۷۶۳۸۳۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«دی‌وی‌دی»‌ فیلم‌ گران‌ شد

قیمت محصولات شبکه نمایش خانگی پیش از این ۶ هزار تومان بود که به تازگی به ۱۰‌هزار تومان افزایش یافته که در شرایطی که قیمت همه چیز چهار برابر شده است، افزایش ناگهانی قیمت این محصولات مسأله عجیبی نیست.

روزنامه صبح نو: رییس تشکل صنفی فعالان نمایش خانگی کشور، افزایش قیمت محصولات شبکه نمایش خانگی را به دلیل افزایش ناگهانی قیمت مواد اولیه دانست. آقای محمدرضا عباسیان، رییس تشکل صنفی فعالان نمایش خانگی کشور با اشاره به افزایش ناگهانی قیمت محصولات شبکه نمایش خانگی گفت:

«دی‌وی‌دی»‌ فیلم‌ گران‌ شد

قیمت محصولات شبکه نمایش خانگی پیش از این ۶ هزار تومان بود که به تازگی به ۱۰‌هزار تومان افزایش یافته که در شرایطی که قیمت همه چیز چهار برابر شده است، افزایش ناگهانی قیمت این محصولات مسأله عجیبی نیست.

وی بیان کرد: عرضه «دی‌وی‌دی» در شبکه نمایش خانگی به دو عاملِ پلی کربونات برای تولید «دی‌وی‌دی» و مقوا و کاغذ برای جلد و پوسترها بستگی دارد که افزایش قیمت این‌ها تا امروز بیش از دو برابر بوده و ممکن است با افزایش بیشتر هم همراه باشد.

رییس تشکل صنفی فعالان نمایش خانگی کشور در پاسخ به این نکته که مردم توان خرید محصولات ۱۰‌هزار تومانی در شبکه نمایش خانگی را ندارند و این باعث حذف محصولات فرهنگی از سبد فرهنگی خانوار می‌شود، توضیح داد:

معتقدم آقایان در سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید پاسخگوی این مسأله باشند که چرا از نمایش خانگی که در همین بازار بسیار خراب، سالانه معادل ۱۰۰ میلیارد تومان به سینمای ایران کمک می‌کند و در طول سال نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان در تولید فیلم‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند، حمایت نمی‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج