۷۶۳۴۷۸
۲۶ نظر
۵۰۱۳
۲۶ نظر
۵۰۱۳
پ

حاشیه‌های خیس جاکارتا؛ ۷ اتفاق که آبروی ورزش ایران را برد

بازی‌های آسیایی با وجود روند خوب مدال آوری برای ورزشکاران ایرانی در روز‌های اخیر، اتفاقات عجیبی را هم برای کاروان ایران به همراه داشته است؛ از فحاشی یک رئیس فدراسیون به سرمربی خارجی بگیر تا نرسیدن کماندار پارالمپیکی به مسابقه و مشکلات عجیب در رشته دوچرخه سواری.

روزنامه شهروند: بازی های آسیایی با وجود روند خوب مدال آوری برای ورزشکاران ایرانی در روزهای اخیر، اتفاقات عجیبی را هم برای کاروان ایران به همراه داشته است؛ از فحاشی یک رئیس فدراسیون به سرمربی خارجی بگیر تا نرسیدن کماندار پارالمپیکی به مسابقه و مشکلات عجیب در رشته دوچرخه سواری.

01) اشتباه تاریخی، زهرا جاماند

حاشیه‌های خیس جاکارتا؛ ۷ اتفاق که آبروی ورزش ایران را برد

شاید باورتان نشود که در سطح مسابقاتی مثل بازی های آسیایی، سرپرست و مربی تیم به ساعت مسابقه ورزشکار خود واقف نباشند. این اتفاق زهرا نعمتی را که با آرزوهای بزرگ برای نخستین بار به بازی های آسیایی رفته بود، دست خالی برگرداند و اشک هایش را سرازیر کرد. خودش گفت مقصر است، اما واقعا تنظیم کردن زمان استفاده از سرویس بهداشتی یا صرف ناهار نباید توسط سرپرست انجام می شد؟

۰۲) فحاشی آقای رئیس فراموش نشود

حاشیه‌های خیس جاکارتا؛ ۷ اتفاق که آبروی ورزش ایران را برد

با اینکه دیروز پسران و دختران کبدی ایران با کسب ۲ مدال طلا شاهکار کردند، یک اتفاق تلخ نباید از یادها فراموش شود و اتفاقا باید مسئولان به آن رسیدگی کنند. دختران کبدی ایران وقتی در دور مقدماتی از چین تایپه عقب بودند، از فحاشی های آقای رئیس به سرمربی هندی شوکه شدند. جالب اینکه ایرانی های زیادی از خبرنگار بگیر تا تماشاگر در سالن بودند، اما رئیس فدراسیون کبدی به توهین علیه نجلا ادامه داد: اگر چه سرمربی هندی خودش را ثابت کرد.

03) ماجرای جنجالی ملی پوش امید

حاشیه‌های خیس جاکارتا؛ ۷ اتفاق که آبروی ورزش ایران را برد

محمد امین اسدی از همان روزهای نخست حضور تیم امید در جاکارتا در اردو حاشیه ساز شده بود؛ از توجه نکردن به تذکر کرانچار برای تعویض استوک هایش تا قهر با بازیکنان به دلیل یک شوخی ساده و درخواست از استیلی برای بازگرداندنش به تهران! اما اتفاق عجیب تر در نیمه شب رخ داد؛ جایی که این بازیکن جوان پرسپولیس با یک استوری جنجالی حکم اخراج خود از اندونزی را امضا کرد. البته او خیلی زودتر از همبازیانش به تهران بازنگشت و تیم امید هم با شکست برابر کره مسیر اسدی را طی کرد.

۰۴) خداحافظی عابدینی با چاشنی قهر

حاشیه‌های خیس جاکارتا؛ ۷ اتفاق که آبروی ورزش ایران را برد

مجتبی عابدینی، یکی از ستاره های بی چون و چرای شمشیربازی ایران، بلکه جهان در سال های اخیر بوده که با درخشش در المپیک ۲۰۱۶ و کسب مقام چهارم نام این رشته را بر سر زبان ها انداخت. او که حالا ۳۴ ساله است، کمی افت کرده و در جاکارتا هم وضع خوبی نداشت؛ موضوعی که پیمان فخری در مصاحبه اش به آن اشاره و عابدینی هم خیلی زود با دلخوری خداحافظی اش از دنیای قهرمانی را رسانه ای کرد.

05) بازنشستگی همزمان قایقران و مربی!

حاشیه‌های خیس جاکارتا؛ ۷ اتفاق که آبروی ورزش ایران را برد

مهسا جاور که نتوانست به آرزویش یعنی تبدیل شدن به یک زوج طلایی با محسن محمدسیفی در بازی های آسیایی برسد و برخلاف همسرش نقره گرفت، بعد از پایان کار در بازی های آسیایی با ۲۴ سال سن گفت باید برود و به زندگی اش برسد و وقتی برای ورزش ندارد. جالب اینکه بهناز مرادخانی، سرمربی تیم ملی رویینگ هم همراه با شاگردش گفت خداحافظ.

۰۶) چرا فقط دوچرخه ایرانی ها خراب می شود؟

حاشیه‌های خیس جاکارتا؛ ۷ اتفاق که آبروی ورزش ایران را برد

روز نخست مسابقات دوچرخه سواری با پنجر شدن لاستیک به مدال نرسیدیم، روز دوم با پاره شدن زنجیر و روز سوم هم با تنه زدن یکی از دوچرخه سواران دیگر کشورها! مسئولان هم می گویند تجهیزات ما استاندارد و از بهترین های جهان است. پس چرا فقط این اتفاقات برای دوچرخه سواران ایرانی رخ میدهد و فرانک پرتو آذر با وجود درخشش و جبران مسافت عقب افتاده دستش از مدال کوتاه می ماند؟

07) اشک دختران ایرانی در آمد

حاشیه‌های خیس جاکارتا؛ ۷ اتفاق که آبروی ورزش ایران را برد

در روزهای اخیر، گریه دختران ورزشکار ایرانی کاملا همه را تحت تاثیر قرار داد. الهه و شهربانو منصوریان که می خواستند خواهران طلایی ووشوی ایران لقب بگیرند، هر دو در فینال به رقبای چینی باختند و نقره ای شدند. نازنین ملایی هم که در رویینگ تکنفره، برخلاف بقیه از خودش توقع طلا داشت، کسی از او به دلیل نقره ای شدنش خرده نگرفت، اما پای سکو اشک می ریخت.

حاشیه‌های خیس جاکارتا؛ ۷ اتفاق که آبروی ورزش ایران را برد

گریه های زهرا نعمتی هم که قبل تر به آن اشاره کردیم و البته فرانک پرتو آذر اشک هایش همه را تحت تاثیر قرار داد. به همه اینها اشک های نازنین ملایی قایقرانی را که با بدشانسی نتوانست نتیجه دلخواه را به دلیل مصدومیت به دست آورد، اضافه کنید. این روزها دخترها اشک می ریزند و افتخار کسب می کنند.

حاشیه‌های خیس جاکارتا؛ ۷ اتفاق که آبروی ورزش ایران را برد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرنیکا

      به افتخار همه ی دخترای قهرمان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میگم این خبر حقیقت داره که یه کاراته کار فلسطینی در مقابل ایران حاضر نشده بازی کنه؟

      • بدون نام

        داغووووووووووون

      • بدون نام

        اعتماد به سقف ف ف ف ف

      • آرنیکا

        دوست دارم ديگه جواب مریضا رو ندم اگه دوست داشتی آدرس دکتر خوب بهت میدم برو شاید هنوز امیدی بهت باشه کم حسودی کن

      • بدون نام

        نه واقعيت نداره
        ولي اينكه ورزشكاران فلسطيني با پرچم اسرائيل مسابقه مي دهند ، واقعيت دارد .

      • بینام

        بله به افتخار دختران ایران زمین. به همشون خسته نباشید میگم.

    • یلداY

      بمیرم الهی برای همتون.....من به عنوان یه هموطن ازتون عذر خواهی میکنم چون اگه ماها غیرت داشتیم اینا مسئول و حکمران کشورمون نبودن.......من معذرت میخوام

    • بدون نام

      چرت و پرت نوشتن کاری نداره , از نظر نویسنده اگر ورزشکاری نتونست به مدال موردنظرش برسه و از شدت ناراحتی و غیرت گریه بکنه آبروی کشور رو برده ؟؟؟؟ واقعا اینها مدرک تحصیلی شون چیه ؟؟؟ احتمالا کشاورزی خونده مزخرف می نویسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی چی که کشاورزی خونده چرت مینویسه،توهین کردن نشان بیشعوریه اون شخصه،ادب داشتن خیلی خوبه که تو بهره ای ازش نبردی

      • بدون نام

        اشتباهی مثبت دادم

      • بدون نام

        درست میگه دیگه چرت و پرت نوشته , خواهران منصوریان گریه کردند آبروی ایران رفت ؟؟؟ چقدر مزخرف نوشته , اونها افتخار ایران زمین هستند

      • بینام

        بدون نام.... چون گریه کردن آبروشون رفته؟؟ آبروی ایران میره چرا چون زهرا نعمتی بعد از چن سال تلاش و تمرین حذف میشه. بخاطر بی مسئولیتی یک عده ک البته خودش گردن میگیره. آبروی ایرا میره چون دوچرخه سوار ما زنجیر یا لاستیک پاره میکنن. متاسفم برای مسئولین.

    • بدون نام

      کل مملکت همین جوربااین مسولین ومدیران بعدمیان خودشون با اروپاکشورپیشرفته جهان اول برابرمیکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباهی منفی دادم

    • بدون نام

      چرا اشک های دخترهای ایرانی باعث رفتن آبروی ایران میشه؟؟
      گریه کسی که مدال نقره و برنز میگیره کاملا طبیعیه
      لطفا متن رو اصلاح کنید

      پاسخ ها

      • جلال

        راست میگن....ربطی نداره....مگه باقی کشورها گریه نمیکنن...

        هر جوری که هست میخان مملکت رو خرابه نشون بدن...

        منطقی صحبت کن نویسنده

    • Parisa.a

      اخی عزیزم گناه ما اینه که اینجا به دنیا اومدیم ....:(

    • بدون نام

      ابروی ایران را تیم فوتبال واستیلی بردن که عمدا باختند بعد هم ادعا میکنن میخواهیم با این تیم به المپیک بریم شما از ترس اینکه با کره بازی نکنین بازی ساده را ناجوانمردانه باختین شما هیچی از عربستانیا کم ندارین که تو نامردی از اونا هم بد چترین یقین فردا هم میخوایی برین المپیک همین ادا ها را درازچرین کاش تو همونمرحله مقدماتی حذف بشین

    • بدون نام

      آدم آب آفتابه بخوره اما مثل این پسره فوتبالیسته جوون ضایع نشه اینطوری

    • پرهام

      پریسا خانم فرنگی شما هم؟؟؟

    • بدون نام

      گریه کردن ورزشکارهای دختر به خاطر نگرفتن طلا اصلااااا آبروبر نیست. ولی لجبازی اون وزنه بردار که تحت نظر مربی کار نکرد به خاطر غرور که نهایتا باعث شکستش شد آبروبره (با کمال احترام به افتخارآفرینی های پیشین این ورزشکار)

      پاسخ ها

      • بینام

        موافقم باهات...

    • شکیبا

      من فکر کنم منظور نویسنده (چیزی که خودم برداشت کردم اول) این بود که آبروی ورزش رفت چون باعث جاموندن زهرا نعمتی شدن یا چون عابدینی رو مسخره کردن و....

    • p@rs@m

      بابا چرا دعوا راه انداختین
      اخبار رو تا ته بخونین بعد بیاین نظرات گهربارتون رو درج کنید
      بحث آبرو مال زهرا نعمتی و دچرخه سواریمونه که هیچ کدومش مسئولاش سرجاشون نیستن.. تهش میشه زهرا نعمتی ک مثل بچه مدرسه ایی ها بخاطر ابخوری دیر میرسه سرکلاس و دوچرخه هامونم انگار دوتا بچه سال تو کوچه دارن با 3چرخه میرونن لاستیک ترکوندن... اینا ابرو بره ک تو این سطح و تواین قرن یه همچین چیزایی رخ بده... والا اونایی ک گریه میکنن شرف دارن.. خیلی بیشتر از کله گنده های این مملکت.. اشک میریزن ک چرا پرچم کشورمون بالا نرفت.. خدا اخر عاقبتمون رو ختم ب خیر کنه... ب کجا داریم میریم ما الله اعلم

      پاسخ ها

      • بینام

        لایک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج