۷۶۳
۱۳۱ نظر
۱۵۱۶۵
۱۳۱ نظر
۱۵۱۶۵
پ

چگونه وز موها را از بين ببريم؟

موهاي شما نياز به رسيدگي دارند ولي اين مواظبت و رسيدگي به معناي هزينه زياد نيست، شما مي‌توانيد با مواد طبيعي داخل آشپزخانه خود، بسياري از مشكلات موهاي‌تان را حل كنيد.

مجله سیب سبز: بعضي اوقات موهاي ما مشكلات كوچكي دارند ولي همين مشكلات كوچك، باعث مي‌شود موها به‌خوبي حالت نگيرند و زيبايي هميشگي خود را نداشته باشند، به ندرت كسي براي اينگونه مشكلات كوچك به پزشك مراجعه مي‌كند، بنابراين دانستن راه حل‌هاي خانگي مي‌تواند بسيار كمك‌كننده باشد، كافي است نگاهي به وسايل و مواد درون آشپزخانه خود بيندازيد تا ماسكي خوب براي موهايتان بسازيد. ماسك‌ هايي كه هيچ‌گونه ماده شيميايي در آنها وجود و اصلا عوارض جانبي ندارند.
اگر مي‌خواهيد موهايتان ضخيم شود
تخم كتان: مقداري تخم كتان را در يك كاسه آب بگذاريد و اجازه دهيد حدود ۵ روز باقي بماند سپس با پنبه اين مايع را به پوست كف سر بماليد.

حنا: هنگام استفاده از اين روش بايد حسابي حواس‌تان را جمع كنيد چون همان طور كه خودتان مي‌دانيد، حنا ماده‌اي رنگ‌دهنده است، استفاده از حناي بدون رنگ مي‌تواند تا حد زيادي اين مشكل شما را حل كند، پودر حنا را در يك ظرف آب داغ بريزيد سپس چند قطره آب ليمو يا ماست به آن اضافه كنيد. سپس اين مخلوط را به موهاي‌تان بزنيد و بگذاريد حداقل ۱ ساعت روي موها باقي بماند. ۴ هفته اول هفته‌اي يك‌بار از اين مخلوط استفاده كنيد سپس ۲ هفته يك‌بار، تا نتيجه را ببينيد.
چگونه وز موها را از بين ببريم؟

انرژي دادن: هر روز حدود ۱۰ دقيقه به‌گونه‌اي دراز بكشيد كه سرتان پايين‌تر از بدن باشد، اين وضعيت خوابيدن، باعث مي‌شود خون بيشتري وارد سر شما شود. موها را از پشت گردن به سمت بالا شانه كنيد با اين كار به ريشه‌هاي ضعيف شده موها انرژي مي‌دهيد و تا حدي از ريزش آن‌ها جلوگيري مي‌كنيد.

براي تقويت موها چه كنيم؟

ماسك زرده تخم‌مرغ: يك عدد زرده تخم‌مرغ را با 2 قاشق غذاخوري روغن كرچك و يك قاشق غذاخوري پودر ويتامين A (شما مي‌توانيد چند عدد كپسول ويتامين A را پودر كنيد) مخلوط كنيد و روي موها بماليد. كمي ريشه موهاي‌تان را ماساژ دهيد و بگذاريد ماسك به‌مدت 2 ساعت روي موهاي‌تان بماند سپس آن‌را با آب ولرم بشوييد. اين ماسك براي جلوگيري از ريزش مو نيز مي‌تواند تا حدي مفيد باشد.
چگونه وز موها را از بين ببريم؟

سيب‌ زميني: يك عدد سيب‌زميني پوست بكنيد و آب آن‌را بگيريد سپس 2 قاشق چاي‌خوري آب سيب‌زميني را با 2 قاشق غذاخوري ژل آلوورا و يك قاشق غذاخوري عسل مخلوط كنيد و خوب هم بزنيد. با اين مخلوط ريشه موهاي‌تان را ماساژ دهيد، موهاي‌تان را با كلاه بپوشانيد و بگذاريد به‌مدت 2 ساعت روي سر باقي بماند سپس موهاي‌تان را با شامپو بشوييد. اين ماسك را هفته‌اي 2بار استفاده كنيد.

چه چيزهايي « وز» مو را از بين مي برد؟

هيچ‌چيز بدتر از وز كردن موها نيست اما راه حل‌هاي ساده‌اي وجود دارد كه مي‌توانيد تا حد زيادي از وز شدن موهاي‌تان جلوگيري كنيد.

آب گازدار: اگر معمولا ترجيح مي‌دهيد براي خشك كردن موهاي‌تان از سشوار استفاده نكنيد و دوست داريد موهاي‌تان به‌صورت طبيعي خشك شود و اگر موهاي شما به دليل رطوبت وز مي‌كنند، يك روش خوب براي جلوگيري از اين وز، استفاده از آب گازدار است، كافي است در حمام بعد از اين مثل هميشه موهاي‌تان را شستيد و آبكشي كرديد، در آخر يك‌بار موهاي‌تان را با آب گازدار آبكشي كنيد.

سركه سيب: يك راه حل طبيعي مؤثر ديگر براي جلوگيري از وز موها، استفاده از سركه سيب است، روند استفاده از اين راه هم خيلي شبيه استفاده از آب گازدار است يعني در حمام مثل هميشه موهاي‌تان را بشوييد و در آخر مقداري مساوي آب و سركه سيب را با هم مخلوط كنيد و موها را با آن آب بكشيد.
چگونه وز موها را از بين ببريم؟

ماءالشعير: اگر موهايي فر و هميشه با حالت دادن آنها مشكل داريد، يك راه حل خوب استفاده از ماءالشعير است، ماءاشعير فر موهاي شما را ثابت نگه مي‌دارد تا موهاي شما وقتي خشك مي‌شود نيز مثل زماني باشد كه خيس است.كافي است تمام موها را به آن آغشته كنيد.

نرم‌كننده طبيعي: يك فرمول ويژه براي نرم كردن و حالت دادن موهاي خشك شما. ۱فنجان مايونز را با نصف يك عدد آووكادو له شده مخلوط كنيد و آن‌قدر بزنيد تا حالت چسبي پيدا كند، اين مخلوط را به موهاي‌تان بماليد سپس موها را با يك كلاه پلاستيكي و با يك حوله داغ روي آن را بپوشانيد، حدود ۰۲ دقيقه صبر كنيد سپس موها را آب بكشيد، براي نتيجه بهتر هفته‌اي يك‌بار اين كار را تكرار كنيد.

روغن زيتون و نارگيل: اين روغن‌ها براي مبارزه با وز بهترين دوستان شما هستند. براي اين‌كه موهاي شما خيلي چرب به‌نظر نرسد مقدار كمي از اين روغن‌ها را كف دست‌تان بريزيد سپس ميان موهاي‌تان بماليد.

صاف‌كننده‌هاي سراميكي: اگر مي‌خواهيد موهاي‌تان را با اتو صاف كنيد، اتويي انتخاب كنيد كه صفحه‌هاي سراميكي داشته باشد.

اگر مي‌خواهيد موي درخشان داشته باشيد

سفيده تخم مرغ: 4 سفيده تخم مرغ را خوب هم بزنيد سپس روي پوست كف سر بماليد، براي آب كشيدن موهاي‌تان مقدار كمي سركه سيب به آب اضافه كنيد.

شامپو براق كننده: ژل درون 4 برگ آلوئه ورا را به همراه يك قاشق عسل به شامپو خود اضافه كنيد تا شامپويي جادويي براي براق كردن موهاي‌تان داشته باشيد.
چگونه وز موها را از بين ببريم؟

مخلوط كامل: مقداري روغن بادام، نارگيل، كنجد آووكادو را با يك قاشق عسل مخلوط كنيد، سپس اين مخلوط را به موهاي‌تان بماليد و موها را با يك حوله بپوشانيد، حدود يك ساعت صبر كنيد سپس موهاي‌تان را بشوييد.

مخلوط زيبا كننده: 3 قاشق غذاخوري عسل را با 4 قاشق غذاخوري روغن كرچك و يك زرده تخم مرغ و مقداري آلوورا را مخلوط كنيد، آن‌قدر به هم بزنيد تا مخلوط يك دست شود سپس اين مخلوط را به موهاي‌تان بماليد و موها را حدود 1 ساعت با حوله بپوشانيد. براي رسيدن به نتيجه بهتر مي‌توانيد موها را با آب رزماري آبكشي كنيد(براي تهيه آب رزماري چند برگ رزماري را در ظرفي بجوشانيد و از آب آن استفاده كنيد)

اگر شوره داريد

رزماري: اين گياه به باكتري‌ها و قارچ‌ها حمله مي‌كند و آنها را از بين مي‌برد، يك قاشق چاي خوري رزماري له شده را داخل يك فنجان آب در حال جوش بريزيد و اجازه دهيد چند جوش بزند. سپس آن را صاف كنيد و روزي يك بار به موهاي‌تان
بزنيد.

مخلوط آويشن: نيم ليتر آب را بجوشانيد وقتي آب به جوش آمد 1 قاشق غذاخوري رزماري به آن اضافه كنيد، اين مخلوط را حدود 5 دقيقه بجوشانيد سپس از روي اجاق برداريد بعد 1 قاشق غذاخوري آويشن به آن اضافه كنيد و حدود51 دقيقه صبر كنيد سپس اين مخلوط را صاف كنيد، اين مخلوط را به موهاي خشك بزنيد، نيازي به آبكشي
نيست.
چگونه وز موها را از بين ببريم؟

لوسيون سيب زميني: ۵ عدد سيب زمينـي را بپزيـد و پوست آن‌ها را بگيريد و خوب له كنيد سپس ۰۱ قطره يد، ۰۱ قطره آب ليموترش، نصف قاشق چاي خوري روغن بادام و ۰۱ قطره روغن ليمو (در داروخانه‌ها موجود است) به آن اضافه كنيد، مخلوط را در يك شيشه دربسته بريزيد و در يخچال نگهداري كنيد و هر بار ۵۱ دقيقه قبل از شستن اين مخلوط را به موهاي‌تان بزنيد.

ماسك گياهي: ۲ قاشق چاي‌خوري اكليل كوهي و ۲ قاشق چايخوري آويشن را در يك كاسه ريخته و ۲ سوم فنجان آب جوش به آن اضافه كنيد در ظرف را بگذاريد و اجازه دهيد تا به مدت ۰۲ دقيقه خيس بخورد.سپس آب مخلوط را بعد از ۰۲ دقيقه بگيريد و درون بطري بريزيد سپس سركه سيب را به آن اضافه كرده و هم بزنيد. بطري را در محل خشك و خنك نگهداري كنيد. سر خود را بعد از شستن با شامپو آبكشي كنيد. كمي از محلول داخل بطري روي سر بريزيد و ماساژ دهيد. قبل از خوابيدن در بين دفعات شامپو كردن‌ها، سر خود را با مقداري از محلول ماساژ دهيد. اين‌كار مي‌تواند شوره سر را از بين ببرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • lavassani

      Besyar amuzandeh bud mamnun

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ژنتیکِ نکبتی رو مگه میشه تغییر داد! من اصلا نمی فهمم چرا شمالیها به دلیل رطوبت باید موی وز داشته باشند ولی مثلا هندی ها موهای خیلی صافی دارند.خب رطوبت تو هند که بیشتره :(

    • بدون نام

      بییارعالی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا یعنی هیچ جا شانس نیاوردیم

    • بدون نام

      ممنون

    • فرشته

      عالی بود

    • بدون نام

      چيکار کردين که الى بود.

    • بدون نام

      چيکار کردين که عالى بود؟؟؟؟

    • بدون نام

      خواهشا يکى جواب بده.
      واسه وز موهاتون چيکار کردين که عالى بوده؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وز مو در طب سنتی به معنای افزایش خشکی در مغز هست که اون هم ارتباط داره با کبد خشک....پس برای درمان وز موها بایستی کمی درباره طب سنتی مطالعه کنین و رطوبت بدنتون رو افزایش بدین...تا به مرور وز موهاتون صاف تر شه...احتمالا از نظر جسمی هم لاغر اندام هستین که اینم مربوطه به خشکی مزاج

    • سارا

      سلام
      بعد ازحمام. موهام رو می بندم با یک کلیپس پشت سرم روغن می ریزم کف دستم وهمانطور که موهام بسته هست . دستم می کشم رو موهام..هم جلو مو صافتر میشه وهم وز مو از بین می ره.امتحان کنید ببینید

      پاسخ ها

      • Asma

        جدی چه روغنی استفاده میکنی بعد از حمام ک در اومدی روغن میزنی با موهای خیس مشکلی نیست موهای تو هم وز و پف هستن؟ واقعا صاف میکنه مورو؟

    • بدون نام

      ﺑﺎﺗﺸﻜﺮ

    • بدون نام

      جالب بود ممنون

    • شادی

      خوبه مرسی

    • کیمیا

      سلام من موهام اتو مو سوخته هر کاری کردم درست نشد خواهشا کمکم کنین

    • یه بنده خدا

      من تخم مرغ و روغن زیتون استفاده کردم جوب داد فقط تنها بدی که داره اینه که بوی روغن زیتون میمونه ولی اثرش عالی هم براق کرد و هم نرم.

    • یه انسان

      بدنیست امیدوارم حل شه

    • مو وز وزی

      من موهامو پنج بار گلت و پنج بارم کراتینه کردم اما وزش نمیییییره دیگه خسته شدم دوست دادم موهام لخت لخت لخت شه واقعا چیز زیادیه!!!

    • الهه

      خیلی خوب و طبیعی

    • بدون نام

      لطفا یکی بگه موج مو هامو چطور ازبین ببرم یه چیز موثر میخوام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بزای ازبین رفتن موج مو ها باید هر روز به مدت سي دقیقه مو هایت را به طرف مخالف شانه کنب

    • فاطیما

      من موهام خیلی زبره مخصوصا بعد حموم اگه اتو نکشم بدتر میشه چیکار کنم تومهمونی ها با این وضع زبری روم نمیشه روسریمو بردارم خواهش میکنم راهنماییم کنید مرسی

    • فاطیما

      میشه جواب سئوال هارو بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • فاطیما

      خواهش میکنم جواب بدید

    • بهار

      واه شما چی میگین
      من آرزومه موهام فر باشن

      پاسخ ها

      • zahra

        مشکل ما ادما اینه ک همیشه دنبال چیزایی هستیم ک نداریم...هیجوقت قدر داشته هامونو نمیدونیم.....

      • مهناز

        برو خداتو شکر کن موهات صافه من دم به دقیقه برس دستمه بازم موهام اینقدر فره که انگار ده روزه شونه نکردم

      • بدون نام

        موی فر با موی وز فرق میکنه .موی وز زشت ترین چیزیه که می تونه به آدم ارث برسه.آدم هر چقدر هم زیبا باشه با موی وز شبیه هیولا میشه. باز مردها موهاشون رو می تونن خیلی کوتاه نگه دارند ولی زنها بدبختند

    • کیانا

      سلام من همیشه موهامو با سشوار خشک میکنم ولی امروز تصمیم دارم به روش طبیعی خشک کنم لطفا اگه کسی ميدونه چجوری این کار رو انجام بدم در حالی که موهام بد حالت نشه بگه

    • شبنم

      سلام من موهام پرپشت وواقعن براق وخوشحالت بود تو دوران مدرسه بودم که مامانم توخونه واسم گلد زد موهام یه مقدار ریخت حالت کچلی وقتی موها دراومدن وز وزی شدن...با اینکه چن سال میگذره همون قسمت بازم اینجوریه...ولی تازگیا باز رنگ ولایت کردم بدجووور موهاموووو وز ومااات کرده اصن میشکنه موهاامم هرچی استفاده میکنم اثر نداره لطفن یه راه موثر بگیددددد ممنونم میشه واقعن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        می تونی اون قسمت رو یه مدتی سیر رنده کنی آبکی که شد بزاری

    • سحر

      من وقتی ازحمام میام موهاموحله ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍بیچ میکنم تاابش کشیدشه بعدروغن زیتون میزنمومیبافم هیچ وقت بازنمیزارم همیشه میبافم خیلی بهترشده

    • سپیده

      موهای من تقریبا حالت داره ولی دوس دارم لختتت لختتش کنم هرچی با اوتو مو میکشم لخت نمیشه اگه راه طبیعی بلدید لطفا راهنمایین کنین

    • پرنسس

      سلام عزیزان.سعی کنید ده روز پشت سرهم موهاتون رو با روغن زیتون.نارگیل.بادام تلخ چرب کنید.

    • الهه

      سلام.من خیلی جلوی موهام وز هستن واز شامپوهای نرم کنننده هم استفاده کردم فایده نداشت.جلوی سرم موهام به کل وز میشوند واز جلوی سرم میزنند بیرون.واقعا خسته شدم.

    • فاطمه

      سلام جلوی موهام خیـــــــلی وزه تروخدا بگید چیکارش کنم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روغن ریتون بمال خوب میشه

    • نا شناس

      من مو های فر،گره خورده،وز و پرپشت دارم چه کنم تازیبا باشند

    • فرشته

      برای لخت کردن مو ها نظر من این است که به مو هایتان لبو و مقداری پوست فندوق لیمو اضافه کنید.انشاالله کوفتتان بشه. با تشکر از شما.

    • بدون نام

      منم روغن بادام تلخ و كرچك وروغن زيتون استفاده كردم موهام تا اندازه اي خوب شد نرم تر شد استفاده كردم

    • زهرا

      ميسي ازمطالبتون.روغن نارگيل امتحان کردم عالي بود
      زدن شير ب موها باعث لخت شدنشون ميشه

    • بدون نام

      سرکه سیب عالی

    • بدون نام

      سرکه سیب عالی من استفاده کردم

    • نیلوفر

      سلام
      من موهام بلنده تا یه قسمتی موهام کاملا صافه ولی ته موهام وز اند و رو هوان همینش خیلی اذیتم میکنه تا حالا هیچ کاری ام نکردم رو موهام فقط دو ،سه بار حتی اتو کشیدم اگه کسی نظری داره و میدونه باید چیکار کنم که صاف بشن ممنون میشم اگه بگه

      پاسخ ها

      • خخخخخخ

        اتو موهارو وز میکنه هیچوقت اتو نکش شاید اولش وزی موهارو ببره ولی بعد از چند ساعت گند میزنه به همه چی

    • ناهید

      من موهای وزی دارم جلو موهام خوبها ولی یکم که بلند میشه وز میشه چیکارشکنم

    • ساحل

      ببخشید بچه ها کدوم روش واقعا تاثیر داره

    • ساحل

      سلام میشه زود تر جواب منو بدین کدوم روش بهتر عملکرده من هم موهام زبره هم فر نمیدونم دیگه چبکار کنم

    • نادی

      موهای من .جلوشون و پایین گردنم خیلییییی نرمن اما وسطش افتضاح خشک و شکننده و وززززز هست .سعی میکنم همیشه اتو کنم اما ازونجایی ک تا پایین باسنم هستن و بسیار پرپشت خسته میشم لطفا راه کار بدین

      پاسخ ها

      • ممد کار بلد

        ای جان

      • عرفان

        حتمانه حتما از روغن آرگان استفاده کنید دوستان واقعا محشره میتونید از لوازم ارایشی بهدلشتی تهیه کنیدش فوق العادس

    • بدون نام

      سلام همومون بیچاریم درست بشونیست مووزمن هرکوفت زهرماری امتحان کردم داعمی نیست

    • امین

      واقعن زندگی سختب داریم ماها همه مسخرمون میکنن ولی نمیدونن چه زجری میکشیم

    • حنانه

      اب گازدار دیگه چیه منظورتون اب داغه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای اب داغ چیه نه بابا

    • Maryam

      سلام موهایم پف داره وهم وز داره خیلیم شکننده هست خواهش میکنم چیکارکنم هرکاری هم کرم تأثیر ی نداشت میشه بگین چیکارکنم کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کراتینخ

    • زهرا

      با موهای فر ووزدار و پف چه کنیم

    • بدون نام

      با هیچی موهای وز خوبنمیشه.من همه چی استفاده کردم فایده نداره که نداره..

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        وقتی ک از حموم امدید موتون را خشک بعد با روغن بادوم یا زیتون چرب و اتو کنید اصن میترکونه لخخخخخت میشن

    • ریحانه

      خانومای محترم ازتون خواهش میکنم موهاتونو به جز موارد ضروری اتو نکشید. شاید اون موقع صاف و براق بشه ولی در واقع موهاتون به مرور زمان میسوزه و وز میشه و دیگه درمانی نداره جز این که کوتاهش کنید تا موهای جدید رشد کنه

    • بدون نام

      من موهای خیلی زیبایی دارم اما پاینش وز هست باید چی کار کنم

      پاسخ ها

      • به توچه

        خخخخ تو موهای زیبایی داری؟مبارکت باشد موای زیبایت خخخخ

      • بدون نام

        باید کوتاه کنی پایینشو

    • راحیل

      می تونید ریباندینگ کنید(صافی ژاپنی)البته جای معتبر برید-موهاتون لخت بدون وز می شه
      با آرزوی موفقیت

    • سارا

      واقعا ک سرکه سیب خوبه

    • یاس

      سرکه سیب که اصلا جواب نداد.ببینم بقیش چطوره

    • سحر

      به نظرتون کتیرا موهارو لخت میکنه البته اصلش

    • یه آقا

      خخخخ دخترا هم مشکل زیاد دارن هاااا
      ما پسرا حوصله مو رو نداشته باشیم یه تیغ میزنیم یه کلا میزاریم سرمون برو حالشو ببر.
      خانوما خسته نباشین تلاش کنین به نتیجه میرسین خخخخخ

    • فاطمه

      سلام من موه مو فر زدم اما خیلی بد شده فقط وقتی خیسه خوبه خشک که میشه وز و خشک و بد حالت میشه , باید چه شامپو یا چیزی بزنم

    • مهسا

      به نظر من اول اون قسمت وز موهاتون رو کوتاه کنین بعد این مواد رو بزنین تا وز نشه مثل شیر و سرکه سفید و روغن زیتون بعد حموم هم ماسک موی فولیکا یا سرم مو خیلی خوبه همیشه هم نرم کننده بزنین و بافتن مو هم خیییلی خوبه و سشوار و اتو نکشین بعد حموم اگه مو رو با پارچه نخی خشک کنین بهتره همه اینکارا مخصوصا ماسک مو بعد از حموم رو وقتی قسمت وز مورو کوتاه کردین انجام بدین ازون به بعد عالی میشه

    • نفس

      سلام من موهام فره بعد وقتی از حموم میام فوق العاده ناز میشه حتی وقتی کتیرا میزنم خیلی خوشگله ولی بعد از ۱ ساعت پف میکنه و من از پف بدم میاد میشه یکی کمکم کنه چی کار کنم؟ بعد خیلیم موهام موخوره میزنه خواهشا کسی میدونه بهم بگه چی کار کنم

    • علی

      الکی خودتونو خسته نکنید درست بشو نیست حتی اگه درستم بشه بعد مدتی دوباره همون آشو همون کاسه اس
      والا

    • فریال

      من موهام خیلی وز بود و با سشوار هم صاف می کردم فقط برای چند دقیقه صاف می شد ولی بعدش یه صاف کننده خریدم هم اون اثر داره و هم وقتی که اتو می کشم اتو عالیه ولی برای بعضی ها شاید خیلی بد باشه ولی با موهای من سازگاره و الان هم لخت لخته و همه از دیدن موهای به این صافی من تعجب می کنن

    • فریال

      دوستان من یک راه برای نرم شدن مو ها دارم: شما می توانید در عطاری ها یک نوع سنگ بخرید که بگویید: من یک نوع سنگ برای نرم شدن مو ها می خواهم و آنها هم به شما کمک می کنند.
      قابل توجه خانم هایی که می گن ما یک سره شانه دستمونه این اصلا کار درستی نیست شانه کردن زیاد باعث ریزش یبش از حد اندازه مو می شود.

    • وانسا

      من موهای فوق العاده وز و فر دارم طوری که پایین نمیان و پف رو هوا وایمیسن موهام فقط بعد از سشوار اندازشون معلوم میشه رنگ و جنس موی عالی دارم اما متاسفانه نه از رنگ و نه از بلندیشون هیچ لذتی نمی برم و از اون موقعی که یادمه همه دوستام روی موهای صافشون هر مدلی خواستن دادن ولی من همیشه فقط ساده بالا می بستمشون و دیگه واقعا خسته شدم بعضی وقتا از اینکه هیچ نمی تونم موهای خوش حالتی داشته باشم گریه ام می گیره هر روشی هم گفتن انجام دادم از فلت تا زن انواع ماسک موها و روغن بادوم و کریستال و سرم مو .شاید خیلی از نظرتون خند دار باشه ولی من همیشه با حسرت به کسایی که موهای لخت لخت دارن نگاه می کنم حتی خیلی وقتا پیش خودم فکر می کنم شاید نتونم هیچ وقت ازدواج کنم به خاطر موهام چون اصولا مردا روی موهای یه زن خیلی حساسند و حالتش براشون مهمه حالا با این حال خیلی دوست دارم اگه از نظرتون هنوز راهی هست که حالا صاف نه می دونم نمیشه ولی حالت وزیش از بین بره بهم بگین

      پاسخ ها

      • ???

        ازدواج نکن فدا سرت...

      • زهرا

        سلام وقتی که میری حموم موهاتو شامپو نزن وفقط نرم کننده بزن بعدش که موهات رطوبت دارن یکمی ببافش با شامپو بچه بشور وزیاد شامپورو نزار بمونه

    • پری

      موهام از وقتی دکلرع کردم خیلی زبر شده چیکار کنم

    • محمدحسین

      خیلی ممنون از معلومات مفیدتون خواستم بپرسم ک
      بنده همه ی موهام صافه فقط از جلو وقتی ک بلند میشه موج میگیره ایا برا موهام درمانی هست لطفا اگه ممکنه راهنماییم کنید خیلی ممنونم

    • arash

      اووووووووووووق ناموسا یکی بگه چیکا کنم موهام بلنده فرفریه دوس نعرم با

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موهای وز هیچ درمونی ندارع..

    • بدون نام

      سلام من موهام هم وز هم فر و هم موجدار چیکار کنم لخت بشه؟ لطفا چوابمو بدین

    • سمیع

      سلام یه سوالی داشتم لطفا جواب بدین من موهام ضعیف وز وشکننده است چیکار کنم که صاف پرپشت و نرم بشه ممنون میشم اگه جواب بدین واقعا خسته شدم از مو هام ؟؟؟

    • زهرا

      سلام من موهام خیلی خیلی وز هستش در حد خیلی زیاد و با هیچ شامپو ونرم کننده ای درست نمیشه اتوی مو هم که میکشم واقعا بد میشه موهام و سشوار که اصلا هزار برابر بدتر من رو موهام هیچ رنگی نزاشتم تا الان ۱۹ سالمه واقعا عصبانی و خسته شدم از این وضعیت لطفا یکی کمکم کنه

    • بدون نام

      تنها راه همه این مشکلات آینه که،به چیزی که داریم قانع باشیم و شاکر خدا.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ژنِ بد شکرگزاری داره؟قیافه بد و متفاوت داشتن یه جور معلولیته

      • ????

        این راه حل نیس این تسلیم شدنه...وقتی میشه دنبال حل مشکلات باشیم چرا در برابرش تسلیم شیم

      • سجاد

        یو اگو چه

    • محمد

      سلام،نوشته بودین که یکی از راه های از بین بردن موهای وز استفاده از روغن زیتونه..سوالم اینه که بعد از زدن روغن زیتون آخه مو بوی زیتون میده! تا چه حد و تا چه موقع بوش میمونه؟؟

    • رها

      اول مشکل ما ایرانیها اینه مدت زیادی موهامون زیر حجاب میمونه و هوا نمیخوره و فشرده میشه و حالتشو از دست میده.
      به محض رسیدن به منزل موهاتونو باز کنید،شانه و مرتبشون کنید.
      به موهاتون برسید.برا هر مویی یه چیزی میفته.هر چیزی روامتحان کنید تا خودتون متوجه شید چی خوبه.

    • رها

      باسلام من سرکه سیب استفاده کردم عالی بود.باتشکرازهمگی خسته نباشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطوری استفاده کردی؟

    • hani

      موهای من تقریبا وزه چیکا کنم از بین بره. با این آشغالا هم از بین نمیره....
      دکترای گلم نظر دیگه ای ندارین؟

      پاسخ ها

      • زیبا

        دکترای گلم!!!!آفرین دمت گرم کنایه ی باحالی بودی همه دکتر هستن...من چندین ساله موهام رو مامانم با پودر لباسشویی و رخت شوئی می شست خودم هم می شورم شاید در نظرتان دیوانه باشیم ولی خوب چربی موها رو از بین می بره کمی زوم نکنید بابا رو ماهوتون حوصله و بیکارید واقعا...من همش رو سرم تا ظهر مقنعه هست بی خیال باشید به هرچی فکر کنیم سرمون میاد والله...

    • محمد

      ممنون

    • زهرا

      من موهام موج داره ومن اینو دوست دارم اما جلوی موهام همیشه فر ریزه چیکار کنم خوب بشه

    • بدون نام

      سرکه سیبویه چجوری استفاده کنم

    • روژان

      سلام دوستان من همیشه پیش از حمام مقداری روغن زیتون و روغن بادام تلخ و روغن نارگیل استفاده می کنم و می گذارم برای مدت یک ساعت روی مو هایم بمونه بعد از حمام هم موهام رو با سشوار خشک نمی کنم الان من موهام در حدی صاف هست که حتی وقتی فر می کنم بعد از سه ساعت فری به طور کامل از بین میره.
      البته برای این روش باید تحمل داشته باشید چون شاید یک ماه طول بکشه بعد از یک ماه هم سعی کنید این کار رو مداوم انجام بدین.

    • فاطمه

      من چه کار کنم موهای وزم صاف بشه لطفا جوابم بدین

      پاسخ ها

      • Shiva

        سلام ازهرکدوم چقدر میزدید ؟بعدازحمومم میزدید؟

    • A

      من موهام واقعا وز و فر هستش فر موهام فقط وقتی خیسه قشنگه اونم درشته زودی باز میشه وای خدا وقتی خشک میشه افتضاح میشه الانم که نامزدم نمیونیو چی میکشم همیشه موهام شلخته است حتی با اتو و سشوار درست نمیشه انواع روش هارو هم امتحان کردم جواب نداد وای خدا اعتماد به نفسم کامل از دست دادم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببین چه ویتامین بدنت کم داره ازمایش کامل بده

    • یانی

      میدیپزپبنزپ

    • عسل خانوووم

      روغن زیتون برای جلوگیری از ورود شدن مو بسیااار عالیه و براق هم می‌کنه
      اما بوش بده

    • رامین

      من تاپارسال موهای لختوصافی داشتم وخیلی از سشواراستفاده میکردم الانم خیلی جلوی موهام وزشده یکبارهم کوتاه کوتاه کردم امافایده نداشت..چیکارکنم؟!؟

      پاسخ ها

      • N

        برو داداش کچل کن!

    • بدون نام

      با سلام ترو خدا بگید برای وز مو چه باید كر دد ؟؟؟؟?

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ویتامین های بدنت کمه

    • ارزو

      روغن ارگان بزنیین واقعاتاثیرداره

    • faaaaaa

      بنظرم ماسک شیر با عسل کار ساز باشه واسه وز وزی مو
      یا آب سیب زمینی _این دوتا از نظر من میتونن موثر باشن

    • بدون نام

      سلام من مو هام فرز و موج موجی باید چه کنم که درست بشه خواهش یکی جواب بده

    • محسن

      دو تا تخم مرغ قبل حموم با چهار قاشق روغن زیتون قاطی کنید بزارید ی ساعت بمونه بعد بشورید بعد از حموم ی اتو بکشید بعد با یه پارچه ابریشمی به مدت نیم ساعت سرتون رو ببندید تا حد زیادی وز و از بین میبره

    • صبا

      موهای من خیلی خشکه توروخدا بگین چیکارکنم ممنکن

    • بدون نام

      کسی که موهای فر و وز داره باید تحملش بالا باشه انگار که با یه بچه حساس وشکننده زندگی میکنه دنبال یه معجزه هم نباید باشه شرایط موجود رو بپذیره فقط می تونه با روشهای مختلف گفته شده تعدیلش کنه و از زندگیش لذت ببره

    • فاطمه

      من موهای فوق العاده پر پشت وفری داشتم که اصلا قابل شونه زدن نبود..همیشه موقع شونه زدن به خدا نق میدم اینا چه موهائیه...بعد یکی گفت نرم کننده لطیفه بزن..من ساده فک میکردم فقط برای راحت شونه زدنه..الان فر موهامو از بین برده موهامو ضعیف وشکننده کرده وفرموهام برنمیگیرده....خیلی غصه میخورم کاش ناشکری نمیکردم....وقتی خیس میشدن فوق العاده زیبا میشد ولی الان حتی خیسم بشه فر نمیشه مث قبلش...اگه میخاین موتون صاف بشه یک سال ونیم نرم کننده لطیفه بزنین...

    • سبحان

      من موهام وزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز چیکار کنم یه جواب بدید

    • زن

      موهاتون رو کمتر شامپو بزنید.شامپو مخصوص موهای خشک بگیرید.از حموم هم که در اومدید موهاتون رو یه کم با روغن بدون بو چرب کنید در حد چند قطره .بمالید به کف دستتون بعدش هم بمالید به موهاتون بعدش شونه کنید تا به همه جای موتون برسه.جمعش کنید بعدش که نم موهاتون رفت سشوار بکشید خیلی بیشتر موهاتون لخت میشه .

    • بدون نام

      بله موافقم باهاتون. راه حله خوبیه

    • سارایی

      من برای رسد و وز موهام از قرص های مکمل استفاده کردم و الانهم راضیام و به شما هم پیشنهاد می کنم

    • بدون نام

      سلام موهای من صاف بوده اما الان یه مدته به حالت فر دراومده چکارشون باید بکنم؟به نظرتون بخاطر کمبود ویتامین آ در بدنم موهام از حالت صاف به فر تبدیل شده؟

    • نگار

      سلام من موهای بلند و خوشگلی دارم موج داره و کلا ب فر ریز میخوره و رشدشونم عالیه خیلی دوستشون دارم اما ی مشکلی دارم جلوی موهام وز ی جا خونده بودم مسواک خیس برای وزی مو خوبه منم تا همین چند روز پیش قبل از مدرسه رفتن مسواک رو خیس می کردم میزدم ب موهام اما الان ک دقت میکنم جلوی موهام داغووون شده روغن ارگان هم زدم فایده نداره چیکار کنم

    • ياسي

      من موهام بلندن و جلوشون وز دره ولي پايينش حالت موجي بعد حموم به طوري وز وزي ميشن انيشتين كم مياره جلوشون سركه سيب و روغن زيتون و تخم مرغ و الوورا هم زدم روشاي ديگه اي به جز اينا ميشناسين البته از سشوار و اتوي موهم اصلا استفاده نميكنم

    • یلدا

      منم شنیدم که اگه اب سیب زمینی رو با عسل و زرده تخم مرغ مخلوط کنی و حدود ۲۰ دقیقه بزاری موئثره خودمم امتحان کردم ولی فقط واسه یه مدت خوب بوذ

    • ایلناز

      من موهام بلنده تا یه وجب بالای زانوم و نسبتا صاف و سریعم حالت میگیره ولی اگه دو سه روزی که موهاامو نشورم نوک موهام وز وزی میشه

    • بدون نام

      ی جا خوندم خدا ب هرکی خواسته حال بده گفته بزار موهای سیاهشو فر فری هم بکنم :)

    • میثم

      سلام ببخشید شما تا حالا شنیدید کسی موهای سرش وقتی تو ماشین میشینه یا تو خونه سر رو بالشت میزاره خودشون خود ب خود بپرن بیرون و پرزها ب زیر پوست برن من این مشکل دارم خیلی داره اذیتم میکنه تو ماشین میشینم مثل خوار تو بدنم فرو میرن و ب زیر پوست ب راحتی حرکت میکنن هر جا دوست داشته باشن هم میان بیرون خواهشا اگر چیزی میدونید راهنمایی کنید

    • Asma

      موهای من وز و پف هستن هروقت موهایم رو بالا میبیندم و جلویم را فرق میندازم وقتی بخوام موهایم رو توی موگیر در بیاورم موهایم توی موگیر گیر میکند علتش چیست ایا راهی برای صاف کردن موی من دارید راهنمایی کنید لطفا

    • سمیه شیخه

      سلام ترو خدا به من کمک کنید هر کا ری می کنم مو هام فر فری است نمی دونم چکار کنم

    • .

      من میگم صافی بزارین راحت کنین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج