جاباما
۷۶۳۶۲۷
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

متهم برای نجات خود از طبقه سوم پایین پرید

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، از دستگیری اعضای گروهی خبر داد که با جعل اسناد یک خانه ویلایی در شهرک قدس، اقدام به فروش غیرقانونی آن به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان کردند.

خبرگزاری مهر: معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، از دستگیری اعضای گروهی خبر داد که با جعل اسناد یک خانه ویلایی در شهرک قدس، اقدام به فروش غیرقانونی آن به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان کردند.

سرهنگ جهانگیر تقی پور در توضیح این خبر گفت: پرونده ای با موضوع جعل و کلاهبرداری از شعبه نهم بازپرسی داسرای ناحیه ۲ تهران به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که طی آن شاکی در اظهارات اولیه عنوان کرده بود که پس از خرید یک ملک کلنگی در منطقه شهر قدس به ارزش ده میلیارد تومان متوجه شده است که مدارک و مستندات ملک خریداری شده تماما جعلی است.

وی افزود: شاکی پرونده در اظهاراتش به کارآگاهان گفت برای خرید بک باب منزل مسکونی به بنگاه املاکی واقع در شهرک غرب ( قدس ) مراجعه کرده و برای پرداخت ثمن معامله، علاوه بر پرداخت پول قسمتی از وجه مورد نظر مابقی آن را هفت واحد آپارتمانی در منطقه میرداماد به نام شخصی به نام سعید . ب انتقال دادم اما پس از نقل و انتقال قطعی و پرداخت پول، زمانیکه قصد تخریب ملک خریداری شده را داشتم مشخص شد که کلیه مدارک ملک خریداری شده تماما جعلی است؛ پس از آن نیز مشخص شد که آپارتمان های واگذار شده نیز فروخته شدند و در زمان مراجعه به بنگاه جهت پیگیری ماجرا متوجه شدم ۳ نفر از مشاورین املاکی که بنده از طریق آگهی روزنامه جهت خرید ملک مورد نظر به بنگاه محل کار آنها مراجعه کرده و طی این مدت جهت خرید ملک با آنها در ارتباط بودم نیز متواری شدند .

با آغاز تحقیقات پلیسی، کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی دستگیری سه مشاور املاک شده شده؛ در ادامه با شناسایی هویت واقعی سعید به نام بهروز . ش در خیابان پیروزی واقع در یک مغازه جگرکی (جگرفروشی)، او نیز دستگیر و به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

بهروز ( سعید ) پس از دستگیری صراحتا به کلاهبرداری از مالباخته اعتراف کرد و گفت: "جعل اسناد توسط شخصی به نام هادی انجام شده است" که با شناسایی مخفیگاه هادی در حوالی میدان حق شناس، وی هنگام دستگیری خودش را از طبقه سوم به داخل حیاط منزل پرتاب کرد که بلافاصله به بیمارستان منتقل و تحت اقدامات درمانی قرار گرفت؛ پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی منتقل و صراحتا به جعل اسناد و املاک و مشارکت در کلاهبرداری اعتراف کرد.

معاون مبارزه با جعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهمین پرونده پس از انجام تحقیقات و تکمیل پرونده، با صدور قرار قانونی چند میلیارد تومانی از سوی بازپرس محترم پرونده روانه زندان شدند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ازه

      مشاورین املاکی هم دزد شدند پس روحانی چه کار دارد در این کشور میکند امنیت مالی هم دیگر نداریم.

    • بی نام

      انشاالله در امان نباشند ودخلشون بیاد .

    • ناشناس

      آقای ناظر محترم حکم این دزدها مشخص شده چرا اسم این حیوونارو بصورت اختصاری مینویسی

    • ناشناس

      ایکاش بمرگه.

    • بدون نام

      عجب احمقی بود مگه استعلام شهرداری نداشته چطوری میشه متوجه نشده

    • بدون نام

      خدالعنت کنه این آدمهای بد ذات وکثیف را اینها هم دزد مال مردم هستند هم دزد اعتماد مردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج