را حتماً میل می‌کند و سرکه سیب طبیعی از رژیم‌غذایی صبح‌های آنیستون حذف نمی‌شود.

جنیفر آنیستون در کنار اهمیت زیادی که به سلامتی‌اش می‌دهد توجه به‌خصوصی به گیسوان خود هم دارد و همین امر باعث شده است کمند گیسوان جنیفر آنیستون زیبایی و جوانی چهره‌اش را دو چندان کند.

۱۳. فارل ویلیامز

چهره‌هایی که اکسیر جوانی نوشیده‌اند و هرگز پیر نمی‌شوند

این خواننده سرشناس با ترانه هپی توانست جهانی شود و آوازه‌اش را حتی به ایران هم برساند. فارل ویلیامز که این روزها ۴۵ سال دارد راز جوانی‌اش را حفظ روحیه شاداب خود می‌داند. این خواننده خوش‌آوازه هر روز صورت خود را با آب سرد می‌شوید و کرم‌های رسیدگی به پوست را همیشه استفاده می‌کند.

۱۴. انریکه ایگلسیاس

چهره‌هایی که اکسیر جوانی نوشیده‌اند و هرگز پیر نمی‌شوند

انریکه به ۴۰ سالگی نزدیک می‌شود اما هنوز هم چهره‌ای جوان و جذاب دارد و هر روز جوان‌تر از دیروز می‌شود. ایگلسیاس اشاره‌ای به راز جوانی خود نکرده است اما بسیاری بر این باورند عشق میان ایگلسیاس و آنا کورنیکوا، ستاره سرشناس تنیس باعث شده است انریکه همیشه روحیه جوان خود را حفظ کند و همیشه شاداب و سرزنده باشد.

در این قسمت به پایان فهرست سلبریتی‌هایی رسیدیم که اکسیر جوانی نوشیده‌اند و هرگز پیر نمی‌شوند، پیشنهاد میکنیم اگر شما هم چهره‌های سرشناس داخلی یا خارجی را می‌شناسید که گرد و غبار پیری نتوانسته است جوانی را از چهره آن‌ها بگیرد. در قسمت نظرات نام این سلبریتی‌ها را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      پول...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته پول که هست ولی همشون گریم های خفن میشن

      • بدون نام

        اتفاقا کیت وینسلت همیشه از سن اش بیشتر نشون میده

      • بدون نام

        از نزدیک باید دیدشون،همینطوری هم معلومه که خیلی پیر شدن،کلا اروپایی ها به خاطر مدل پوستشون خیلی بیشتر از سنشون به نظر میان

      • بدون نام

        بعضیشون اینقدر عمی زیبایی کردن که با عکس قدیمیشون مقایسه کنی انگار یه نفر دیگه است

      • بدون نام

        هیچ ربطی به پول نداره به ژنتیک ربط داره و بعد هم به نوع تغذیه و سبک زندگی.بعضیها بطور ژنتیکی خیلی تدریجی و کم پیر میشن .مثلا بین ده پونزده سالشون تفاوت عمده ای نیست.خانواده ما اینطوریه .با اینکه هم بی پول بودیم هم انواع مصیبتها رو داشتیم ولی همیشه کمتر از سنمون به نظر می رسیم

      • حسن

        یه وقت از بین شما کسی نگه به آرامش درونی هم ربط داره!!؟

      • شامیرام

        شاید باورتان نشود , اما بیشتر هنرپیشه ها و مدل ها و خواننده ها فرازمینی هستند . کلیپ های چشمان کروکودیل آنها که در یوتوب منتشر شده است نشان می دهد که آنها انسان معمولی نیستند .

      • شامیرام

        دوستان محمدعلی پیروانی را یادتان رفت و برادرش شاه غلام پیروانی

    • بدون نام

      تو ایران خودمون کلی اینطوری هست..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بزنم به تخته .نیکی کریمی

    • sami

      گوئن پالترو که خیلی شکسته شده پنجاه به بالا میخوره

      پاسخ ها

      • سویل

        دقیقا

      • بدون نام

        بالای پنجاه سال پوست آدمها شل میشه و می ریزه .این آدم کجا پوستش ریخته ؟ فقط پیشونیش چروک خورده که پسرهای بیست ساله هم رو پیشونیشون چروک دارند!!

      • بدون نام

        گوئن پالترو تو فیلم اما خیلی دوست داشتنی و زیبا بود چرا تنهاست و ازدواج نکرد؟"

    • مریم خانوم

      نخیییر!!! اکثرا یا گریم میکنن یا عمل عکساشونم که آپ میکنن فوتوشاپه!

      پاسخ ها

      • ملینا

        همش فوتوشاپ فوتوشاپ بابا دیگه بسه حالم از این کلمه به هم میخوره

      • بدون نام

        کاملا درسته

      • بدون نام

        بله بله

      • بدون نام

        من خودم کلوزاپ چنیفرو دیدم هم چروک داره هم موهاش کلاهگیسه

      • Todoroki shouto

        کلا دخترا اخر هرچی حسودن :|
        شما خوبی بابا شما خوشگلین شماااا شماااا

    • بدون نام

      نیکول کیدمن کو پس؟

    • اردشیر

      فقط انریکه، لامصب قالی کرمونه

    • یامبودامپ

      برد پیت

    • بدون نام

      اکثرشون کاملا به سنشون میخوردن مخصوصا خانمها ولی در مورد اقایون چندتا شون واقعا جوانتر از سنشون هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        اغلبشون جوون تر از سنشون بودند .بخصوص حدود پنجاه سال ساختار صورت انسان تغییرات عمده میکنه ولی اینها اغلب ساختار رو حفظ کردند.البته در ایران چروکهای معمول صورت و خطوط چهره رو هم نشونه پیری می دونند که حتی نوزاد هم چرک داره به اندازه خودش!

    • بدون نام

      پول انسان را جوان نگه میداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا برعکس حرص و آز و بی کله بودن انسان ها رو سریعا پیر میکنه

    • بدون نام

      همه پیر شدن

      پاسخ ها

      • Sara

        موافقم

    • بدون نام

      ولی نقش گذر زمان در چهرشان کاملا هویداست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی میگن جوون موندند به این معنی نیست که شبیه هیجده ساگی شون هستند به این معنیه که تغییرات خیلی بزرگ و منهدم کننده نداشتند.اکثر کامنت گذارها به نظر می رسه یه مشت بچه زیر بیست سال اند!!!

    • بدون نام

      ای بابا
      قالی کرمونی بهتر از گوگوش خودمون مگه هست
      ضمنا اینها همش گریمه
      یا به کمک لنز دوربینها و گوشی
      اگر راست میگن یک عکس اول صبح که از خواب پا میشن بدون زیبایی دوربینهای گوشی
      با گوشی معمولی یا دوربینهای معمولی بندازن
      انوقت معلوم میشه
      کی جونه کی پیره

      فقط گوگوش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این چه معیاریه؟! خب شما از دختر و پسر ۲۵ ساله ام اول صبح که از خواب پاشده عکس بندازی احتمالا تو عکسا خسته و سن بالاتر و نازیبا نشون داده میشن!

      • بدون نام

        گوگوش تماما پروتز و بوتاکسه و البته آرایش .گوگوش قدیم خوب بود که هنر و خلاقیت داشت و آدمهای حسابی دورش بودند نه این لوس آنجلسی چندش آور

    • سویل

      وای وای انریکه و ونتورث میلر....

    • Todoroki shouto

      جررررد لتووووو
      عشقم❤❤

    • علی

      احد نجفی از همه بهتر مونده

    • بدون نام

      انریکه 43 سالش ن 39

    • بدون نام

      آقایان نسبت به خانم ها جوان مانده اند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه آقایان رو به یه چروک پیر حساب نمی کنند .امان از مردسالاری

    • بدون نام

      نیکی کریمی خودمونم هست

    • Niloofar

      خوش به حالشون

    • بدون نام

      تام کروز

    • رویا ساز

      مردا جوون هستن اما جنیفر لوپز خیلی پوستش پیر شده این عکسایی که ازشون میزارن روتوشه و کلی گریم البته کیت وینسلت واقعا خودش خوب مونده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قبول کنید وقتی پوست پیر میشه با صد تا کرم و گریم هم نمیشه چهره رو کم سن تر نشون داد؛ ممکنه پوست خوب نشون داده شه ولی حالت کلی صورت حس پیری رو داره. ولی بیشتر افرادی که تو این لیست بودن واقعا چهرشون و حتی نگاهشون شادابی و حس جوانی رو حفظ کرده

    • بدون نام

      انریکه هر روز جذاب تر از دیروز...

    • بدون نام

      مشخصه همشون سنشون گذشته
      دلیل اینکه زیاد تو چشم نمیزنه میکاپ و یا عمل زیبایی هستش که اونا هم پول میطلبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عمل زیبایی که قشنگ تابلو میشه تو چهره(ولی اینا معلوم صورتشون دستکاری نشده). با میکاپ هم نمیشه حس چهره رو جوان کرد. این افراد بیشترشون واقعا چهره های جوانی دارن(و البته روحیه جوان و شاداب)

    • بدون نام

      خوب معلومه وقتی خیالت بابت همه چی راحته استرس نداری آیندت تضمین شده منم باشم جون میمونم

    • بدون نام

      فقط انریکی خوب مونده بقیه همش عمل زیباییه

    • بدون نام

      تام کروز پس

    • امید

      امین حیایی چرانمیگید,اونم اصلاتغییری نکرده,شهرام شپره هم هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امین حیایی تماما صورتش چروکه و عضلات دستهاش فرو ریخته .منتها مثل جوونهتا می پوشه و تیپ می زنه و ریز نقشه فکر می کنید جوون مونده!

    • سارا

      ولی کیت وینسلت واقعا بدون آرایش خیلی شکسته اس

    • خخ

      فقط حمید معصومی‌نژاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از رم

    • بدون نام

      وقتی میگم پول وشهرت آدموجوون نگه میداره بگیدنه.آبجی من نزدیک 50سنشه،اما ازاونجایی که شوهرش میلیاردره ویه آدم معروف وقتی باپسر20سالش میره بیرون فک میکنن نامزدن، پول کرمایی که آبجیم براپوستش استفاده میکنه ازدرآمد یه سال مابیشتره،یه لباسوبیشترازیه بارنمیپوشه خوردوخوراکوتفریحاتشونم که دیگه نگم،بعدانتظارداری یکی بادرآمدماکه پول خریدمیوه ودکتررفتنم نداریم جوون بمونیم چراتوقشرکم درآمداینانیست ازبس غصه داریم واسه دردامون.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیدونم شاید من اشتباه میکنم ولی حس کردم با یه حرصی از ثروت خواهرت حرف میزنی امیدوارم شما هم شرایط مالیت خوب بشه اما این که خیلی خوبه که خواهر آدم شرایط زندگیش خوب باشه و غم و غصه نداشته باشه

      • بدون نام

        عزیزم به دل آدمهاست .من یه فامیل دارم اونم نزدیک پنجاه سالش هست.وقتی با پسر ۲۳ سالش میره بیرون فکر میکنن نامزدشه نه پسرش.یه زندگی معمولی کارمندی دارن.لامصب از بیست سالگی به اینور تکون نخورده.اصلا به کل زندگی اهمیتی نمیده خوش وشاده با همینی که داره

    • بدون نام

      فقط انریکه با ۴۳ سال سن واقعا عالی وجوون مونده.بهش میاد ۲۵ ساله باشه.بقیه همشون پیر شدن وگذر زمان کاملا تو قیافه هاشون مشخصه.

    • کاپیتان استار

      لیو تایلر که معلومه به خاطر خون اِلفی جوون مونده و الایجا وود هم مطمئنا دلش نیومده حلقه یگانه رو دور بندازه

    • بدون نام

      فقططططط جرددد لتووو لامصب پیر نشده

    • بدون نام

      با این مملکت هیچ کس تو ایران جوون نمیمونه

    • بدون نام

      بعضیاشون انقد مالیدن که شبیه مانکن شدن خخخخخخ

    • بینام

      فقط مهران خان رجبی

    • بدون نام

      اینا سنشون میره بالا جذابترم میشن

    • بدون نام

      محمد باقر نوبخت ( سخنگوی دولت ) ، ۶۸ سال سنش هست ولی خیلی خوب مونده . اگه موهای سفیدش رو رنگ کنه میشه ۴۰ ساله .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از بس که بیخیال و سرخوشه نسبت به همه چیز و بسیار پرحرف

      • بدون نام

        اسم این نکبت رو نیار

    • بدون نام

      كل النفس ذايقه الموت،،،

    • سارا

      ارایششون رو ک پاک کنن اثر اکسیر جوانیشونم میره...!

    • m o

      من وقتی عکسای س سال پیشمو میبینم داغون میشم با این تورم و بی پولی

    • بدون نام

      فقط جرد لتو

    • بدون نام

      خانم روشنک عجمیان هر روز جوونتر میشن

    • مملی

      عمو قناد
      عمو کلنگ
      روشن پژوه مسابقه محله
      آ.ج

    • بدون نام

      بعضياشون كوبوندند از نو ساختند

    • علی

      مونیکا بلوچی

    • پری

      اگر سن برای کسی مهم نباشه میفهمه که فقط یک عدد هست و از همه نظر جوان خواهد ماند ولی اگر مرتب بگه وای شدم 30 شدم 40 خواهد دید که چقدر این افکار سلامتی و نشاط و جوانی رو ازش خواهد گرفت .

    • بدون نام

      جنیفر آنیستون واقعا یکی چیز دیگه است کپی اون روزا تو فرندزه

    • المیراقاسمی

      بعضیاشون به طور باورنکردنی تغییر نکردن ولی چند تاشون تغییر کرده بودن. کجا جوون مونده بودن اون چندتا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج