جاباما
۷۶۳۶۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

یادگار امام: «انقلاب اسلامی» صد سال دیگر هم فرو نمی‌پاشد

نوه امام راحل گفت: فروپاشی انقلاب اسلامی که دشمنان به آن چشم طمع دارند، صد سال دیگر هم اتفاق نمی‌افتد.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام سید حسن خمینی نوه امام راحل عصر امروز در همایش "عبور از بحران و توسعه ایران" در محل موزه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: افتتاح موزه آیت الله هاشمی یک بهانه‌ای است برای اینکه درباره وجوه آیت‌الله هاشمی صحبت کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: گریز از ریا از صفت‌های ایشان بود. با توجه به اینکه ما از کودکی در جوار آقای هاشمی در محله جماران بودیم با ایشان یکی بودیم. ظاهر و باطن شان یکی بود.

آقای هاشمی از ریا به دور بود اما این به این معنا نیست که نظر مردم برایش مهم نبود. او بیشترین کسی است که خود را در معرض رای مردم قرار داده است، گاهی هم که رای نیاورده است، با هم فکری اطرافیان و کار دوباره از مردم رای گرفته است.

حجت‌الاسلام خمینی با اشاره به اینکه آیت ‌الله هاشمی به مردم باور داشت و این را خوب فرا گرفته بود که همه هویت انقلاب اسلامی با مردم است و اگر مردم باشند، همه مشکلات حل می‌شود، اظهار داشت: از روز آغاز انقلاب، نقطه اتکای امام(ره)، مردم بود و تا امروز هم هر مشکلی را که حل کردیم به کمک مردم بوده است. آقای هاشمی این درس را در مکتب امام(ره) خوب یاد گرفته بود.

نوه امام راحل اظهار داشت: باید سعی کنیم، جامعه را با سخن و بیان همراه کنیم. البته دلهای مردم نسبت به حرف حق خاضع است و خداوند در ذات انسان‌ها روح حقیقت طلبی را قرار داده است. با هیچ مفسدی نباید عهد اخوت ببندیدم و پیمان دوستی برقرار نکنیم.

وی با بیان اینکه امروز نیز برای عبور از مشکلات باید با مردم همراه باشیم، خاطرنشان کرد: مردم ولی نعمت انقلاب‌اند. اینکه دشمنان چشم طمع به فروپاشی انقلاب اسلامی دارند که صد سال دیگر هم اتفاق نمی‌افتد، باطل السحر آن اتکا به مردم است.

در شرایطی که رهبر معظم انقلاب خلف شایسته امام(ره) به درستی بر همدلی و انسجام جامعه تأکید دارد هر صدا و هر اشاره‌ای که این انسجام را بشکند آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.

حجت‌الاسلام خمینی ادامه داد: آقای هاشمی بزرگ و عزیز بود، بزرگ و عزیز رفت، ریاکار و موج سوار نبود. مقابل خواست مردم نمی‌ایستاد و این درسی بود که از امام(ره) فرا گرفته بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج