۷۶۴۴۴۶
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

تصادف مرگبار پراید و اتوبوس در شرق تهران

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار پراید با اتوبوس در شرق تهران خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار پراید با اتوبوس در شرق تهران خبرداد.

سرهنگ احسان مومنی در این‌ باره گفت: حوالی ساعت ۲۳:۱۵ شب گذشته یک دستگاه پراید در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید محلاتی محدوده شهمیرزادی در حرکت بود که ناگهان با اتوبوس شرکت واحد که در لاین کناری بزرگراه در همان مسیر متوقف بود، برخورد کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل پلیس راهور در منطقه، اظهار کرد: پس از حضور ماموران مشخص شد راننده خودروی پراید که مردی حدوداً ۲۳ ساله بود، در محل حادثه فوت کرده است و دو سرنشین دیگر این خودرو نیز مصدوم شده که از طریق اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مومنی به رانندگان توصیه کرد: از متوقف کردن وسایل نقلیه در محورهای بزرگراهی خودداری نمایند و در صورتی که ضرورتی برای توقف وجود دارد، حتماً در فاصله مناسب پشت وسیله نقلیه علائم هشداردهنده نصب کنند. همچنین رانندگان در حین رانندگی کاملاً به جلو توجه داشته باشند و از انجام اعمالی که موجب حواس‌پرتی می‌شود خودداری نمایند. افزون بر این در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی از رانندگی کردن بپرهیزند تا شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرچین

      مثل آدم رانندگی کن

    • بدون نام

      در حوالی شهمیرزادی چه از طرف اتوبان محلاتی چه از سمت امام علی انقدر اتوبوس پارک کرده که از خیابان کرمان باید با وحشت و بسم اله وارد اتوبان شد !!! چون اتوبوس ها جلوی دید را گرفته و تبدیل به محل تصادف شده ؛ لطفا بجای توصیه برگه های جریمه را بچسبانید تا رانندگان بتوانند در خروجی و ورودی ها همدیگرو ببینند..گشت پلیس چند بار تذکر داده و گاهی جریمه اما از غروب تا صبح زود این معضل ادامه دارد الودگی هوا و ساختمانهای رهنی و ناراضی بودن اهالی که راه بجایی نبرد ! پارگینگ اوتوبوس شده پاسدار گمنام و محلاتی و خصوصا امام علی ؛ خواب آلودگی چیه مومن خدا؟

    • بدون نام

      41 میلیون

    • بدون نام

      بیچاره مادر آن جوان خدا صبرش بده متاسفانه مسئولین ما در هر پست ومقامی هستند فقط وفقط به پول فکر میکنند ووظایفشان را بخوبی انجام نمی دهند پلیس هم از انجام وظیفه تنها جرییمه کردن را بلد است

    • علی

      میخاسی مثل انسان رانندگی کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج