۷۶۴۳۴۴
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

دولت افترا به سیف و نهاوندیان را محکوم کرد

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت خبر جعلی منتسب به، ولی الله سیف، رئیس کل سابق بانک مرکزی درباره دستور محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهوری برای افزایش نرخ ارز را تکذیب و درخصوص آن توضیح داد.

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت خبر جعلی منتسب به ولی‌الله سیف، رئیس کل سابق بانک مرکزی درباره دستور محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهوری برای افزایش نرخ ارز را تکذیب و درخصوص آن توضیح داد:

اساس اظهارات کارشناس محترم در این وب سایت خبری بر پایه یک خبر جعلی بوده است که جناب آقای دکتر سیف رئیس کل سابق بانک مرکزی آن را تکذیب کرد.

جای تأسف است که ایشان در مقام یک کارشناس، هیچ توجهی به اصالت، صحت و منبع خبری که به آن استناد کرده نداشته‌اند و درباره مهم‌ترین مسأله کشور که معیشت مردم بزرگوار است این چنین بی‌محابا به قضاوت نشسته و بدون در نظر گرفتن عوامل دیگر از جمله عوامل خارجی، مطالب نادرست مشتمل بر افترا و توهین و دروغ را نسبت به معاون اقتصادی رئیس جمهوری و رئیس کل پیشین بانک مرکزی مطرح کرده‌اند.

این‌که چنین اظهاراتی بلافاصله و ساعتی پس از انتشار یک خبر جعلی در یک کانال تلگرامی خاص، به اسم تحلیل کارشناسی منتشر می‌شود، شبهه تبانی و یک بازی ازپیش طراحی شده را جهت تشویش اذهان عمومی و تخریب دولت و سیاه نمایی وضعیت اقتصاد کشور، پدید می‌آورد.

این شائبه زمانی بیشتر تقویت می‌شود که مسئولین وب سایت مذکور پس از مطلع شدن از کذب بودن خبر منتسب به دکتر سیف حاضر به حذف این تحلیل اشتباه نشده و همچنان بر اشتباه خود اصرار ورزیدند. بدیهی است که این اظهارات هیچ پایه و اساسی ندارد و معاونت حقوقی رئیس جمهوری حق خود را برای پیگیری حقوقی این موضوع و طرح شکایت از کارشناس و وب سایت منتشر کننده این مطلب محفوظ می‌داند.

گفتنی است یک وب سایت گمنام به نام آرمان کرمان برای اولین بار و بدون اشاره به منبع خبری ادعا می‌کند که سیف رئیس کل پیشین بانک مرکزی کشور اعلام کرده است که دلار را به دستور نهاوندیان،معاون اقتصادی رئیس جمهوری گران کرده است. ساعتی بعد شبکه اطلاع‌رسانی دانا همین خبر را به گزارش آرمان کرمان یا راه آرمان در وب سایت خود منتشر می‌کند و بدون توجه به جعلی بودن خبر براساس آن مصاحبه کارشناسی منتشر می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سیاه نمائی وضعیت اقتصادی کشور؟؟؟؟!!!!!سیاه نمائی؟؟؟؟!!!!!!واقعأ که چقدر بیشرم و پر رو تشریف دارین شما!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      مگه کار سیف وریسش نبود باز هم فکر کردین ۲ گوش دراز داریم

    • اسی

      چ فرقی داره ک نهاوندیان گفته باشه یا یکی دیگه اصل قضیه اینه که

    • بدون نام

      سیف و نهاوندیان چه خدمتی به این کشور کردن غیر از خیانت کار مفیدی نکردن و جای حمایت ندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج