جاباما
۷۶۳۱۶۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

عرضه گلکسی اس ۱۰ در پنج رنگ

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی اس ۱۰ را در پنج رنگ متنوع و جدید به بازار عرضه کند.

ایسنا: به نقل از وب سایت Geeky Gadgets، یک منبع معتبر در حوزه فناوری به نام Ice Universe به تازگی در صفحه کاربری توییتر خود ادعا کرده است که نسل جدید و آتی گوشی پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس۱۰ در پنج رنگ جدید و متنوع معرفی و به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

به گفته این منبع آگاه ، گوشی هوشمند و پرچمدار بعدی سامسونگ در پنج رنگ مشکی ، سبز ، صورتی ، سفید و نقره ای روانه بازار خواهد شد که در این میان دو رنگ سبز و صورتی بسیار جدید است و احتمالا طرفداران بسیاری را به سمت و سوی خود جذب خواهد کرد. البته این منبع ، اطلاعات و جزئیات بیشتری را در خصوص مشخصات فنی و ظاهری این پرچمدار افشا نکرده است.

عرضه گلکسی اس ۱۰ در پنج رنگ

البته بسیاری از تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که تمامی این رنگ ها به محض اینکه گوشی هوشمند مذکور معرفی و عرضه شود، در دسترس قرار نخواهد گرفت و احتمال دارد تنها در برخی از بازارهای جهانی موجود باشد.

سامسونگ و بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل ، رنگ های خاص و کم طرفدار را معمولا چندماه بعد از عرضه محصول به بازارهای جهانی عرضه می‌کنند.

پیشتر این منبع آگاه، اطلاعاتی را در خصوص طراحی گلکسی اس 10 در فضای مجازی منتشر کرده بود که نشان می داد سامسونگ قصد اضافه کردن بریدگی بالای صفحه نمایش موسوم به notch را ندارد.

البته می توان گفت منابع مختلف اطلاعات سخت افزاری این محصول را تاکنون افشا کرده‌اند که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به دوربین اصلی سه گانه، حسگر 12 مگاپیکسلی، 16 مگاپیکسلی دومی آن و همچنین 13 مگاپیکسلی از نوع تله فوتو آن اشاره کرد.

بر اساس گزارش های منتشر شده ، سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 10 را در جریان کنگره جهانی موبایل 2019 که در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می شود، رونمایی و معرفی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Arezoo

      من که پولشو ندارم بخرم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج