۷۶۴۷۶۸
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

با صدای خود آب حمام را گرم یا سرد کنید

تنظیم گرمایش و سرمایش آب حمام را به دوش هوشمند Moen سپرده و با خیال راحت دوش بگیرید. تنها کافی است کاربر با صدای خود از این دوش بخواهد آب را گرم یا سرد کند. شرکت امریکایی Moen متخصص در تولید شیرآلات مدرن، دوش هوشمندی را طراحی و ساخته است که درجه حرارت آب را با صدای کاربر مدیریت می‌کند.

روزنامه ایران: تنظیم گرمایش و سرمایش آب حمام را به دوش هوشمند Moen سپرده و با خیال راحت دوش بگیرید. تنها کافی است کاربر با صدای خود از این دوش بخواهد آب را گرم یا سرد کند. شرکت امریکایی Moen متخصص در تولید شیرآلات مدرن، دوش هوشمندی را طراحی و ساخته است که درجه حرارت آب را با صدای کاربر مدیریت می‌کند.

با صدای خود آب حمام را گرم یا سرد کنید

این دوش هوشمند با دستیار صوتی الکسا سازگار بوده و این قابلیت را به کاربر می‌دهد تا تنظیم سیستم گرمایشی و سرمایشی آب حمام را با صدای خود کنترل کند.

این سیستم دارای برنامه‌های از پیش تنظیم شده‌ای همانند «دوش صبحگاهی»، «دوش عصرگاهی» و حتی دوش پس از تمرین‌های ورزشی است که هر کدام با درجه خاصی مدیریت شده‌اند. تنها کافی است کاربر یکی از این گزینه‌ها را از الکسا درخواست کند.

این دوش به‌دلیل وجود هوش مصنوعی صدای کاربر را تشخیص داده و آن را اجرا می‌کند. این سیستم در درجه حرارت بین 60 درجه تا 120 درجه قابل تنظیم بوده و در دمای کمتر یا بیشتر از این مقداربا وجود درخواست کاربر، آب گرم یا سرد نمی‌شود.

سوپاپ دیافراگم در دوش شامل صفحه نمایش LCD 5 اینچی و دکمه‌های مختلف برای کنترل دمای دستی بوده و نصب آن نیاز به یک نصاب حرفه‌ای دارد. تنظیم عملکرد این دوش هوشمند علاوه بر صدای کاربر از طریق تلفن هوشمند آیفون نیز صورت می‌گیرد.

با نصب اپلیکیشن موردنظر، کاربر می‌تواند تنظیم‌های مورد نظر را با تلفن همراه مدیریت کند. این سیستم هوشمند بزودی با قیمتی برابر یک هزار و 225 دلار امریکا به بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همان

      اونا به کجارسیدن ایران هنوز ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج