۷۶۳۲۲۰
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

علم الهدی: در عرصه نظام غیرخودی وجود ندارد

امام جمعه مشهد عنوان کرد:‌ ما در یک کشور خودی قرار داریم و در عرصه نظام غیرخودی وجود ندارد. چه در دولت و چه در مجلس و قوه قضائیه همه خودی هستند.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد با اشاره به اینکه امتیاز دولتمردان ما و امتیاز دولت ما وابستگی مردمی دولت است گفت: در هیچ کشوری پیدا نمی‌کنید که دولت و دولتمردانش این قدر به مردم وابسته باشند و این قدر در یک عرصه مردمی خدمتگزار باشند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به توصیه امام بزرگوار به دولتمردان مبتنی بر خادم مردم بودن گفت:

این خادم بودن باید به مردم فهمانده شود و این مهم با لفظ و عمل محقق می‌شود باید خدمات تبیین شود تا مردم متوجه شوند که چه خدماتی در حال ارائه است و از سوی دیگر در عرصه عمل نیز این خدمت ارائه شود تا مردم متوجه شوند که دولت و کارگزاران نظام و حکومت خادم آنها هستند.

علم‌الهدی بیان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند مشروعیت ما در میان مردم به اندازه کارآمدی ما در میان مردم است یعنی هر قدر کارآمدتر باشیم مشروعیت بالاتری دارند و مردم اینها را از خودشان می‌دانند .

سپس فرمودند معیار کارآمد بودن ما نیز خادم بودن برای مردم است و مردم باید خدمت ما را حس کنند و اگر خدمات حس شد مشخص است که ما کارآمد هستیم و اگر کارآمد بودیم و خادم بودیم این حس می‌شود.

وی افزود: این یک واقعیتی است و آنچه مردم هم از دولت می‌خواهند و هم از مجلس این است؛ دولت و مجلس منتخب مردم هستند و انگیزه مردم برای این رای دادن چه بوده است؟

اینها یک جهت مطالبه‌شان این بود که این تشکیلات به عنوان مجلس و دولت برای زندگی مردم تدبیر کند و برای معیشت مردم و معاش مردم و گذران زندگی مردم تدبیر کنند تا هم زندگی مردم روز به روز بهبود داشته باشد و هم مردم در معاش خود و در اداره زندگی مستاصل نباشند.

وی ادامه داد: اگر بنا شد خدای نکرده این مردم با سوء تدبیر روبه‌رو شدند باید این سوء تدبیر را آقایان جبران کنند و زندگی مردم را تحویل سوءتدبیر ندهند.

از ابتدای پیروزی انقلاب آنچه مسلم است این است که دزد و خائن نداشتیم و فقط یکی بود که آن هم بنی‌صدر ملعون بود که از کشور بیرون شد و غیر از وی در عرصه کارگزاران نظام خائن و سوء استفاده چی نداشتیم.

ممکن است یک عامل نفوذی اختلاس و دزدی کرده باشد اما در راس کارگزاری نظام خائن نداشتیم و این از برکات نظام و خون شهدا است.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه سوء تدبیرهایی شکل می‌گیرد که مردم را مستاصل می‌کند گفت: آثار این سوء تدبیرها برای مردم قابل تحمل نیست.

وی گفت: دشمن ما را از نظر اقتصادی تهدید می‌کند و یک باره ارز را در اختیار کسانی قرار دهند که می‌خواهند به کشور دوردست بروند و حداقل درآمد اینها از ارز ۵ میلیون تومان مفت برای هر مسافر است و این در حالی است که در شرایط تحریم هستیم. عزیزان مسئول ما در دولت و مجلس بنشینند و فکر کنند.

این سوء تدبیر با نیت خیر صورت گرفته اما این مشکلات ایجاد شده و عزیزان مسئول ما با سرعت این مسئله را تمام کنند.

امام جمعه مشهد عنوان کرد:‌ما در یک کشور خودی قرار داریم و در عرصه نظام غیرخودی وجود ندارد. چه در دولت و چه در مجلس و قوه قضائیه همه خودی هستند.

هفته دولت وظیفه مردم تکریم است و عزیزان مسئول ما در دولت بنشینند و فکر کنند که این مشکلاتی که نتیجه سوء تدبیر خودشان بوده را برطرف و جبران کنند و یک اقدام عملی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باشه

    • روحانی

      آخ جون کنسرت در مشهد آزاد گشت.

    • بدون نام

      مردم مردم مردم دقیقا کدوم مردم ؟؟؟؟

    • شیرعلی

      حاجی آقا ما کاملاً خدمات شما را احساس می کنیم شما خودتان را ناراحت نکنید ما چقدر خوشحاليم همه چیز آرامومه لطف بفرمایید يه کم از خوشی های ما بکاهید با تشکر از شما و دلسوزان مردم

    • چوپان دروغگو

      سانسور سانسور سانسور سانسور سانسور سانسور

    • بدون نام

      یعنی بعد از چهل سال باید به مردم فهماند که دولتمردان خادم مردم هستند .

    • بدون نام

      داغونن از بس به مردم خدمت میکنن.یه موقع ازحال نروند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج