۷۶۲۷۰۲
۹۱ نظر
۸۳۸۴
۹۱ نظر
۸۳۸۴
پ

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

تعریف آرایش و زیبایی نسبت به دوران گذشته تفاوت زیادی پیدا کرده است و سلبریتی‌هایی زیادی می‌شناسیم که هفتاد قلم آرایش می‌کنند تا بلکه به زیبایی نسبی برسند، از طرف دیگر سلبریتی‌های جذابی هم وجود دارند که زیبایی چهره‌شان آن‌ها را از هر آرایشی بی‌نصیب کرده است.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: تعریف آرایش و زیبایی نسبت به دوران گذشته تفاوت زیادی پیدا کرده است و سلبریتی‌هایی زیادی می‌شناسیم که هفتاد قلم آرایش می‌کنند تا بلکه به زیبایی نسبی برسند، از طرف دیگر سلبریتی‌های جذابی هم وجود دارند که زیبایی چهره‌شان آن‌‌ها را از هر آرایشی بی‌نصیب کرده است.

به این ترتیب قصد داریم در ادامه ببینیم کدام سلبریتی‌ها زیبایی خود را مدیون آرایش هستند و چه سلبریتی‌هایی زیبایی خدادادی دارند و بدون آرایش نقل هر مجلس و انجمنی هستند.

آریانا گرانده

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

مادر طبیعیت در حق این خواننده ۲۵ ساله چیزی کم نگذاشته است و با یکی از زیباترین و جوان‌ترین خواننده‌های حال حاضر موسیقی آمریکا طرف هستیم اما آریانا گرانده به زیبایی مادزادی خود اکتفا نمی‌کند و همیشه در حال آرایش است.

گرانده زیبا و دوست‌داشتنی که مدل موی دم اسبی را خیلی دوست دارد بدون آرایش هرگز جلوی دوربین ظاهر نمی‌شود و مدل‌های کانتورینگ، مژه‌مصنوعی، خط‌لب و سایه‌ چشم‌های آریانا گرانده در سال ۲۰۱۸ حسابی طرفدار پیدا کرده و آرایش چشم‌گربه‌ای آریانا گرانده چهره این دختر جذاب را زیبا‌تر نشان می‌دهد.

جالب است بدانید آرایشگر مخصوص آریانا گرانده در جایی گفته است برای آرایش آریانا از حدود ۲۰ محصول مختلف آرایشی استفاده می‌کند.

اما واتسون

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

این چهره سرشناس و دوست‌داشتنی که بازی وی در فیلم‌های هری پاتر را هرگز فراموش نمی‌کنیم به لحاظ زیبایی چیزی کم و کسر ندارد. اما واتسون که در کنار زیبایی از هوش سرشاری نیز برخوردار است وقت خود را برای آرایش تلف نمی‌کند و مشغول به انجام کارهای مهم‌تری است.

اگر از طرفداران اما واتسون باشید حتماً به خوبی می‌دانید که این چهره‌سرشناس علاقه زیادی به فعالیت‌های انسان‌ دوستانه دارد و اخیراً در انجمن اقتصاد جهانی در کنار بان کی مون قرار گرفت.

اما واتسون به غیر از رژ لب ملایم، آرایش دیگری نمی‌کند و همین امر باعث شده است تا زیبایی نهفته‌اش آشکار شود.

کایلی جنر

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

این دختر ۲۱ ساله زیبا و جذاب که به عنوان یکی از تاثیرگذارترین چهره‌ها در میان نوجوانان شناخته می‌شود عاشق آرایش و زیبایی است. به همین دلیل خط تولید محصولات آرایشی مختلفی را راه‌اندازی کرده است و این محصولات سودهنگفتی راهی جیب کایلی جنر می‌کنند. گفته می‌شود امپراطوری محصولات آرایشی کایلی جنر حدود ۹۰۰ میلیون دلار ارزش دارد.

کایلی جنر به لحاظ زیبایی دختر جذاب و قشنگی است اما علاقه‌ زیاد او به آرایش باعث شده تا به غیر از دفعات بسیار محدود، تاکنون بدون آرایش جلوی دوربین حاضر نشده باشد.

بیانسه

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

بیانسه از آن سلبریتی‌های امروزی نیست که نگران زیبایی خودش باشد و به‌خوبی می‌داند که حتی چهره‌ بدون آرایش او دل و دین طرفداران را بر باد می‌دهد. به همین دلیل تصاویر زیادی را از بیانسه بدون آرایش شاهد هستیم.

البته بدون شک برای حضور در صحنه و اجرای موسیقی بیانسه از بهترین آرایشگرهای دنیا کمک می‌گیرد اما در حالت معمولی خیلی اهل آرایش نیست.

نیکی میناژ

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

اگر از طرفداران نیکی میناژ باشید حتماً به خوبی می‌دانید که این سلبریتی علاقه زیادی به رنگ صورتی روشن دارد و این طیف رنگ را در خودرو، لباس و آرایش او شاهد هستیم. جالب است بدانید گفته می‌شود نیکی میناژ علاقه زیادی به آرایش دارد اما برای لوازم آٰرایش خرج زیادی نمی‌کند و خط چشم خود را با یک مداد ۳ دلاری می‌کشد.

نیکی میناژ در جایی گفته است وقتی مردم آرایش او را می‌بینند با خود فکر می‌کنند هزار و یک کار برای آرایش انجام می‌‌دهم در صورتی که آرایش من کاملاً معمولی و ساده است.

گل گدوت

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

واندر وومن دنیای هالیوود با صحنه‌های اکشن و پر زد و خورد غریبه نیست و چیزی حدود ۲ سال در ارتش رژیم اشغالگر قدس به سربازان شیوه‌های مبارزه را آموزش میداده است. این روزها نیز که گل گدوت به شهرت و محبوبیت افسانه‌ای دست پیدا کرده باز هم از ورزش و تندرستی دست بر نمی‌دارد و همین موارد باعث شده جذابیت چهره گل گدوت دوچندان شود.

گل گدوت از عکسبرداری بدون آرایش هیچ عبایی ندارد و تصاویر بدون آرایش این الهه زیبایی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. گل گدوت به لحاظ ظاهر از آن دسته بانوان ساده و بی‌ادعایی به حساب می‌آید که حتی برای حضور در مصاحبه‌های تلویزیونی نیز لباس‌های شیک و پرزرق و برقی نمی‌پوشد و سادگی را ترجیح می‌دهد.

کریستینا آگیلرا

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

کریستینا از آن دسته سلبریتی‌هایی است که بدون آرایش جلوی دوربین ظاهر نمی‌شود اما در سال ۲۰۱۸ در اقدامی عجیب و غیر منتظره شاهد عکس بدون آرایش آگیلرا روی جلد مجله محبوب Paper بودیم و این‌گونه که بود که کریستینا به هواداران خود ثابت کرد چهره‌ وی بدون آرایش نیز جذاب است.

کریستینا آگیلرا در خصوص چاپ عکس بدون آرایش خود گفت این اقدام به وی احساسی آزاد و رها داده است اما دیگر خبری از حضور آگیلرا بدون آرایش جلوی دوربین نبود و هواداران دوباره با هزار و یک قلم آرایش شاهد کریستینا آگیلرا بودند.

زندیا

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

بانوان زیبا‌رو به خوبی می‌دانند که سلبریتی‌ها همیشه لوازم‌های آرایش خود را به مخاطبین پیشنهاد می‌کنند اما زندیا از آن دسته از سلبریتی‌هایی است که در این زمینه حرفی برای گفتن ندارد چرا که اهل آرایش نیست و مدعی است بیشتر از لوازم آرایش طبیعی استفاده می‌شود.

زندیا در خصوص لباس و پوشاک نیز وسواس زیادی ندارد و تنها چیزی که به آن‌ اهمیت می‌دهد عینک آفتابی است که در فضای بیرون همیشه بر چشم دارد. زندیا به بانوان پیشنهاد می‌کند در کنار آرایش، به سلامتی پوست و آبرسانی آن‌هم توجه ویژه‌ای داشته باشند و همیشه کرم مرطوب‌کننده خود را با مواد زیرسازی آرایش ترکیب می‌‌کند تا از یک طرف آرایش ثبات بیشتری داشته باشد و از طرف دیگر رطوبت پوست حفظ شود.

ریانا

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

این سلبریتی در کنار زیبایی خدادادی خود عملاً یک ماشین پول‌سازی است و خط تولید محصولات آرایشی ریانا حتی از محصولات آرایشی کایلی و کی‌.‌کی‌.‌دابلیو بیوتی نیز که توسط سلبریتی‌ها اداره می‌شود، فروش بیشتری دارد.

مادر طبیعت در حق ریانا چیزی کم نگذاشته است اما این سلبریتی خوش‌صدا کمتر بدون آرایش جلوی دوربین ظاهر می‌شود و در بیشتر مواقع ریانا را با آرایشی غلیظ و سنگین شاهد هستیم.

اما استون

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

مجله معروف ووگ قسمت ویژه‌ای دارد با عنوان ۷۳ پرسش با ووگ، در این قسمت شاهد مصاحبه کارکنان این مجله با سلبریتی‌های معروف هستیم. اما استون در مصاحبه‌ای که با این مجله داشت مدعی شد لزومی برای استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی نمی‌بیند و زیبایی طبیعی چهره‌اش را دوست دارد.

اما استون که جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد این روزها در کمپین‌های تبلیغاتی برند معروف لویی ویتون حضور دارد و گفته می‌شود انتخاب استون برای این تبلیغات به دلیل زیبایی نهفته او بوده است.

دمی لواتو

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

اگر از طرفداران دمی لواتو باشید حتماً به خوبی می‌دانید که دمی خنده‌رو و دوست‌داشتنی به لحاظ زیبایی حرف زیادی برای گفتن ندارد و دموی لواتویی که ما می‌شناسیم به لطف آرایش به زیبایی و جذابیت رسیده است.

حتی در عکس‌هایی که دمی لواتو در حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی با هواداران به اشتراک می‌گذارد نیز در بیشتر مواقع شاهد چهره با آرایش دمی هستیم. به این ترتیب می‌توان دمی لواتو را یکی از سلبریتی‌هایی دانست که مدیون دستاوردهای صنعت آرایش و زیبایی و هنر آرایشگران چیره‌‌دست است.

سلنا گومز

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

این بانوی جوان و خوش‌آتیه به عنوان یکی از پرطرفدارترین کاربران اینستاگرام شناخته می‌شود و چیزی حدود ۱۴۰ میلیون نفر دنبال کننده دارد، انصافاً هم باید اعتراف کرد این همه طرفداری و محبوبیت بی‌دلیل نیست و زیبایی نهفته سلنا گومز جای وی را در دل هواداران باز می‌کند.

در بیشتر مواقع سلبریتی‌ها فیس و افاده‌های زیادی دارند اما سلنای دوست‌داشتنی از آن دسته سلبریتی‌های بسیار ساده و بی‌حاشیه است که تمایلی به تظاهر ندارد و صورتش را پشت آرایش پنهان نمی‌کند.

کلوئی کارداشیان

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

در میان دختران خانواده کارداشیان‌ها، کلوئی بیشتر از بقیه احساس عدم امنیت می‌کند و خودش فکر می‌کند دربین سایر خواهرهایش از همه آ‌ن‌ها زشت‌تر است. بدون شک چنین احساسی باعث اتکای بیشتر کلوئی به لوازم آرایش خواهد شد.

به همین دلیل است که همیشه کلوئی در کنار آرایش غلیظ صورت، از مانیکور ناخن‌های دست نیز غافل نمی‌شود و شش دانگ حواسش مشغول به زیبایی و آرایش است. در این بین باید اشاره کرد به نظر بسیاری از هواداران کلوئی کارداشیان دختر جذاب و خوش‌اندامی است که زیبایی‌های زیادی دارد و به لحاظ اخلاق نیز گفته می‌شود از سایر خواهرهای خودش بامز‌ه‌تر است.

کندال جنر

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

این مدل و شخصیت تلویزیونی زیبارو که تنها ۲۲ سال سن دارد در دنیایی غرق از لوازم آرایش زندگی می‌کند اما مدعی است مدل‌های جذاب و خوش‌اندام نباید به لوازم آرایش اکتفا کنند و بهتر است برای موفقیت و دریافت بهترین دستمزدها روی زیبایی‌های فردی خود حساب باز کنند.

به همین دلیل شاهد قراردادهای میلیون دلاری کندال برای تبلیغ برند‌های معتبر آدیداس، کالوین کلین و استی لادر هستیم.

کیتی پری

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

بزرگان صنعت آرایش صورت کیتی پری را برازنده هر آرایشی می‌دانند و شکل استخوان‌بندی صورت این خواننده زیبارو باعث شده تا مدل موی پیکلی برازنده وی باشد. اما داستان زیبایی صورت کیتی پری بدون آرایش فرق می‌کند و وقتی پرده آرایش کنار می‌رود با ظاهری نه چندان زیبا طرف هستیم.

گواه این ادعا را می‌توان در دوران نامزدی کیتی پری در سال ۲۰۱۰ جستجو کرد. در این سال کیتی پری با راسل برند، هنرپیشه انگلیسی فیلم‌های کمدی ازدواج کرد و راسل تعدادی از عکس‌‌های بدون آرایش کیتی پری را در حساب توییتر خود منتشر کرد. این عکس‌ها که روی دیگر چهره پری را نشان می‌داند چندان زیبا نبودند و باعث شد تا راسل این عکس‌ها را سریعاً از حساب توییتر خود پاک کند.

جنیفر آنیستون

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

این هنرپیشه زیبا و پرانرژی به پنجاهمین دهه زندگی خود نزدیک می‌شود، جنیفر آنیستون که بیشتر ما ایرانی‌ها با ایفای نقش ریچل گرین در سریال موفق فرندز با او آشنا شدیم علاقه زیادی به تمرین‌های یوگا دارد و راز زیبایی خود را در غذاهای سالم پیدا کرده است.

جنیفر آنیستون با آرایش به ملکه‌ای زیبا و جذاب تبدیل می‌شود که در نیمه عمر خود همچنان دل و دین طرفداران را به باد می‌دهد، آنیستون بدون آرایش هم جذاب و بانمک است و زیبایی‌های نهفته‌ای چهره این بازیگر در هر حالتی به دل می‌نشیند.

لیدی گاگا

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

این سوپر استار دنیای موسیقی و سینما هزار و یک چهره دارد و هر روز به یک رنگ در می‌آید تا طرفداران را شگفت‌زده کند. این امر باعث شده تا کمتر چهره واقعی لیدی گاگا را ببینیم و با این حساب قضاوت در خصوص زیبایی وی کار دشواری است.

بدون شک لیدی گاگا با آرایش چهره‌ای جذاب دارد اما تصاویر معدودی که از لیدی گاگا بدون آرایش منتشر شده است نیز حکایت از زیبایی او دارد و با این حساب باید دید در آینده لیدی گاگا تا چه اندازه طرفداران را با عکس‌های بدون آرایش شگفت‌زده خواهد کرد.

کیلی کوئوکو

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

اگر از طرفداران سریال‌های کمدی باشید به احتمال زیاد بیگ‌ بنگ تئوری را می‌شناسید و با بازی جذاب کیلی کوئوکو در این سریال آشنا هستید. در این سریال شاهد حضور چند دانشمند نخبه هستیم که به لحاظ هوش و ذهن از کیلی کوئوکو برتری دارند اما زیبایی ذاتی این هنرپیشه باعث شده تا دیگر هنرپیشه‌های این سریال همیشه او را تحسین کنند.

به عبارت دیگر کیلی کوئوکو در سریال بیگ بنگ تئوری با زیبایی راه خود را به پیش برده است. انصافاً هم باید گفت این امر در زندگی شخصی کیلی تأثیر دارد و عدم وابستگی او به آرایش باعث شده تا با اعتماد به نفس تمام، عکس‌های زیادی بدون آرایش در حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر کند.

جنیفر لارنس

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

طرفداران جنیفر به خوبی می‌دانند که هنرپیشه محبوبشان در فهرست پردرآمدترین هنرپیشه‌های زن هالیوود قرار دارد و گفته می‌شود برای بازی در هر فیلم چیزی حدود ۲۰ میلیون دلار دستمزد می‌گیرد.

در کنار استعداد هنرپیشگی، جنیفر این دستمزد بالا را مدیون زیبایی است که مادر طبیعت به او عطا کرده است.

البته جنیفر لارنس بدون آرایش در برابر سایر الهه‌های هالیوودی حرفی برای گفتن ندارد و به همین دلیل در بیشتر عکس‌هایی که منتشر می‌کند چهره‌اش را زیر پرده آرایش مشاهده می‌کنیم.

اسکارلت جوهانسون

بررسی زیبایی خدادادی سلبریتی‌ها؛ بدون آرایش هرگز!

به جرأت می‌توان گفت در کمتر شرایطی این بانوی زیبای دنیای سینما را با آرایش غلیظ مشاهده کرده‌ایم. دلیل این امر هم کاملاً مشخص است چرا که جوهانسون اصلاً نیازی به آرایش ندارد و زیبایی ذاتی وی در هر حالتی ستودنی است.

اسکارلت جوهانسون که به یکی از پایه‌های فیلم‌های پرطرفدار Avengers تبدیل شده است از ابتدای حضور خود در سینما آرایش چندانی در نقش‌هایی که برعهده داشت انجام نداده است و گذر زمان باعث شده تا زیبایی جوهانسون حتی از گذشته نیز بیشتر شود.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم به زیبارویان هالیوودی علاقه دارید و هنرپیشه یا خواننده به‌خصوصی را می‌شناسید که چهره وی با آرایش و بدون آرایش زیباست، نام این هنرمند را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنظر من لُپ های بچه تو بغل کندال جنر از همه شون جذاب تر بود.:)))))

      پاسخ ها

      • جمالي بادوم

        اگه زن هستي لابد بخاطر حسادت اين حرفو زدي اگه مردي لابد پدوفليا داري

      • بدون نام

        کیلی کوئوکو تو فصل های اول و دوم سریال بیگ بنگ تئوری قشنگ بود ولی الان که دیگه تا فصل دوازده رفته .کم کم پیر شده

      • بدون نام

        جمالی بادوم دیوانه ای.. منم والا خیلییی از بچه خوشم اومد هیچکدومشم نیستم نه حسودم نه پدوفیلی

      • خواننده

        از قدیم گفتند، گاز گرفتن لپ کوچولوها از لذتهای بهشتیه!

    • bhwrak

      اگه به قیافه های بعضیاشون دقت کنی میفهمی مادر طبیعت به تنهایی کارساز نبوده.مادر جراحی هم توش دست داشته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالی گفتی .............

      • bhwrak

        قبلا گفتم بازم میگممم هیشکی هنوز زیبایی یه دختر شرقی با چشمها و موهای مشکی بلند رو درک نکردهههه

      • نازنین

        :))))))))))))))))))))))))))))

      • بدون نام

        باریک

      • سپیده

        گل گفتی

      • Niloofar

        افرین به تو که درک کردی
        من هم چشمام مشکی هست هم موهام ولی اگه منو ببینی از حرفت پشیمون میشی

      • arash

        به اندازه کافی با این دافای چشم رنگی و پر ارایش سر و کار داشتم ک بفهمم کدوم صورتش واقعیه کدوم نیس.واقعا بعضی دخترا رو اصلا نمیشه با هم مقایسه کرد

      • بدون نام

        مرسي

      • بدون نام

        خخخ مادر ارایش رو یادت رفت

    • مظفری

      فکر کنم پیدا کردن این همه عکس غیر منشوری کار بسیار مشکلی بوده

    • احمد.ح

      بابا شلوغش نکنید نیکی کریمی خودمون تو دهه پنجم زندگیش از همشون سره ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نیکی کریمی نزدیک چهل و هفت سالشه و هنوز پنجاه ساله نشده

      • احمد.ح

        منم گفتم دهه پنجم یعنی بین جهل تا پنجاه سال

      • بدون نام

        اونم با جراحی اینشکلی مونده

    • faeze

      ❤ اسکارلت جوهانسون ❤ از همه زیبا تر و جذاب تر بود من ک خیلییییییی دوسش دارم ...!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جالب اینه به نظر من زشت ترینه

    • بوی خوش

      اولاباس بگم اینابه جایی که میخوان رسیدن حالاچه بابزک چه بی بزک. دیمنش اماواتسون دومی درسته زنه ولی خیلی مرده مرامشو عشقه سیمنش بینم چرااسم اماواتسونودوبارنوشتین به این خاله خاتون برمیخوره

    • بدون نام

      احساس میکنم نویسنده کاملا نظرات شخصی خودشو در مورد هر کدوم گفته و از ی عده بی دلیل بت ساخته در صورتی ک اصلا اینطور نیستن
      اونا هم کاملا معمولی هستن و فقط ب یمن ثروتمند بودن و مشهور بودن انقدر جلوه میکنن
      تو ایران خودمون 90 درصد دخترا از همه ی اینا زیباترن
      و لازم به ذکر که این خود شمایین ک انقدر ظاهر پسندی و آرایش و اینا رو رواج میدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هع نود درصد!!! لابد بخاطر همین یه خروار آرایش می کنند و یه عالم جراحی پلاستیک

      • بدون نام

        زنهای ایرانی اغلب صورتهای چاق و گردی دارند که خیلی سریع غبغب هم می سازند با اون دماغهای عملی و ابروهای ترسناک و آرایش های اجنه هر چی هستند بجز زیبا! زیبایی در سادگی و جنب و جوشه نه در تنبلی و چربی و رنگ و غلظت!

      • بدون نام

        دوست عزیز زنای ایران فقط چهره رو دارن
        اگه ماهم مثل اینا اجاره داشتیم موهامون بیرون باشه و البته انداممون خیلی بهتر بودیم
        اخه واقعا اما استون ک ب اشتباه نوشته اما واتسون ی ذره نمک و زیبایی داره!!!!؟؟؟؟
        نصفشونم ک فقط با عمل اینجوری شدن
        حالا دکترای اونا کارشون از دکترای ما بهتره بحثش جداس

      • بدون نام

        کلا وظیفه شما به عنوان زن همین نشون دادن بدنتونه ؟ بعد هم الان دیگه حجاب وجود نداره که! چه محدودیتی برای نشون دادن خودتون دارید؟! طوری روضه می خونن انگار الان سال هفتاده و باید اون مانتوهای گشاد و مخوف رو با مقنعه چونه دار بپوشند!!!

    • کاپیتان استار

      نصف لیست اشتباه بود!
      کایلی جنر؟
      نیکی میناژ؟
      جان من؟!

    • ۰۰۷

      فقط (اما واتسون)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط چون باشعوره .خوشگلی دست خود آدمها نیست .البته شعور هم دست خود آدمها نیست :) خیلی از زنهای رنگ و روغنی کلا از نعمت شعور بی بهره اند

      • بدون نام

        باهات موافقم عزیزم .
        مناونو تو فیلم هری پاتر کشفش کردم.
        عالی بود .عالی.
        به کسایی که این فیلمو ندیدن توصیه میکنم حتما ببینن.
        مطمئن باشید پشیمون نمیشید.

    • امیر

      این میمون ها رو از کجا میارید که بهشون میگید خوشگل

      پاسخ ها

      • حسين ع

        دمت گرم

      • بدون نام

        میمون عمته .
        بیشعور.

    • بدون نام

      باز گير دادي ها برترينها، به ما چه ربطي داره كه كدومشون با آرايش و بدون آرايش زيبا هستند. حسابي رفتين تو فاز خاله زنكي...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو نخون
        اخه به تو چه ربطی داره
        !اقااااااا تو مطالعه نکن

      • بدون نام

        وای نمی فهمم شما که از این جور مطالب خوشتون نمیاد برا چی میاید میخونید نظرم میدید حال ما رو هم با نظراتتون بد میکنید؟هدفتون دقیقا چیه ؟

    • زهرا

      املیا کلارک و سوفی ترنر هم خوبن

    • نیکی

      پس امبر هرد و تیلور سوییفت چی؟

      پاسخ ها

      • ترانه

        آره باید امبر هرد بودش تواین لیست من به امید امبر این مطلبو خوندم خیلی خوشگله

    • بدون نام

      اما واتسون... *_*

    • بدون نام

      سلینا واقعا بدون آرایش هم زیباست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با آرايشم تحفه اي نيست

    • parisa.a

      مادر طبیعت مادر طبیعت اره جون خودت مادر طبیعت برا ریحانا و اما واتسون (‌عکس دوم‌) هیچی کم نذاشته اتفاقا همه چیم کم گذاشته این دوتا اصلا خوشگل نیستن ریحانا رو بدون ارایش نمیشه نگاه کرد مادر طبیعت/:
      دخترای خودمون هزار بار از اینا خوشگل ترن♥

      پاسخ ها

      • Niloofar

        مخصوصا سحر تبر و یه سری پلنگ دیگه :|
        # لطفا -بچاپ

      • سویل

        موافقم باهات بد جور

      • پرهام

        هه...
        تو یکی هیس شو لطفا

      • بدون نام

        ریانا رو بدون آرایش دیدم خیلی بانمکه .چرا اینقدر حسودی میکنی حاج خانوم؟ جای دیگه از حقوق زنها دفاع نکرده بودی؟ لااقل اسم کاربری نداشته باشید :)

      • سپیده

        اما واتسون فقط پوستش یکم کک ومک داره وگرنه تو زیبایی از هیچی کم نداره

    • شکوفه

      برترین ها جون
      بانوان فقط مساوی جذابیت جنسی نیستند یک عضو 1.5 کیلوگرمی به نام مغز هم دارند ،
      در کنار اینگونه مقالات که بسیار خوب و لازم هم هستند کمی از دستاوردهای علمی و اجتماعی بانوان ایران و جهان قلم بزنید
      این جامعه ما را به سمت جامعه ای سخیف و جنسیت زده می برد، کافیست سری به سینماها بزنید و با دهه 80 مقایسه کنید
      دیالوگ های چندش آور جنسی که بچه های دوره دبیرستان زمان ما به آن می خندیدند آثار فاخر امروز ماست

      پاسخ ها

      • ناشناس

        مرحبا به تو شکوفه جان، ایشالا زنایی ک مثل تو فکر می کنند روزبه روز بیشتر بشن

      • بدون نام

        آفرین دوست عزیز.برترینها شده عین صحبتهای رد وبدل شده بین بچه های مدرسه راهنمایی که کی از همه خوشگل تره ه ه؟!!!یه بار ندیدم از باشعوری سلبریتی ها چیزی بنویسه.همش کایلی جنر،کیم کارداشیان،کندل جنر،و خدا میدونه اینا چقدر چندش و حال بهم زن هستن.برا مشهور شدن خودشونو هم میفروشن.

    • بدون نام

      اسکارلت جوهانسون خیلی خوشگله
      مگه میشه این همه جذابیت تو یه نفر جا شه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چندش آورتر از جوهانسون کمتر پیدا میشه

      • بدون نام

        اگه تو قرن ۲۱ نبودیم بهش میگفتم خدایه زیبایی

    • بدون نام

      چرا بعضيا رو عكس با آرايششون رو گذاشته؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لابد بدون ارایش اصن نداشتن!

    • بدون نام

      دومی اما استون هست نه اما واتسون

      پاسخ ها

      • سپیده

        نخیرم اما استون فرق داره با اما واتسون
        بازیگر هری پاتر همین اما واتسون

    • بدون نام

      الهه ي زيبايي:))))

    • بدون نام

      اگه کایلی جنر اون همه جراحی و پیکر تراشی و پروتز نمیکرد بازم میتونستید بگید جذاب و زیباست؟؟؟ خواهشا یکم درست قضاوت کنین و مقاله بنویسید، کایلی تمام جذابیتش رو مدیون عمل های جراحی مکرر و آرایش هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیییقااا

    • yeki:/

      اینا با این ثروت هنگفتی ک زیر دستشونه زیبا شدن مگ نه دخترای ایران خودمون زیبایی طبیعی دارند بهتر از اینا هم هستند این ها خیلی قیافه عادی دارند مگ نه اگ دخترای ایران هم مثه اینا بودن و شهرت داشتن...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا سلبریتی هستن عزیزم
        قرار نیست همه مثل اینا باشن
        درواقع خوشگل بودن شغل ایناست حالا به هر قیمتی

    • بدون نام

      کیتی پری کلی عکس بدون ارایش از خودش تو اینستا گذاشته برید ببینید

    • بدون نام

      فقط کیتی

    • بدون نام

      گدوت ارتش اسراييل رو براي مقابله با مردم فلسطين آموزش مي داده خيلي عنوان الهه برازنده شه:))))
      حالا كاري به مليتش ندارم ولي زنيكه ي عوضي يه مصاحبه ي افتضاحي با جيمي كمبل داشت كه نشون داد واقعا ربطي به هنر نداره

    • بدون نام

      پس تیلور کو؟

    • Saraaaa.....سارااااا

      اگ بی آرایشن
      عوضش پایه اصلی جراحیو انجام دادن
      جرات دارن قبل جراحیو بذارن

    • zahra

      من زیاد اینجا میام ولی کامنت نمیزارم
      ایندفه دیگه نتونستم جلوی خودمو بگیرم. انجلینا جولی کو پس؟
      ایشون از همشون بهترن.

    • مینا

      نیکی میناژ قیافه اش داغونه چه باارایش چه بی ارایش

    • مسیحا

      فقط اما واتسون❤❤❤❤❤❤❤

    • بدون نام

      همه چیز از یک لایی به پیکه شروع شد، در این که ما زیباترین و اصیل ترین و پیشرفته ترین و با فرهنگ ترین مردم در تمام سیارات هستیم شکی نیست، البته این ها را باید مدیون ایرانی بودن خداوندگار و یزدان پاک بدانیم، اما رابعه اسکویی هم با شش تا عمل و دوکیلو مواد آرایشی قشنگ میشه، البته ما در زیبایی و تمدن و همه چیز رقیبی نداریم و در رفاه و امنیت کامل زندگی می کنیم و تمام دنیا هم تحت تاثیر ما ایرانی ها هستند، اندر حکایات بعد از لایی به پیکه و ظرفیت ما ایرانی ها...

    • شیما

      وااااش
      ریانا چیععععـ
      ریحاناع

    • راز

      وقتی از زیبایی حرف میاد وسط ،چه با آرایش چه بی آرایش چه با بهترین لباس ، چه با گونی پوشیدن ،باید اول از همه از مونیکا بلوچی گفت،اصلا زیبایی های قبل و بعد اون، تعریفش عوض شد ، مثلش نبود مثلش نیست مثلش نخواهد آمد ، جالبه نه چشم آبی داره نه موی رنگ کرده، طبیعی طبیعی ولی یه تنه همه خوشگلای عالمو حریفه ، انگار خدا یکی از فرشته هاشو گذاشته روی زمین

    • بدون نام

      اما استون :/ زیبایی!:| همشون خوبن به جز این خانوم

    • بدون نام

      یعنی زیبایی اسکارلت جوهامسون رو اوردی کنار میکی منانژ بعدم میگی میکی ارایش کم میکنه؟؟!! اسگولی؟

    • حسین

      مادرطبیعت بازم مادرطبیعت..چیزبهتری پیدانکردی مدام ازاین کلمه استفاده کردی.ای بابا

    • parinaz

      حالم از میلی بابی براون به هم میخوره.

    • بدون نام

      واااااا چرا؟

    • سپیده

      نمیدونم چرا هم کیم کاراداشیانو دوست دارم هم کایلی جنر و ولی از کندال جنر متنفرم:(

    • مری

      بدک نبود

    • ناشناس

      من تو همين ايران خودمون اونقدر خانم زيبا وبدون ارايش ديدم كه ادم ميخكوب ميشه ،ولي كلا به عنوان يه ارايشگر ميگم ارايش واقعا جادو ميكنه ادمهاي زيبا فقط با يه سرمه زيبا ميشن ولي كساني كه قيافه معمولي دارن با ارايش خيلي زيبا ميشن ،دلم برا اونايي كه همسرشونو با ارايش ميبينن وانتخاب ميكنن ميسوزه ،البته شعور ادمي مهمه بقيش رو ميشه تحمل كرد

    • آرامش

      کیتی پری ۱۶همین زن زیبای دنیاست و بدون آرایش هم اصلا زشت نیست و خیلی هم خوشگله
      تازه با یا بی آرایش چه فرقی می کنه؟یکی با آرایش خوشگل میشه یکی بدون آرایش هم خوشگله

    • لوسی

      خخخ

    • بدون نام

      اتفاقا کیتی پری از همه کسانی که تو این لیست بودن زیباتره مخصوصا بدون آرایش

    • رضا

      کاری به خوشگل بودن یا نبودن سلنا گومز ندارم ولی این بشر عجیب تو دل برو هستش هم از نظر ظاهری هم رفتاری و اخلاقی.از لحاظ خوشگلی اما استون و اسکارلت جوهانسون بهترینن.جای مارگو رابی هم به شدت خالیه تو این لیست

    • بدون نام

      ریحانا خیلی جذاب و بانمکه چهره ش

    • بدون نام

      من عاشق اما واتسونم تاوقتی که ارایش نمیکنه ولی بهنظرم سلنا گ.مز ازهمهشون زیباتر و ساده تره.

    • روژین

      من به نظر کسی کاری ندارم ولی بنظر من همه ی اینا بدون آرایش عجوزه هایی هستن که نمیشه حتی نگاهشان هم کرد . و حتی قبل از عمل زیبایی هیچ زیبایی و از اینجور چیزا نداشتن... اینقدر گول ظاهر اینارو نخورید. من نه حسادت میکنم نه آدم زشتی هستم . من ۹۸ درصد شبیه گلشیفته فراهانی هستم (البته اینجوری تشخیص داده شده بوسیله ی تست) و میگن براش هستم . ولی بازم میگم اینا بدون آرایش میمون هایی هستن که نگو و نپرس و با آرایش هم تعریف چندانی ندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج