۷۶۲۸۱۶
۸ نظر
۵۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۹
پ

نعمتی: در حذف من شخص خاصی مقصر نیست

ملی پوش تیر و کمان ایران گفت: در ماجرای حذف شدنم از بازی های آسیایی شخص خاصی مقصر نیست و خودم باید برنامه را چک می کردم.

خبرگزاری مهر: زهرا نعمتی بعد از حذف شدن از مسابقات تیر و کمان آسیا به دلیل دیر حاضر شدن در رقابت با حریف اندونزیایی گفت: متاسفانه به بدشانسی خوردیم. به دلیل یکسری مشکلات فنی باید یک مقدار استراحت می کردم سی ثانیه دیر به خط رسیدم. وقتی هم رسیدم در حالی که حریفم یک تیر زده بود داور اجازه ورودم را نداد. اعتراض هم کردیم که جواب ندادند. شاید چون حریفم اندونزیایی بود.

وی درباره اینکه مسئولان فدراسیون گفته بودند نعمتی هنگام ناهار متوجه ماجرا شده است؟ تصریح کرد: اینطور نبود. باید سر موقع در خط می بودم. شرایط جسمی من با حریفان متفاوت است. خودم فکر می کردم زمان دارم. وقتی هم اعتراض کردیم داوران گفتند در پارالمپیک این اعتراض ها وارد است ولی در المپیک اینطور نیست.

ملی پوش تیر و کمان در خصوص اینکه سرمربی کره ای تیم ملی اعلام کرده است مقصر این حذف او است؟ تصریح کرد: شخص خاصی مقصر نیست. اتفاقی بود که افتاد.

نعمتی در پاسخ به این سئوال که آیا اشتباه از سرپرست و مسئولان تیم است؟ یادآور شد: در کل ورزشکار مقصر است. من باید خودم برنامه را چک می کردم. باید با سرعت بیشتری به خط می آمدم تا زمان را از دست ندهم. باید زودتر از حریفم به خط می رفتم. به هر حال دیگر پیش آمد. مسابقات من ادامه دارد و فردا هم در بخش میکس رقابت می کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا میزبانی اندونزی در قبول نکردن اعتراضش تاثیر داشت؟ گفت: بله قطعا میزبانی تاثیر داشت. بدشانس بودم که حریفم اندونزی بود. شاید اگر کشور دیگری بود رای می شد عوض شود. وقتی ما اعتراض کردیم دیدیم که به هیچ عنوان قبول نمی کردند. خودم به حدی ناراحت بودم که شوکه شدم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک تو سرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک تو سر تو با این حرف زدنت!

    • بدون نام

      واویلا واویلا دستشویی رفتنت چی بود دیگه

    • بدون نام

      تهدیدش کرده فدراسیون که باید این حرف و بزنه
      قصور از مسئولین خودمون بوده

    • مرتضی

      تدبیر و مدیریت و برنامه ریزی، الفبای هر مدیریتی است

    • بدون نام

      به این میان مدیریت ایرانی!!!!! یاد مسابقه کاظمی ملی پوش بوکس در المپیک افتادم که یادش رفته بود دستکش باره به رینگ و از داور خواهش می کرد که اجازه بده با بدون دستکش با حریف مسابقه بده !!!! جل لخالق!!! اون همه سرپرست و خدم و حشم برا چی رفتن اونجا!!!!!

    • بدون نام

      بیسوادها..دو کلام انگلیسی یاد بگیرید..بعد برید خارج

    • سعید

      خانم نعمتی عزیز شما یک قهرمان ملی هستید.قبول که شما هم میتوانستید زمان مسابقتون رو چک کنید.ولی وظیفه ی اصلی شما تمرکز و مسابقه دادن بود و وظیفه ی کادر همراه شما باقی مسائل و از جمله چک زمان مسابقه ی شما.مسلما هر جای دیگه ی دنیا افراد خاطی مواخذه میشدند ولی اینجا ایرانه ویرانه.این که شما تقصیر را گردن بگیرید و یا صحبت از پارتی بازی و ... میکنید جز اینکه خودتون رو در چشم مردم کوچک کنید چیز دیگری نیست.نکنید اینکار رو .باید از ی جا شروع بشه مواخذه ی مدعیون .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج